Er werd iets omgeroepen dat ze moesten wachten geloof ik, met een beetje mazzel zorgt het GVB voor zijn vervoer, en dan zien we hem morgenavond pas weerquote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Houden zo. En ik ga gauw naar bed voordat die gooner thuiskomt.
zullen ze vast niet erg vindenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Uitvak moest nogal lang nablijven als straf.
Ik had het geinstalleerd om met mijn schoonouders in Frankrijk te praten, maar dat hadden we nog niet getest. Maar een vriend van mij vertrekt naar Saudi Arabie komende vrijdag, en daar zat ik dan net even mee te testen. Ging erg goed!quote:
Ik gebruik het voor mijn broers in Helsinki en Zurich. Prima helder geluid, geen vertraging. Ideaal. Het grappige is dat je ook naar vaste telefoon kan bellen. Soms is dat met Skype zelfs goedkoper dan in het land zelfquote:Op woensdag 28 september 2005 00:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had het geinstalleerd om met mijn schoonouders in Frankrijk te praten, maar dat hadden we nog niet getest. Maar een vriend van mij vertrekt naar Saudi Arabie komende vrijdag, en daar zat ik dan net even mee te testen. Ging erg goed!
Daar zit die vriend van mij inderdaad ook naar te kijkenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik gebruik het voor mijn broers in Helsinki en Zurich. Prima helder geluid, geen vertraging. Ideaal. Het grappige is dat je ook naar vaste telefoon kan bellen. Soms is dat met Skype zelfs goedkoper dan in het land zelf
prachtig he, dat er nog mensen zijn kijken of de tas er stond toenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb net alles een beetje doorgelezen.
Geweldig man. Wat een debiel eerste klas.
Stil,ik dacht het nietquote:Op woensdag 28 september 2005 01:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier DG, heb je een baco. Ga maar stil in een hoekje opdrinken.
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Stil,ik dacht het niet
Heb net het eerste ajax v Arsenal topic door zitten lezen en heb hardop zitten lachen om al die positieve ajaxvoorspellingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |