ja, de meeste nederlanders nemen daar idd weer genoegen mee.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:17 schreef tong80 het volgende:
Gewoon derde worden da's ook geweldig.
Wat een bullshit. Ik heb het hele toernooi gevolgd. Vanaf het begin vond ik Mexico de beste ploeg. Hoopte dat Nederland zou kunnen stunten maar het zat er helaas niet in. Oranje kwam een betere ploeg tegen. Nu ze om brons moeten spelen hoop ik dat ze dat halen. Wat is daar mis mee ? Je trekt conclusies uit posts die er niet zijn. Nederland MOEST winnen van Ghana, dat tot dan ongeslagen was en als beste Afrikaanse land dat continent vertegenwoordigde. En wat gebeurt er ? Nederland wint wanneer het moet. Dat getuigt van de juiste mentaliteit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:19 schreef BennyNL het volgende:
[..]
ja, de meeste nederlanders nemen daar idd weer genoegen mee.
dat is ook het probleem...geen winnaarsmentaliteit![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik heb het hele toernooi gevolgd. Vanaf het begin vond ik Mexico de beste ploeg. Hoopte dat Nederland zou kunnen stunten maar het zat er helaas niet in. Oranje kwam een betere ploeg tegen. Nu ze om brons moeten spelen hoop ik dat ze dat halen. Wat is daar mis mee ? Je trekt conclusies uit posts die er niet zijn. Nederland MOEST winnen van Ghana, dat tot dan ongeslagen was en als beste Afrikaanse land dat continent vertegenwoordigde. En wat gebeurt er ? Nederland wint wanneer het moet. Dat getuigt van de juiste mentaliteit.
De FIFA is de grootste sportbond van de wereld met 220 landen. Nederland heeft zich bij de beste vier van die landen geschaard. Voor een klein kut landje is dat geweldig. Als ik jouw redenatie moet volgen zijn er dus 216 andere landen zonder winnaarsmentaliteit.
Dat is juist typisch Nederland. Gaan lopen zeiken om het zeiken. Ik heb een erg leuk attractief spelend nederland gezien met voor hun leeftijd erg volwassen spelers, waar we zeker meer van gaan horen. Op naar het brons.
Mexico was beter.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Zonde van de jongens, vooral de kansen gemist begreep ik?
Nu op herhaling tegen de Turken, 3e zou leuk zijn.
Dit vind ik onzin. Anders hadden ze zich niet via o.a. Duitsland voor het EK geplaatst, daar geen 2e geworden en nu een match als tegen Gambia niet winnend afgesloten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef djstoffel het volgende:
toch lijkt t een voorbode van alweer een net-niet generatie.......................een verzameling salon/mooi weer voetballers zonder echte wil om te winnen. Het missen van al die kansen is natuurlijk geen pech. Het rendement van een groot aantal spelers is gewoon veel te laag. Mischien dat er toch een aantal zullen doorbreken maar dan zal er nog een hoop bijgeschaafd moeten worden.
Nederland vergelijken met die 216 andere landenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik heb het hele toernooi gevolgd. Vanaf het begin vond ik Mexico de beste ploeg. Hoopte dat Nederland zou kunnen stunten maar het zat er helaas niet in. Oranje kwam een betere ploeg tegen. Nu ze om brons moeten spelen hoop ik dat ze dat halen. Wat is daar mis mee ? Je trekt conclusies uit posts die er niet zijn. Nederland MOEST winnen van Ghana, dat tot dan ongeslagen was en als beste Afrikaanse land dat continent vertegenwoordigde. En wat gebeurt er ? Nederland wint wanneer het moet. Dat getuigt van de juiste mentaliteit.
De FIFA is de grootste sportbond van de wereld met 220 landen. Nederland heeft zich bij de beste vier van die landen geschaard. Voor een klein kut landje is dat geweldig. Als ik jouw redenatie moet volgen zijn er dus 216 andere landen zonder winnaarsmentaliteit.
Dat is juist typisch Nederland. Gaan lopen zeiken om het zeiken. Ik heb een erg leuk attractief spelend nederland gezien met voor hun leeftijd erg volwassen spelers, waar we zeker meer van gaan horen. Op naar het brons.
watte?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:14 schreef Suijk het volgende:
korfbal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |