abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2005 @ 14:17:26 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_31058922
Gewoon derde worden da's ook geweldig.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:19:53 #227
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31058984
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:17 schreef tong80 het volgende:
Gewoon derde worden da's ook geweldig.

ja, de meeste nederlanders nemen daar idd weer genoegen mee.

dat is ook het probleem...geen winnaarsmentaliteit
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_31060032
Gewoon wraak nemen op Turkije voor de verloren EK finale!
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2005 @ 15:38:33 #229
7889 tong80
Spleenheup
pi_31061375
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:19 schreef BennyNL het volgende:

[..]

ja, de meeste nederlanders nemen daar idd weer genoegen mee.

dat is ook het probleem...geen winnaarsmentaliteit
Wat een bullshit. Ik heb het hele toernooi gevolgd. Vanaf het begin vond ik Mexico de beste ploeg. Hoopte dat Nederland zou kunnen stunten maar het zat er helaas niet in. Oranje kwam een betere ploeg tegen. Nu ze om brons moeten spelen hoop ik dat ze dat halen. Wat is daar mis mee ? Je trekt conclusies uit posts die er niet zijn. Nederland MOEST winnen van Ghana, dat tot dan ongeslagen was en als beste Afrikaanse land dat continent vertegenwoordigde. En wat gebeurt er ? Nederland wint wanneer het moet. Dat getuigt van de juiste mentaliteit.
De FIFA is de grootste sportbond van de wereld met 220 landen. Nederland heeft zich bij de beste vier van die landen geschaard. Voor een klein kut landje is dat geweldig. Als ik jouw redenatie moet volgen zijn er dus 216 andere landen zonder winnaarsmentaliteit.

Dat is juist typisch Nederland. Gaan lopen zeiken om het zeiken. Ik heb een erg leuk attractief spelend nederland gezien met voor hun leeftijd erg volwassen spelers, waar we zeker meer van gaan horen. Op naar het brons.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:40:28 #230
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31061438
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Ik heb het hele toernooi gevolgd. Vanaf het begin vond ik Mexico de beste ploeg. Hoopte dat Nederland zou kunnen stunten maar het zat er helaas niet in. Oranje kwam een betere ploeg tegen. Nu ze om brons moeten spelen hoop ik dat ze dat halen. Wat is daar mis mee ? Je trekt conclusies uit posts die er niet zijn. Nederland MOEST winnen van Ghana, dat tot dan ongeslagen was en als beste Afrikaanse land dat continent vertegenwoordigde. En wat gebeurt er ? Nederland wint wanneer het moet. Dat getuigt van de juiste mentaliteit.
De FIFA is de grootste sportbond van de wereld met 220 landen. Nederland heeft zich bij de beste vier van die landen geschaard. Voor een klein kut landje is dat geweldig. Als ik jouw redenatie moet volgen zijn er dus 216 andere landen zonder winnaarsmentaliteit.

Dat is juist typisch Nederland. Gaan lopen zeiken om het zeiken. Ik heb een erg leuk attractief spelend nederland gezien met voor hun leeftijd erg volwassen spelers, waar we zeker meer van gaan horen. Op naar het brons.

We winnen gewoon de troostfinale
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:41:46 #231
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31061485
ja kut man, 4-0.. had ik niet verwacht
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31065291
Zonde van de jongens, vooral de kansen gemist begreep ik?

Nu op herhaling tegen de Turken, 3e zou leuk zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31065341
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Zonde van de jongens, vooral de kansen gemist begreep ik?

Nu op herhaling tegen de Turken, 3e zou leuk zijn.
Mexico was beter.
Ik zie het wel gebeuren tegen de Turken: Die zijn immers drie belangrijke spelers kwijt
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31072462
toch lijkt t een voorbode van alweer een net-niet generatie.......................een verzameling salon/mooi weer voetballers zonder echte wil om te winnen. Het missen van al die kansen is natuurlijk geen pech. Het rendement van een groot aantal spelers is gewoon veel te laag. Mischien dat er toch een aantal zullen doorbreken maar dan zal er nog een hoop bijgeschaafd moeten worden.

Mischien dat ze toch nog ergens de kracht vinden om 3e te worden....zal mij benieuwen . Ze kunnen een voorbeeld nemen aan de Turken, die komen met 10 man terug van 0-3 naar 3-3 tegen Brazilie!!
pi_31072650
Dit vind ik weer zo makkelijk. Laten we maar mooi afwachten.
That's all folks!
pi_31072685
Tong80, ff een klein opmerkingetje: het was Gambia waar Nederland van moest winnen, niet Ghana.

Verder vond ik Nederland in de eerste helft echt niet slechter dan Mexico, en daarbij moeten we niet vergeten dat we 2 belangrijke verdedigers misten. Verder had er voorin iemand moeten staan die kansen kon afmaken.
pi_31080659
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef djstoffel het volgende:
toch lijkt t een voorbode van alweer een net-niet generatie.......................een verzameling salon/mooi weer voetballers zonder echte wil om te winnen. Het missen van al die kansen is natuurlijk geen pech. Het rendement van een groot aantal spelers is gewoon veel te laag. Mischien dat er toch een aantal zullen doorbreken maar dan zal er nog een hoop bijgeschaafd moeten worden.
Dit vind ik onzin. Anders hadden ze zich niet via o.a. Duitsland voor het EK geplaatst, daar geen 2e geworden en nu een match als tegen Gambia niet winnend afgesloten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:10:43 #238
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31083066
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nederland vergelijken met die 216 andere landen

Er zijn weinig andere met zoveel potentie, zoveel talent en zulke goede opleidingsfaciliteiten als ons landje. Daarom is er dus niks vreemds aan als je minimaal de finale wenst en eigenlijk gewoon een keer een fokking toernooi winnen.

zo trieste instelling: ja maar land C heeft het niet eens gehaald, dus we moeten blij zijn met het vertoonde spel rot op man, ik wil gewoon winst zien..en dat is NIETS teveel gevraagd!
pi_31083149
Inderdaad, Benny. Het is best een prestatie dat Nederland wel het WK heeft gehaald en Liechtenstein, Oezbekistan, Aruba en Vanuatu niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:14:07 #240
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31083157
en we waren heus niet zo kansloos als Tong nu achteraf wil beweren...

Mexico de betere? als die trainer gewoon die Sarpong ofzo in de spits had gezet stond het voor rust al 2-0..wat deed die Vortohoren daar.. komt duidelijk tekort voor de top

deed me denken aan dat Foppe in de wedstrijd tegen Nigeria de uitstekend spelende Quincy eruit haalde

GEEN WINNAARS, dat is ons probleem
pi_31083164
Dan ga je maar korfbal kijken, dat winnen we altijd, als dat je enige eis is.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:17:59 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_31083264
Je leest en quote nog steeds selectief. Waar beweer ik dat we kansloos waren ? Ik zei dat we een betere tegenstander troffen die dag. En ik wil ook graag dat we winnen. Maar zal ik je een geheim verklappen, dat wil de tegenstander ook. Verlies hoort bij sport, en ik ben de eerste die de boel verrot scheld als we onnodig verliezen of door gebrek aan inzet of taktisch falen. Daar was hier geen spraken van. Hetzelfde als vorig jaar op het EK ik kon leven met het verlies tegen de Portugezen. We waren die dag minder. Maar verliezen we door onderschatting zoals op het EK-92 tegen de Denen sla ik het liefst m'n tv aan diggelen.

zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:19:12 #243
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31083308
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:14 schreef Suijk het volgende:
korfbal
watte?
  Trouwste user 2022 zondag 2 oktober 2005 @ 14:01:17 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_31113165
Vanavond om 22.00 uur op eurosport Nederland-Turkije.

Trouwste user 2022 zondag 2 oktober 2005 @ 17:23:50 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_31118974
Is goed hoor....derde worden.

pi_31119864
was in t algemeen ook vrij positief hoor over deze lichting (kwalificatie, EK etc) maar ben er gedurende het toernooi wel achter gekomen dat ze een paar belangrijke elementen missen....een echte winnaarsmentaliteit en een killer in de spits
  Trouwste user 2022 zondag 2 oktober 2005 @ 19:08:18 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_31121843
Ja rampzalig.

Trouwste user 2022 zondag 2 oktober 2005 @ 22:15:02 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_31127698
1-0 Goossens.

Oh ja ik lag in bed.

pi_31127699
Toch maar even kicken
pi_31128104
Goossens ontsnapt aan geel na scoren ná een fluitsignaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')