kopstootquote:Op donderdag 29 september 2005 23:34 schreef Boeman het volgende:
voortaan gewoon op zn achterhoofd slaan
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zeg nou zelf allemaal;
[afbeelding]
Dat zorgt toch voor een stuk meer uitstraling van onze held
Vormer is een topper inderdaad. Die Mexicanen zijn erg rap inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:39 schreef Boeman het volgende:
die blonde langharige middenvelder is goed
Dat roep ik al anderhalf jaar, maar ik werd telkens uitgelachen als ik met Ruud Vormer op de proppen kwamquote:Op donderdag 29 september 2005 23:39 schreef Boeman het volgende:
die blonde langharige middenvelder is goed
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat roep ik al anderhalf jaar, maar ik werd telkens uitgelachen als ik met Ruud Vormer op de proppen kwam
Ik moet aan Feyenoord denken... elftal stelt niet veel voor.. maar die spitsen zijn gewoon erg goed....quote:Op donderdag 29 september 2005 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vormer is een topper inderdaad. Die Mexicanen zijn erg rap inderdaad.
Ik heb er ook wel eens naast gezeten, maar het gaat er meer om dat 't al van tevoren werd afgedaan als onzin wanneer ik zei dat Vormer de nieuwe Davids zou gaan worden. Dat wordt ie echt welquote:Op donderdag 29 september 2005 23:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Onze eigen huis-tuin-en-keuken scout is er ook weer
Allemaal mondjes dicht en luisteren naar de kenner.
maar dan beterquote:Op donderdag 29 september 2005 23:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens naast gezeten, maar het gaat er meer om dat 't al van tevoren werd afgedaan als onzin wanneer ik zei dat Vormer de nieuwe Davids zou gaan worden. Dat wordt ie echt wel
De Nederlandse jeugd zitten teveel aan de junkfood en te weinig aan hun groenten, dan krijg je dit.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ligt het nou aan mij, of krijgen die Mexicanen groeimiddel in hun prakjes?
Die gringo's zijn stiekem allemaal 20+quote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ligt het nou aan mij, of krijgen die Mexicanen groeimiddel in hun prakjes?
Zielige opmerking.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar dan beter
en Nederlandser??![]()
Het zijn die negers van Nigeria niet hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die gringo's zijn stiekem allemaal 20+
dat bedoel ik in de zin van blond haar, niks racistisch!!!!!!quote:
Moest ik ook meteen aan denkenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het zijn die negers van Nigeria niet hoor
We gaan gewoon winnen in de 2de helft
Als je blond bent, dan ben je de ultieme Nederlander?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
dat bedoel ik in de zin van blond haar, niks racistisch!!!!!!![]()
![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt, ik vind Oranje nog niet slagvaardig genoeg overkomen deze wedstrijd.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:54 schreef cultheld het volgende:
We gaan idd winnen. Die Biseswar is ook erg goed trouwens.
Speciaal voor Boemanquote:Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je blond bent, dan ben je de ultieme Nederlander?
We missen Marcellis (nee, niet omdat hij de enige PSV'er is, maar omdat hij een aanvoerder is en de andere 10 naar de victorie kan schreeuwen)quote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, ik vind Oranje nog niet slagvaardig genoeg overkomen deze wedstrijd.
dat zeg ik niet, meer in de trant van dat gebeuren met kalou, buitenlanders in oranje halen zegmaar. Maar laatmaar, niet wat ik bedoelde en was een foute opmerking van me.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je blond bent, dan ben je de ultieme Nederlander?
Wodanquote:
Welk deel van "niks rasistisch" was te gecompliceerdquote:
Ik heb liever dat ie ze naar de overwinning voetbaltquote:Op donderdag 29 september 2005 23:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
We missen Marcellis (nee, niet omdat hij de enige PSV'er is, maar omdat hij een aanvoerder is en de andere 10 naar de victorie kan schreeuwen)
Davids vind ik vooral een Amsterdammer. Aangezien die stad ook onder Nederland valt, vind ik 'm net zoveel Nederlander als een Lucius.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, meer in de trant van dat gebeuren met kalou, buitenlanders in oranje halen zegmaar. Maar laatmaar, niet wat ik bedoelde en was een foute opmerking van me.![]()
truequote:Op vrijdag 30 september 2005 00:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Davids vind ik vooral een Amsterdammer. Aangezien die stad ook onder Nederland valt, vind ik 'm net zoveel Nederlander als een Lucius.
Het gedeelte dat een "c" mist.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Welk deel van "niks rasistisch" was te gecompliceerd
Dat is inherent aan voetbal. Een aanvoerder die de andere 10 in de rust bij wijze van spreken een schop onder hun hol geeft, zodat ze weer scherp zijn. Van Bommel heeft die eigenschap ook.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ie ze naar de overwinning voetbalt
Met schreeuwen komt ie niet zo ver
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is inherent aan voetbal. Een aanvoerder die de andere 10 in de rust bij wijze van spreken een schop onder hun hol geeft, zodat ze weer scherp zijn. Van Bommel heeft die eigenschap ook.
Maar ik heb zo m'n twijfels over sommige spelers.quote:
ze zijn nog 16quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef Hawk het volgende:
[..]
Maar ik heb zo m'n twijfels over sommige spelers.
Vormer lijkt me bevattelijk voor wat zwaarlijvigheid en sommige spelers, vooral in de achterhoede, vind ik wat houterig overkomen. Zeker als je kijkt naar het atletische vermogen en fysieke coördinatie van de Mexicanen.
Gerrard en Rooney hebben ook aanleg voor zwaarlijvigheid: Beiden basisspelers in de Engelse nationaal-elf.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef Hawk het volgende:
[..]
Maar ik heb zo m'n twijfels over sommige spelers.
Vormer lijkt me bevattelijk voor wat zwaarlijvigheid en sommige spelers, vooral in de achterhoede, vind ik wat houterig overkomen. Zeker als je kijkt naar het atletische vermogen en fysieke coördinatie van de Mexicanen.
Zoals Makaay, Van Nistelrooy en Vennegoor of Hesselink bedoel je?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:12 schreef erik.jansen101 het volgende:
Jammer dat Nederland altijd van die 'mooi voetballende' spitsen heeft. Weg ermee, zie toch 100 keer liever killers die je de hele wedstrijd niet ziet maar wel hun doelpunt opeens kunnen maken.
Vooral die eerste 2 ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zoals Makaay, Van Nistelrooy en Vennegoor of Hesselink bedoel je?
Het is nu 0:18 uur.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:16 schreef H.Flick het volgende:
Waarom heeft Talpa geen klokje in beeld?! Daar erger ik me echt aan.
Raar ja, dat al die technische aanvallers als Henry, Trezeguet, Anelka, Wiltord, Ronaldo en Ronaldinho nooit prijzen winnen met hun land.quote:
Dat hangt niet alleen van de spitsen af, maar ook vooral van de wereldverdediging en middenveld die ze achter zich hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Raar ja, dat al die technische aanvallers als Henry, Trezeguet, Anelka, Wiltord, Ronaldo en Ronaldinho nooit prijzen winnen met hun land.
In ieder geval hebben ze niet verloren met 1 goal in de laatste minuut of met penalty'squote:Op vrijdag 30 september 2005 00:21 schreef Suijk het volgende:
Arme jongens. Nu al kennis maken met het 'net-niet' gevoel.
Da's waar, ze zijn tegen deze ploeg gewoon echt de mindere.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
In ieder geval hebben ze niet verloren met 1 goal in de laatste minuut of met penalty's
Oranje verloor ooit ook terecht van Duitsland.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
In ieder geval hebben ze niet verloren met 1 goal in de laatste minuut of met penalty's
Als Marcellis mee zou doen, dan was het nog een wedstrijd geweest. Maar die spelers van Mexico zijn niet bepaald talentloos en Mexico is een behoorlijke voetbalnatie. Mexico maakt ook nog wel kans tegen Brazilië in de finale.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's waar, ze zijn tegen deze ploeg gewoon echt de mindere.
Paar minuten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:38 schreef Hawk het volgende:
Hoelang nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |