Van de zenuwen? Of is het toilet verstopt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:59 schreef VoreG het volgende:
ik kan niet meer poepen
Bruine bonenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:59 schreef VoreG het volgende:
ik kan niet meer poepen
Ik heb verdomme het hele weekend bruine bonen gegeten omdat ik geen zin had om naar de winkels te gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bruine bonenprobleem is dan zo opgelost
goed om te wetenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:59 schreef VoreG het volgende:
ik kan niet meer poepen
En nu ben je leeggepoept.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb verdomme het hele weekend bruine bonen gegeten omdat ik geen zin had om naar de winkels te gaan
Patty Brard kuurtje.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet uitgekotst maar uitgepoept
ligt tie al bewusteloos??quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:09 schreef Cart_man het volgende:
Kutvoetbal...
Minder internetten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:10 schreef snellejelle het volgende:
ik moet zo bij de directeur komen![]()
he wat rot voor onsquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:10 schreef snellejelle het volgende:
ohh...oohhhh....quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:10 schreef snellejelle het volgende:
Jelle Lewinskiquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:10 schreef snellejelle het volgende:
AJAXquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:08 schreef Bluezz het volgende:
Why ook alweer Vommie?
Ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Stelletje zenuwpezen hier, ik hoop gewoon op een leuke pot voetbal.
de laatste keer dat de directeur mij ondr-4-ogen wilde spreken zat hij in het complot voor mijn vrijgezellendagquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:10 schreef snellejelle het volgende:
dat kan het in dit geval niet zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
de laatste keer dat de directeur mij ondr-4-ogen wilde spreken zat hij in het complot voor mijn vrijgezellendag
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:10 schreef snellejelle het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:25 schreef popolon het volgende:
Wel een wonder dat Cartman getrouwd is trouwens.
leveren ze nou nog steed sgeen gratis computer bij een ADSL abbo???quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:25 schreef appelsientje het volgende:
net een klant aan de lijn... die kon nog niet online omdat ze geen laptop had...
TJa alsof het onze verantwoording is dat zij een computer wel of niet heeft...
Maar nu wilt ze geen ADSL betalen... tja dat had ze toch eerder moeten bedenken...
en daar zat je je zo druk over te makenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:37 schreef snellejelle het volgende:
zo dat viel alleszins mee, ik krijg er gewoon een paar kleine taakjes bij als een collega op zwangerschapsverlof is
ach ja, je weet het nooit he, stel dat ze wel een keer surfgedrag gaan bekijkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daar zat je je zo druk over te maken
wat een anti-climax.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:37 schreef snellejelle het volgende:
zo dat viel alleszins mee, ik krijg er gewoon een paar kleine taakjes bij als een collega op zwangerschapsverlof is
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
leveren ze nou nog steed sgeen gratis computer bij een ADSL abbo???
bij een mobieltje al wel hoor....![]()
![]()
dat moeten ze hier ook niet gaan doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ach ja, je weet het nooit he, stel dat ze wel een keer surfgedrag gaan bekijken
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja ze krijg bij de postbank dus een gratis laptop bij het afsluiten van haar ADSL abo
Nou de klant heeft een ADSL abo afgesloten.. waarbij ze een laptop zou krijgen (wat een actie is die NIET via ons gaat).. nu heeft ze die laptop nog niet gekregen... maar hij ADSL spullen wel... en ze krijgt nu natuurlijk ook een rekening..quote:
ahaquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou de klant heeft een ADSL abo afgesloten.. waarbij ze een laptop zou krijgen (wat een actie is die NIET via ons gaat).. nu heeft ze die laptop nog niet gekregen... maar hij ADSL spullen wel... en ze krijgt nu natuurlijk ook een rekening..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |