Gerrard en Rooney hebben ook aanleg voor zwaarlijvigheid: Beiden basisspelers in de Engelse nationaal-elf.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef Hawk het volgende:
[..]
Maar ik heb zo m'n twijfels over sommige spelers.
Vormer lijkt me bevattelijk voor wat zwaarlijvigheid en sommige spelers, vooral in de achterhoede, vind ik wat houterig overkomen. Zeker als je kijkt naar het atletische vermogen en fysieke coördinatie van de Mexicanen.
Zoals Makaay, Van Nistelrooy en Vennegoor of Hesselink bedoel je?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:12 schreef erik.jansen101 het volgende:
Jammer dat Nederland altijd van die 'mooi voetballende' spitsen heeft. Weg ermee, zie toch 100 keer liever killers die je de hele wedstrijd niet ziet maar wel hun doelpunt opeens kunnen maken.
Vooral die eerste 2 ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zoals Makaay, Van Nistelrooy en Vennegoor of Hesselink bedoel je?
Het is nu 0:18 uur.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:16 schreef H.Flick het volgende:
Waarom heeft Talpa geen klokje in beeld?! Daar erger ik me echt aan.
Raar ja, dat al die technische aanvallers als Henry, Trezeguet, Anelka, Wiltord, Ronaldo en Ronaldinho nooit prijzen winnen met hun land.quote:
Dat hangt niet alleen van de spitsen af, maar ook vooral van de wereldverdediging en middenveld die ze achter zich hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Raar ja, dat al die technische aanvallers als Henry, Trezeguet, Anelka, Wiltord, Ronaldo en Ronaldinho nooit prijzen winnen met hun land.
In ieder geval hebben ze niet verloren met 1 goal in de laatste minuut of met penalty'squote:Op vrijdag 30 september 2005 00:21 schreef Suijk het volgende:
Arme jongens. Nu al kennis maken met het 'net-niet' gevoel.
Da's waar, ze zijn tegen deze ploeg gewoon echt de mindere.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
In ieder geval hebben ze niet verloren met 1 goal in de laatste minuut of met penalty's
Oranje verloor ooit ook terecht van Duitsland.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
In ieder geval hebben ze niet verloren met 1 goal in de laatste minuut of met penalty's
Als Marcellis mee zou doen, dan was het nog een wedstrijd geweest. Maar die spelers van Mexico zijn niet bepaald talentloos en Mexico is een behoorlijke voetbalnatie. Mexico maakt ook nog wel kans tegen Brazilië in de finale.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's waar, ze zijn tegen deze ploeg gewoon echt de mindere.
Paar minuten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:38 schreef Hawk het volgende:
Hoelang nog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |