abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31131807
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:55 schreef Yeahinho het volgende:
Goeie prestatie . Met dank aan Studio Voetbal nog even 2 goals en een rode kaart meegepikt .
Ja idd, Maar ik hoorde Tom Egbers toch echt zeggen dat de tussenstand 1-0 was in het voordeel van de turken. Keek dus ff raar op net.
pi_31132205
was gewoon live op eurosport
pi_31132258
Mooi hoor. Wel enorme schoppers, die Turken.
pi_31132296
Geweldige prestatie, respect voor deze generatie!
That's all folks!
pi_31132341
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:15 schreef Barnet_Bee het volgende:
Mooi hoor. Wel enorme schoppers, die Turken.
Hadden wij ook maar van die schoppers.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31132517
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hadden wij ook maar van die schoppers.
Ja, daar heb je veel aan
pi_31132518
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:03 schreef trepper het volgende:

[..]

Ja idd, Maar ik hoorde Tom Egbers toch echt zeggen dat de tussenstand 1-0 was in het voordeel van de turken. Keek dus ff raar op net.
Ja, Tom Egbers was nog in shock wegens gistermiddag 0-4
pi_31132835
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:22 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja, daar heb je veel aan
Wel als het subtiele schoppers zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:09:15 #284
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31133789
Nederland -17 dus het beste van Europa!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_31135477
Mexico staat met 3-0 voor met nog 2 minuten reguliere speeltijd: Verrassend
pi_31135535
Afgelopen
pi_31135688
Toch nog verloren van de wereldkampioen dus, maakt het minder schandelijk, die 4-0. Blijf erbij dat met Marcellis en Buijs die Mexicaanse solisten voorin veel beter afgestopt waren, en ik had nog had moeten zien.

Die Sahin van Dortmund die scoorde vind ik trouwens zwaar overschat. Die werd door Wenger genoemd als grootste Europese talent, maar heb die in de basis bij Dortmund ook al niet zo veel bijzonders zien doen. Ik denk toch dat NL de grootste talenten herbergt, zeker op termijn als ze op fysiek vlak doorgroeien naar het niveau waar hun leeftijdsgenoten al zijn.

En ik vind sowieso dat NL het beste teamvoetbal heeft laten zien, met name in de poules. Tactisch zijn ze andere ploegen al ver vooruit.
  Trouwste user 2022 maandag 3 oktober 2005 @ 03:17:40 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_31135724
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 02:45 schreef cultheld het volgende:
Mexico staat met 3-0 voor met nog 2 minuten reguliere speeltijd: Verrassend
Alleen de stamd is verrassend. 3-0 is veel. Maar al voor het toewrbooi was Mexico de favoriet van mij. Tijdens het toernooi bleek het inderdaad de beste ploeg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31135809
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 03:11 schreef LuukBes het volgende:
Toch nog verloren van de wereldkampioen dus, maakt het minder schandelijk, die 4-0. Blijf erbij dat met Marcellis en Buijs die Mexicaanse solisten voorin veel beter afgestopt waren, en ik had nog had moeten zien.

Die Sahin van Dortmund die scoorde vind ik trouwens zwaar overschat. Die werd door Wenger genoemd als grootste Europese talent, maar heb die in de basis bij Dortmund ook al niet zo veel bijzonders zien doen. Ik denk toch dat NL de grootste talenten herbergt, zeker op termijn als ze op fysiek vlak doorgroeien naar het niveau waar hun leeftijdsgenoten al zijn.

En ik vind sowieso dat NL het beste teamvoetbal heeft laten zien, met name in de poules. Tactisch zijn ze andere ploegen al ver vooruit.
Wat een joker. Buijs is superslecht, Sahin een groot talent en NL heeft echt niet de grootste talenten ter wereld. Anderson is veel beter dan Biseswar bijvoorbeeld.
pi_31136432
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 03:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een joker. Buijs is superslecht, Sahin een groot talent en NL heeft echt niet de grootste talenten ter wereld. Anderson is veel beter dan Biseswar bijvoorbeeld.
Wat een joker. Buijs heeft een ijzersterk toernooi gespeeld. Sahin is een wannabee-talent, en Anderson stelt geen fuck voor. Biseswar ook nog niet trouwens.

Tactisch en qua teamspel heeft NL de beste talenten, algemeen bekend dat ze hierin het verst zijn van allemaal. Ze spelen heel goed samen in teamverband, terwijl de meeste buitenlandse teams bestonden uit een defensief blok met 2 solisten voorin. Komt door de opleiding hier, en dat is ook precies waar wij het verschil kunnen maken. Indiviudueel hebben Brazilie op de lange termijn de betere spelers, maar Real bakt er ook geen fuck van met individuen.

[ Bericht 31% gewijzigd door LuukBes op 03-10-2005 05:34:09 ]
  maandag 3 oktober 2005 @ 07:34:59 #291
12045 Dieptriest
Muziekkenner
pi_31136714
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 03:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Alleen de stamd is verrassend. 3-0 is veel. Maar al voor het toewrbooi was Mexico de favoriet van mij. Tijdens het toernooi bleek het inderdaad de beste ploeg.

Klopt, die ene verloren poulewedstrijd tegen Turkije zegt niks omdat beide teams al zeker waren van de volgende ronde en dus hun reserve's een kans gaven.

Het mexiaans voetbal zit sowieso wel in de lift volgens mijn gevoel.
a.k.a. Sikko
  maandag 3 oktober 2005 @ 08:25:29 #292
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31136946
3e geworden dus. Als deze vol is is het wel mooi geweest.
pi_31138100
3e op het WK. erg knap Doet ook recht aan die 2e plaats op de wereldranglijst die het grote Oranje op die maffe FIFA lijst heeft.
pi_31141991
Mooie prestatie hoor

Heb de laatste 20minuten gezien. Goede goal van Goossen, nog een schandalige overtreding van die Turk op Anita.
pi_31142238
Netjes hoor, derde

Leuke foto trouwens

pi_31152643
Netjes gedaan door de jongens, een prestatie om mee thuis te komen. Zeker als je verloren hebt van de wereldkampioen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')