Hier was het ook hutspotquote:
Een berner senner (?) en hij was pas 8, dus hij had nog wel 2 jaar te gaan minstens...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Lullig Vom! Wat was het er voor één en was ie al oud?
Inderdaad, die kunnen de 10 wel halen. Grote beesten zijn dat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Een berner senner (?) en hij was pas 8, dus hij had nog wel 2 jaar te gaan minstens...
Ik hoop dat ie een jaar vastzit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Opsporing verzocht bij de AVRO zoekt Fokker!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Zullen we maar snel een biertje drinken, je weet maar nooitquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zullen we maar snel een biertje drinken, je weet maar nooit
Ja ik kwam het topic ook tegenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ik drink nooit, dus ook nooit teveelquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:18 schreef tong80 het volgende:
Dat is als je al te veel hebt gedronken en er bijna niets meer inkrijgt. Moet je eens proberen.
Ga je er dan van kotsenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:18 schreef tong80 het volgende:
Dat is als je al te veel hebt gedronken en er bijna niets meer inkrijgt. Moet je eens proberen.
Ik heb ooit wel eens Chocomel gedronken toen ik al wat bier op had. Viel helemaal niet verkeerd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ga je er dan van kotsenen kun je dan weer van voor af aan beginnen
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je onderschrift klopt niet suijkie
1-2
Houden zo. En ik ga gauw naar bed voordat die gooner thuiskomt.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:12 schreef Againzender het volgende:
goh, rustig hier
Uitvak moest nogal lang nablijven als straf.quote:
Er werd iets omgeroepen dat ze moesten wachten geloof ik, met een beetje mazzel zorgt het GVB voor zijn vervoer, en dan zien we hem morgenavond pas weerquote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Houden zo. En ik ga gauw naar bed voordat die gooner thuiskomt.
zullen ze vast niet erg vindenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Uitvak moest nogal lang nablijven als straf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |