Ja idd, Maar ik hoorde Tom Egbers toch echt zeggen dat de tussenstand 1-0 was in het voordeel van de turken. Keek dus ff raar op net.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:55 schreef Yeahinho het volgende:
Goeie prestatie. Met dank aan Studio Voetbal nog even 2 goals en een rode kaart meegepikt
.
Hadden wij ook maar van die schoppers.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:15 schreef Barnet_Bee het volgende:
Mooi hoor. Wel enorme schoppers, die Turken.
Ja, daar heb je veel aanquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hadden wij ook maar van die schoppers.
Ja, Tom Egbers was nog in shock wegens gistermiddag 0-4quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:03 schreef trepper het volgende:
[..]
Ja idd, Maar ik hoorde Tom Egbers toch echt zeggen dat de tussenstand 1-0 was in het voordeel van de turken. Keek dus ff raar op net.
Wel als het subtiele schoppers zijn.quote:
Alleen de stamd is verrassend. 3-0 is veel. Maar al voor het toewrbooi was Mexico de favoriet van mij. Tijdens het toernooi bleek het inderdaad de beste ploeg.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:45 schreef cultheld het volgende:
Mexico staat met 3-0 voor met nog 2 minuten reguliere speeltijd: Verrassend
Wat een joker. Buijs is superslecht, Sahin een groot talent en NL heeft echt niet de grootste talenten ter wereld. Anderson is veel beter dan Biseswar bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:11 schreef LuukBes het volgende:
Toch nog verloren van de wereldkampioen dus, maakt het minder schandelijk, die 4-0. Blijf erbij dat met Marcellis en Buijs die Mexicaanse solisten voorin veel beter afgestopt waren, en ik had nog had moeten zien.
Die Sahin van Dortmund die scoorde vind ik trouwens zwaar overschat. Die werd door Wenger genoemd als grootste Europese talent, maar heb die in de basis bij Dortmund ook al niet zo veel bijzonders zien doen. Ik denk toch dat NL de grootste talenten herbergt, zeker op termijn als ze op fysiek vlak doorgroeien naar het niveau waar hun leeftijdsgenoten al zijn.
En ik vind sowieso dat NL het beste teamvoetbal heeft laten zien, met name in de poules. Tactisch zijn ze andere ploegen al ver vooruit.
Wat een joker. Buijs heeft een ijzersterk toernooi gespeeld. Sahin is een wannabee-talent, en Anderson stelt geen fuck voor. Biseswar ook nog niet trouwens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een joker. Buijs is superslecht, Sahin een groot talent en NL heeft echt niet de grootste talenten ter wereld. Anderson is veel beter dan Biseswar bijvoorbeeld.
Klopt, die ene verloren poulewedstrijd tegen Turkije zegt niks omdat beide teams al zeker waren van de volgende ronde en dus hun reserve's een kans gaven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen de stamd is verrassend. 3-0 is veel. Maar al voor het toewrbooi was Mexico de favoriet van mij. Tijdens het toernooi bleek het inderdaad de beste ploeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |