Héél veel sterkte toegewenstquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:49 schreef DIGGER het volgende:
Net pas terug, na gesprek met de kinderarts over hoe en wat als de kleine nu zou komen en een zeer uitgebreide echo (Ze meetten zelfs zaken als de hoeveelheid bloed die door 1 hartslag door de aorta gepomt wordt) met een check van alle organen, hersenen, alle maten en gewichten etc.
1488 gram kwam er uit naar voren met een foutmarge van 7%, dus de baby is zeker zwaarder dan gemiddeld voor de huidige leeftijd (28 weken, 4 dagen).
Baby was weer lekker wakker, konden we zien drinken, stak zelfs - hopelijk symbolisch - een duim omhoog en heeft het dus uitstekend.
Dus allemaal positief nieuws, op 1 ding na en dat is dat m'n vrouw steeds meer last krijgt van harde buiken.
Gezien de omstandigheden hebben we besloten ook naar het geslacht te vragen en deze mascotte wordt een meisje. (SCH zal wel zeggen dat dat niet uitmaakt en ik met Glenn sowieso al naar de balletschool gemoeten had)
Vanncht om 1 uur is het 48 uur na de 1e prik voor de longfuntie, het ziet er naar uit dat dat iig gered gaat worden, daarna zien we wel weer verder....
quote:Net pas terug, na gesprek met de kinderarts over hoe en wat als de kleine nu zou komen en een zeer uitgebreide echo (Ze meetten zelfs zaken als de hoeveelheid bloed die door 1 hartslag door de aorta gepomt wordt) met een check van alle organen, hersenen, alle maten en gewichten etc.
1488 gram kwam er uit naar voren met een foutmarge van 7%, dus de baby is zeker zwaarder dan gemiddeld voor de huidige leeftijd (28 weken, 4 dagen).
Baby was weer lekker wakker, konden we zien drinken, stak zelfs - hopelijk symbolisch - een duim omhoog en heeft het dus uitstekend.
Dus allemaal positief nieuws, op 1 ding na en dat is dat m'n vrouw steeds meer last krijgt van harde buiken.
Gezien de omstandigheden hebben we besloten ook naar het geslacht te vragen en deze mascotte wordt een meisje. (SCH zal wel zeggen dat dat niet uitmaakt en ik met Glenn sowieso al naar de balletschool gemoeten had)
Vanncht om 1 uur is het 48 uur na de 1e prik voor de longfuntie, het ziet er naar uit dat dat iig gered gaat worden, daarna zien we wel weer verder....
Dat halen jullie,quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:49 schreef DIGGER het volgende:
Net pas terug, na gesprek met de kinderarts over hoe en wat als de kleine nu zou komen en een zeer uitgebreide echo (Ze meetten zelfs zaken als de hoeveelheid bloed die door 1 hartslag door de aorta gepomt wordt) met een check van alle organen, hersenen, alle maten en gewichten etc.
Lekker he, ik vind het heeeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
*Ook eens door een slotje heen gepost heeft
is mooi voor het evenwicht m/v bij de mascottes !quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat halen jullie,echt
![]()
Een vriendinnetje voor Mudje
quote:
Nog anderhalf....quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:05 schreef appelsientje het volgende:
Nog 1 uurtje werken en dan zit het er weer op voor vandaag
nog twee eigenlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:05 schreef appelsientje het volgende:
Nog 1 uurtje werken en dan zit het er weer op voor vandaag
Yupquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:08 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nog anderhalf....![]()
Maar die klant moet dus gewoon bij de postbank zijn![]()
van de fifa sitequote:General Information
* FIFA Trigramme: NED
* Country: Holland
* Country (official name): Koninkrijk der Nederlanden
* Continent: Europe
* Capital: Amsterdam
* Major cities: Rotterdam, The Hague, Utrecht, Eindhoven, Groningen, Tilburg, Haarlem, Nijmegen, Apeldoorn, Enschede
* Currency: Euro
* Official languages: Dutch
* Motto: I will maintain.
Zijn Apeldoorn en Enschede groter dan Maastrichtquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
van de fifa site
Major cities: Rotterdam, The Hague, Utrecht, Eindhoven, Groningen, Tilburg, Haarlem, Nijmegen, Apeldoorn, Enschede
Nope, maar FC Twente en AGOVV zijn belangrijker dan MVV denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn Apeldoorn en Enschede groter dan Maastricht![]()
Die zouden ook goed kleiner kunnen zijn dan Maastricht, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:31 schreef Lionheaad het volgende:
Wat te denken van Tilburg en Haarlem....
Dit is de ranglijst:quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die zouden ook goed kleiner kunnen zijn dan Maastricht, maar dat weet ik niet zeker.
aha dan ontbreken almere en breda dus onterecht in de lijst van de FIFAquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit is de ranglijst:
1. Amsterdam
2. Rotterdam
3. Den Haag
4. Utrecht
5. Eindhoven
6. Tilburg
7. Groningen
8. Almere
9. Breda
10 .Nijmegen
11. Apeldoorn
12. Enschede
13. Haarlem
14. Arnhem
15. Zaanstad
16. 's-Hertogenbosch
17. Amersfoort
18. Haarlemmermeer
19. Maastricht
20. Dordrecht
21. Leiden
22. Zoetermeer
23. Zwolle
24. Emmen
25. Ede
Ah bedankt. Dan staat Maastricht er dus terecht niet bij. Verbaast me eigenlijk toch wel dat ze zo laag staan.quote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:36 schreef Suijk het volgende:
Goede titel.
Ook staan we natuurlijk met z'n allen achter Ajax vanavond!
Van wanneer is die lijst? Ik dacht namelijk dat Almere al op de vijfde plaats stond.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit is de ranglijst:
1. Amsterdam
2. Rotterdam
3. Den Haag
4. Utrecht
5. Eindhoven
6. Tilburg
7. Groningen
8. Almere
9. Breda
10 .Nijmegen
11. Apeldoorn
12. Enschede
13. Haarlem
14. Arnhem
15. Zaanstad
16. 's-Hertogenbosch
17. Amersfoort
18. Haarlemmermeer
19. Maastricht
20. Dordrecht
21. Leiden
22. Zoetermeer
23. Zwolle
24. Emmen
25. Ede
Almere wil de 5e stad zijn op termijn, maar dat zijn ze nog niet. Ik heb dit van steden.pagina.nl afgehaald, dus hoe betrouwbaar het is, weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Van wanneer is die lijst? Ik dacht namelijk dat Almere al op de vijfde plaats stond.
Het kan natuurlijk dat ik ambitie en realiteit door elkaar heb gehaald.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Almere wil de 5e stad zijn op termijn, maar dat zijn ze nog niet. Ik heb dit van steden.pagina.nl afgehaald, dus hoe betrouwbaar het is, weet ik niet.
Ach Albers kon er ook wat vanquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat ik ambitie en realiteit door elkaar heb gehaald.
Ik kan zo in het bestuur van Ajax wat dat betreft.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat ik ambitie en realiteit door elkaar heb gehaald.
Ik kan zo in het bestuur van Ajax wat dat betreft.
We staan 15equote:Op dinsdag 27 september 2005 15:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit is de ranglijst:
1. Amsterdam
2. Rotterdam
3. Den Haag
4. Utrecht
5. Eindhoven
6. Tilburg
7. Groningen
8. Almere
9. Breda
10 .Nijmegen
11. Apeldoorn
12. Enschede
13. Haarlem
14. Arnhem
15. Zaanstad
16. 's-Hertogenbosch
17. Amersfoort
18. Haarlemmermeer
19. Maastricht
20. Dordrecht
21. Leiden
22. Zoetermeer
23. Zwolle
24. Emmen
25. Ede
komen ze nu mee..... misschien had ik het daarmee wel geredquote:
ik ook. maar ik bedenk mij opeens iets: ik ga nu weg!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:35 schreef Suijk het volgende:
Over 25 minuten mag ik weg!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:31 schreef Lionheaad het volgende:
Wat te denken van Tilburg en Haarlem....
Wel goed dat Arnhem er niet tussen staat![]()
maar Almerequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Van wanneer is die lijst? Ik dacht namelijk dat Almere al op de vijfde plaats stond.
[quote]Op dinsdag 27 september 2005 15:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha dan ontbreken almere en breda dus onterecht in de lijst van de FIFA
tis net de eredivisiequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit is de ranglijst:
1. Amsterdam
2. Rotterdam
3. Den Haag
4. Utrecht
5. Eindhoven
6. Tilburg
7. Groningen
8. Almere
9. Breda
10 .Nijmegen
11. Apeldoorn
12. Enschede
13. Haarlem
14. Arnhem
15. Zaanstad
16. 's-Hertogenbosch
17. Amersfoort
18. Haarlemmermeer
19. Maastricht
20. Dordrecht
21. Leiden
22. Zoetermeer
23. Zwolle
24. Emmen
25. Ede
Tsk. Je bent hier al lang niet meer geweest of wel?quote:
Tuurlijk wel, leuk nummertje voor in de kroegquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:47 schreef snellejelle het volgende:
mannenkoor karrespoor op 3FMnou dat hoeft dan weer niet
maar nu SL2 - On a Ragga Tripquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:47 schreef snellejelle het volgende:
mannenkoor karrespoor op 3FMnou dat hoeft dan weer niet
ik heb net exact het zelfde lijstje gezien en dat dateert van jan 2004 !quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Almere wil de 5e stad zijn op termijn, maar dat zijn ze nog niet. Ik heb dit van steden.pagina.nl afgehaald, dus hoe betrouwbaar het is, weet ik niet.
Waar is Vriezenveenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit is de ranglijst:
1. Amsterdam
2. Rotterdam
3. Den Haag
4. Utrecht
5. Eindhoven
6. Tilburg
7. Groningen
8. Almere
9. Breda
10 .Nijmegen
11. Apeldoorn
12. Enschede
13. Haarlem
14. Arnhem
15. Zaanstad
16. 's-Hertogenbosch
17. Amersfoort
18. Haarlemmermeer
19. Maastricht
20. Dordrecht
21. Leiden
22. Zoetermeer
23. Zwolle
24. Emmen
25. Ede
was toch mooi manquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef Dos37 het volgende:
Goedemiddag
school was weer uitermate boring
Have fun!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:04 schreef Bjoro het volgende:
zo nu naar huis en dan naar vakkie 420 !!
aan alle mensen die er ook zijn .....ik zal zwaaien (met mijn vlaggetje)
nee idd, wat is dit ook alweer?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tsk. Je bent hier al lang niet meer geweest of wel?
ik zwaai wel met mijn handen. of met mijn witte zakdoekquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:04 schreef Bjoro het volgende:
zo nu naar huis en dan naar vakkie 420 !!
aan alle mensen die er ook zijn .....ik zal zwaaien (met mijn vlaggetje)
Geweldigquote:
Ben jij AMD soms?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:34 schreef snellejelle het volgende:
ok, weg van het werk en op weg naar de arena![]()
Oh okequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
hij komt uit bussum terwijl amd uit hellevoet komt
ik ben ook weg, ajuus
Ik zet alvast een BACO en een hoop azijn weg.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:37 schreef DeTolk het volgende:
Zal wel rustig worden in het cafe nu de helft richting A'dam gaat
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:39 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik zet alvast een BACO en een hoop azijn weg.![]()
Nee hoor,quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef Vom het volgende:
Iedereen aan het eten?
nee maar ik ga nu wel een biefstukje bakkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef Vom het volgende:
Iedereen aan het eten?
Mijn kokkin staat momenteel in de keuken en aan de geuren te ruiken, wordt het zometeen weer erg lekker smikkelen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef Vom het volgende:
Iedereen aan het eten?
Ja het was heerlijk. Hutspotquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef Vom het volgende:
Iedereen aan het eten?
mijn galgenmaal smaakt erg lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn kokkin staat momenteel in de keuken en aan de geuren te ruiken, wordt het zometeen weer erg lekker smikkelen.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:03 schreef tong80 het volgende:
Zie een reportage over Jeltzin. President van Rusland en altijd dronkenDe documentaire is volgende week op Discovery, ga ik zeker kijken.
Dit is een lijst van grootste gemeenten zo te zien, niet van grootste steden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit is de ranglijst:
1. Amsterdam
2. Rotterdam
3. Den Haag
4. Utrecht
5. Eindhoven
6. Tilburg
7. Groningen
8. Almere
9. Breda
10 .Nijmegen
11. Apeldoorn
12. Enschede
13. Haarlem
14. Arnhem
15. Zaanstad
16. 's-Hertogenbosch
17. Amersfoort
18. Haarlemmermeer
19. Maastricht
20. Dordrecht
21. Leiden
22. Zoetermeer
23. Zwolle
24. Emmen
25. Ede
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef DeTolk het volgende:
Zo, is er nog wat leuks op TV vanavond?
Barca Udinesequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef DeTolk het volgende:
Zo, is er nog wat leuks op TV vanavond?
Ken je de beelden nog van Clinton die naast hem stond bij een persconferentie. En Clinton niet meer bij kwam van het lachen ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]idd gave beelden weer, hij begon om 11 's ochtends met de lunch en die liep volgens de oude bodyguard moeiteloos over in het diner. Ze waren blij als ze hem voor 11 's avonds thuis hadden
Hier was het ook hutspotquote:
Een berner senner (?) en hij was pas 8, dus hij had nog wel 2 jaar te gaan minstens...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Lullig Vom! Wat was het er voor één en was ie al oud?
Inderdaad, die kunnen de 10 wel halen. Grote beesten zijn dat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Een berner senner (?) en hij was pas 8, dus hij had nog wel 2 jaar te gaan minstens...
Ik hoop dat ie een jaar vastzit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Opsporing verzocht bij de AVRO zoekt Fokker!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Zullen we maar snel een biertje drinken, je weet maar nooitquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zullen we maar snel een biertje drinken, je weet maar nooit
Ja ik kwam het topic ook tegenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ik drink nooit, dus ook nooit teveelquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:18 schreef tong80 het volgende:
Dat is als je al te veel hebt gedronken en er bijna niets meer inkrijgt. Moet je eens proberen.
Ga je er dan van kotsenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:18 schreef tong80 het volgende:
Dat is als je al te veel hebt gedronken en er bijna niets meer inkrijgt. Moet je eens proberen.
Ik heb ooit wel eens Chocomel gedronken toen ik al wat bier op had. Viel helemaal niet verkeerd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ga je er dan van kotsenen kun je dan weer van voor af aan beginnen
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je onderschrift klopt niet suijkie
1-2
Houden zo. En ik ga gauw naar bed voordat die gooner thuiskomt.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:12 schreef Againzender het volgende:
goh, rustig hier
Uitvak moest nogal lang nablijven als straf.quote:
Er werd iets omgeroepen dat ze moesten wachten geloof ik, met een beetje mazzel zorgt het GVB voor zijn vervoer, en dan zien we hem morgenavond pas weerquote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Houden zo. En ik ga gauw naar bed voordat die gooner thuiskomt.
zullen ze vast niet erg vindenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Uitvak moest nogal lang nablijven als straf.
Ik had het geinstalleerd om met mijn schoonouders in Frankrijk te praten, maar dat hadden we nog niet getest. Maar een vriend van mij vertrekt naar Saudi Arabie komende vrijdag, en daar zat ik dan net even mee te testen. Ging erg goed!quote:
Ik gebruik het voor mijn broers in Helsinki en Zurich. Prima helder geluid, geen vertraging. Ideaal. Het grappige is dat je ook naar vaste telefoon kan bellen. Soms is dat met Skype zelfs goedkoper dan in het land zelfquote:Op woensdag 28 september 2005 00:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had het geinstalleerd om met mijn schoonouders in Frankrijk te praten, maar dat hadden we nog niet getest. Maar een vriend van mij vertrekt naar Saudi Arabie komende vrijdag, en daar zat ik dan net even mee te testen. Ging erg goed!
Daar zit die vriend van mij inderdaad ook naar te kijkenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik gebruik het voor mijn broers in Helsinki en Zurich. Prima helder geluid, geen vertraging. Ideaal. Het grappige is dat je ook naar vaste telefoon kan bellen. Soms is dat met Skype zelfs goedkoper dan in het land zelf
prachtig he, dat er nog mensen zijn kijken of de tas er stond toenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb net alles een beetje doorgelezen.
Geweldig man. Wat een debiel eerste klas.
Stil,ik dacht het nietquote:Op woensdag 28 september 2005 01:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier DG, heb je een baco. Ga maar stil in een hoekje opdrinken.
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Stil,ik dacht het niet
Heb net het eerste ajax v Arsenal topic door zitten lezen en heb hardop zitten lachen om al die positieve ajaxvoorspellingen![]()
ben daar niet geweest,heb een gezellige dag gehad met een dito wedstrijd.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoe was t in de grolschbar?
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ben daar niet geweest,heb een gezellige dag gehad met een dito wedstrijd.
Heerlijk,zo'n stadion vol met gefrustreerde joodjes
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]kan t me voorstellen een snel tegendoelpunt krijgen van arsenal is kut
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik moest er idd aan terugdenken.
Geloof het wel,puntjes zijn binnen en daar gaat het om.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]k ook, k hoorde t en dat bracht meteen die herinnering terug
nu zoek k nog een zender waar k de wedstrijd beelden terug kan kijken
en gezien..... idd dat openigsdoelpunt.....quote:Op woensdag 28 september 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geloof het wel,puntjes zijn binnen en daar gaat het om.
zeer fraai dacht ik van Freddy.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en gezien..... idd dat openigsdoelpunt.....
au pijnlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 01:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zeer fraai dacht ik van Freddy.
Urby deed het zeg maar a la Vogel destijds
de belgquote:Op woensdag 28 september 2005 01:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar was het op?
dank jequote:Op woensdag 28 september 2005 01:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah ok.
Eredivisiejournaal is nu ook op Talpa
quote:
Oh ohhhh......quote:
Goed om te horen DIGGER....quote:Op woensdag 28 september 2005 07:45 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh,
back to work, beetje afleiding. Met Anna & Baby alles OK.
Mooi!quote:Op woensdag 28 september 2005 07:45 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh,
back to work, beetje afleiding. Met Anna & Baby alles OK.
dat si dan een rondje + taartquote:Op woensdag 28 september 2005 08:20 schreef superjoden het volgende:
mogguh
nou gisteren een vervelend avondje maar ook nog goed nieuws te horen gekregen.
gisteren de verkoopprijs van onze woning met een koper overeengekomen dus als alles meezit is dat binnenkort ook afgehandeld![]()
Goed te horen DIGGER !!quote:Op woensdag 28 september 2005 07:45 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh,
back to work, beetje afleiding. Met Anna & Baby en onze dochter alles OK.
ik heb ook het vermoeden dat die keelpijn bij mij niet door een verkoudheid veroorzaakt wordt...quote:Op woensdag 28 september 2005 09:09 schreef snellejelle het volgende:
goedemorgen!![]()
wat een k*tavond gister
heb geen stem meer over..
idd heb flink lopen schreeuwenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb ook het vermoeden dat die keelpijn bij mij niet door een verkoudheid veroorzaakt wordt...
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd heb flink lopen schreeuwen
mijn collega vond mij maar raar doen... hij bleef de hele tijd zitten, ik niet natuurlijk
idd ik heb mij collega ook verteld dat schreeuwen, opstaan etc. normaal is! hij vond van nietquote:Op woensdag 28 september 2005 09:23 schreef Againzender het volgende:
[..]Ik ken dat!
Gisteren zat er een meisje van 15 achter mij die volgens mij voor het eerst in een stadion was. Volgens mij vond ze mij maar buitengewoon vreemd
Nee, stilzitten is voor watjes
Daar zit helaas het grootste deel van het stadion mee volquote:Op woensdag 28 september 2005 09:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd ik heb mij collega ook verteld dat schreeuwen, opstaan etc. normaal is! hij vond van niet![]()
nee hoor is niet privé alleen pijnlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 09:04 schreef Lionheaad het volgende:
parodontoloogwat doet zoiets?? of is dat iets te privé??
hey ik herken datquote:Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar zit helaas het grootste deel van het stadion mee vol![]()
idd beetje jammer. helaas zit ik de komende CL wedstrijden met pcies dezelfde mensen in 't vak. volgende keer koop ik wel kaartjes voor een leuk vakquote:Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar zit helaas het grootste deel van het stadion mee vol![]()
idd tuurlijk is dat normaal. je had mij moeten zien na de 2-1 gisteren! gelukkig was ik toen niet de enigequote:Op woensdag 28 september 2005 09:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey ik herken dat![]()
toen bij PSV tegen Lyon (na de penalty's) vloog iedereen elkaar in de armen .. stond er ook een meisje met haar vader te kijken hoe 'gek' wij deden... ik vond het vrij normaal
Had je mij eens moeten zien na de 1-0 van Kluivert in Wenenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd tuurlijk is dat normaal. je had mij moeten zien na de 2-1 gisteren! gelukkig was ik toen niet de enige
en na de beslissende pingel in tokioquote:Op woensdag 28 september 2005 09:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Had je mij eens moeten zien na de 1-0 van Kluivert in Wenen
maar dat was in de kroeg, toch wat anders dan in het stadion.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en na de beslissende pingel in tokio
waar.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar dat was in de kroeg, toch wat anders dan in het stadion.
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef Bjoro het volgende:
Ook zo benieuwd naar Bjoro z'n avonturen tijdens Ajax-Arsenal ?
klik dan hier
ajax is ook kut.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Alles was ook echt kut. Wedstrijd, sfeer, alles
balen voor je man! weet trouwens wel dat de anwb hun geld niet verdiend met de wegenwacht maar juist met hun winkelpersoneel, bladen etc.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef Bjoro het volgende:
klik dan hier
OK, ik stop al met klagen over de metroquote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef Bjoro het volgende:
klik dan hier
Als die schaapies nou alleen mensen helpen die lid zijn......quote:Op woensdag 28 september 2005 10:06 schreef snellejelle het volgende:
balen voor je man! weet trouwens wel dat de anwb hun geld niet verdiend met de wegenwacht maar juist met hun winkelpersoneel, bladen etc.
idd, dat zou voor jou een stuk beter zijn geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 10:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als die schaapies nou alleen mensen helpen die lid zijn......
ooo dat was hetquote:
Aantal posts: 18106 (gemiddeld 11 per dag)quote:Op woensdag 28 september 2005 10:22 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is mijn 15.000e post
Voor zover het wat waard is..
geleficiteerdquote:Op woensdag 28 september 2005 10:22 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is mijn 15.000e post
wat een eer dat hij hier staat !quote:Op woensdag 28 september 2005 10:22 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is mijn 15.000e post
mooi, weer een reden om bier te drinken!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:22 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is mijn 15.000e post
Bier?? hoor ik het woordje bier ?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooi, weer een reden om bier te drinken!
80 euro?! tering! dan maar australisch bier nemenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bier?? hoor ik het woordje bier ?
Had ik trouwens verteld hoe duur een kratje heineken kost in Sydney ?? ¤ 80,- !!!
Ik laat het wel opsturen door mijn oudersis veel goedkoper
of een goede les om niet meer aan Heineken te komenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Had ik trouwens verteld hoe duur een kratje heineken is in Sydney ?? ¤ 80,- !!!
Heb je hem ookquote:Op woensdag 28 september 2005 10:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of een goede les om niet meer aan Heineken te komen![]()
konijntjequote:
Dan maar aan de Fosters appelsientje.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Had ik trouwens verteld hoe duur een kratje heineken is in Sydney ?? ¤ 80,- !!!
Why not??quote:Op woensdag 28 september 2005 11:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb je hem ook
Nee ik ga geen Grolsch kopen
Medjequote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Medje al gezien jongens?
wel SCHone sokken aan gedaan vanochtend ?quote:Het ruikt hier naar soep
wat voor soepquote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Medje al gezien jongens?
Het ruikt hier naar soep
en dan zeker ook hier aan komen modderenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan Eend het weer eens proberen om als mod aan de slag te komen.
Eend is niet echt een ochtenddier volgens mij....quote:Op woensdag 28 september 2005 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan Eend het weer eens proberen om als mod aan de slag te komen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:23 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en dan zeker ook hier aan komen modderen![]()
grootschalige storing?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef appelsientje het volgende:
yeah weer een storing bij KPN![]()
wat zijn die lui toch aan het prutsen..
Mogen schapeneukers ook solliciteren?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Medje al gezien jongens?
Nee lokaal (zie trouwens ook de website van xs4all)quote:
Zolliziteren Pascquote:Op woensdag 28 september 2005 11:59 schreef pascalheister het volgende:
ben ik met m'n vogel ook welkom bluezz
Lijkt me echt iets voor Eendquote:Op woensdag 28 september 2005 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zolliziteren Pasc
Je weet maar nooit
ik krijg nog wel contact met mijn computer thuis, dus zo erg is het niet kennelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 12:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee lokaal (zie trouwens ook de website van xs4all)
Maar het is nog niet officeel... maar wel druk hier ..
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg nog wel contact met mijn computer thuis, dus zo erg is het niet kennelijk
weet je zeker dat er geen dynamiet onder zit ?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
En er ligt nu "Iets in een burka" bij haar op de kamer
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een undercover iemand ingeschakeld Digger?
Als in 'babyboom' ?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet je zeker dat er geen dynamiet onder zit ?
baby..."boem"quote:Op woensdag 28 september 2005 12:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als in 'babyboom' ?
Goed punt.....
Ligt eraan wat voor abonnement je hebt...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe erg is het als je merkt dat op je telefoon 4 uur en 32 minutende browser heeft aangestaan? Het gaat toch alleen om datatransfer? Dat is (gelukkig) maar 2200 bytes)...
Iemand graag een verlossend antwoord (bjoro)?
hallo!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:01 schreef DeTolk het volgende:
Goedenmiddag allen
ook halloquote:
data gaat altijd per kb wat je binnenhaalt, niet per tijd dat je "on-line" bent hoor !quote:Op woensdag 28 september 2005 12:58 schreef Suijk het volgende:
Ligt eraan wat voor abonnement je hebt...
Dat is wel erg zuurquote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef Bjoro het volgende:
klik dan hier
tja......ik ben trouwens aan de ene kant wel blij dat ik geen spektakelstuk hebt gemist !quote:Op woensdag 28 september 2005 13:13 schreef dndiek het volgende:
Dat is wel erg zuur
done en ingevuldquote:Op woensdag 28 september 2005 13:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
data gaat altijd per kb wat je binnenhaalt, niet per tijd dat je "on-line" bent hoor !
@snellejelle: kijk ff in het EC-toto topic
da's fijn geregeld, Passie !quote:Op woensdag 28 september 2005 13:33 schreef pascalheister het volgende:
half dagje werken straks en dan voor de buis PSV kijken
eens kjiken hoe lang ik het kan aanhorenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:47 schreef rubbereend het volgende:oi
radio op 3FM dadelijk bij rabradio ouderwets hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |