Hoi Sheriquote:Op maandag 26 september 2005 13:29 schreef Sheridana het volgende:@ mr_a
Ben niet zo goed in Aziatische films....
Mr_a +1quote:Op maandag 26 september 2005 13:28 schreef mr_anonimous het volgende:
2046?
quote:Op maandag 26 september 2005 13:41 schreef dolle_hond het volgende:
misschien vanavond een verse stand
Wow zo'n groot compliment heb ik nooit gehad.quote:Op maandag 26 september 2005 13:49 schreef Sheridana het volgende:
mr_garcia?
Ach, hij staat mijlenver voor.......quote:Op maandag 26 september 2005 13:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja, jullie gaan hard.
tis allang duidelijk welke 2 afsprinten voor de maandoverwinning
Vorige maand was het spannender. Jij eindigde bovenaan maar met 1 punt verschil met SOK geloof ik en met 3 of vier verschil met mij. Waren erg aanelkaar gewaagd.quote:Op maandag 26 september 2005 13:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja, jullie gaan hard.
tis allang duidelijk welke 2 afsprinten voor de maandoverwinning
Is dit niet Clarence Nogwat van oa. Texas Ranger?quote:Op maandag 26 september 2005 13:50 schreef mr_anonimous het volgende:
De naam van dit bellende heerschap
[afbeelding]
Geen Clarence Gilyardquote:Op maandag 26 september 2005 13:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Is dit niet Clarence Nogwat van oa. Texas Ranger?
Nee maar speelde wel in enkele films met hem.quote:
Sheridana +1quote:Op maandag 26 september 2005 14:01 schreef Sheridana het volgende:
Neeee, isaiah Washington van Romeo must die!! Toch?
ik zal proberen aan t eind van deze maand eens een overzicht van podia in de afgelopen maanden te maken.quote:Op maandag 26 september 2005 13:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vorige maand was het spannender. Jij eindigde bovenaan maar met 1 punt verschil met SOK geloof ik en met 3 of vier verschil met mij. Waren erg aanelkaar gewaagd.
Jij hebt het maar druk met ons zeg. Vind het top dat je alles zo keurig bij houdt. Hulde!quote:Op maandag 26 september 2005 14:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zal proberen aan t eind van deze maand eens een overzicht van podia in de afgelopen maanden te maken.
nou moet ik zeggen dat ik van plan ben om mijn hele fok! activiteit te gaan herbezien zo begin oktober.quote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij hebt het maar druk met ons zeg. Vind het top dat je alles zo keurig bij houdt. Hulde!
Is dat een tijdelijke maatregel? Of een permanente?quote:Op maandag 26 september 2005 14:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nou moet ik zeggen dat ik van plan ben om mijn hele fok! activiteit te gaan herbezien zo begin oktober.
misschien dat ik het tellen ga staken, misschien juist alleen dat ga handhaven.
weet t nog niet, zoals gezegd wordt dat begin oktober bekeken.
(wellicht krijg ik het heel druk vanaf half oktober namelijk).
mr_a +1quote:Op maandag 26 september 2005 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Tomy Chong!
ook dat weet ik nog niet.quote:Op maandag 26 september 2005 14:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat een tijdelijke maatregel? Of een permanente?
Daar sluit ik me volledig bij aan!!quote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij hebt het maar druk met ons zeg. Vind het top dat je alles zo keurig bij houdt. Hulde!
Toch geen drukte in de persoonlijke sfeer hoop ik?quote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ook dat weet ik nog niet.
maar de drukte die ik voorzie zal wellicht tot maart zijn.
Mennoson +1quote:Op maandag 26 september 2005 14:40 schreef Mennosson het volgende:
Swat
The Fast and the Furious
Resident Evil
Girlfight
Je wist haar naam, dat is ook wel goed.quote:Op maandag 26 september 2005 14:41 schreef ArtyShock het volgende:
Tja. Als Fok! eruit ligt krijg ik nooit m'n lijstje van Michelle op tijd gepost.
over de hele linie druktequote:Op maandag 26 september 2005 14:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch geen drukte in de persoonlijke sfeer hoop ik?
Same here...quote:Op maandag 26 september 2005 14:41 schreef ArtyShock het volgende:
Tja. Als Fok! eruit ligt krijg ik nooit m'n lijstje van Michelle op tijd gepost.
Okay. Wel je belevenissen met rechercheur Peace blijven volgen hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 14:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
over de hele linie drukte
maar niet perse negatief hoor.
bovendien wil ik ook weer s wat meer gaan kijken dan vooral zitten fokken, maar daarvoor moeten de omstandigheden ook meezitten.
tot zover deze info. wellicht later (dus begin oktober) meer
't Is dat ik na de F5 de antwoorden al zag staan, maar ik had ook Christie getikt ipv. Andrews.quote:
Sorry, niet helemaal goed. Vind het wel lullig want volgens mij is het een slip of the pen maar kan het niet goed rekenen.quote:Op maandag 26 september 2005 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
paul newmanen julie christie
in torn curtain
quote:Op maandag 26 september 2005 14:52 schreef Sheridana het volgende:
Oke, das Paul Newman...met Julie Andrews
...in Torn Curtain
?
Oh mèn... Zo'n term die ik wel eens heb horen gebruiken maar niet meer precies weet in welke context.quote:Op maandag 26 september 2005 15:15 schreef Sheridana het volgende:
Hier gaat het wel weer qua snelheid....
Weet iemand wat een 'macguffin' is, in de filmwereld...?
't Zal ook niet de Evil Ronald McDonald zijn die met zo'n opmerking komt.quote:Op maandag 26 september 2005 15:21 schreef Mennosson het volgende:
Een mislukte Mc Muffin
quote:Op maandag 26 september 2005 15:21 schreef Mennosson het volgende:
Een mislukte Mc Muffin
Een voorwerp dat een belangrijke rol speelt in een film maar waar nooit de inhoud van onthult wordt?quote:Op maandag 26 september 2005 15:23 schreef Sheridana het volgende:
Een voorbeeld is het koffertje uit Pulp Fiction....
In Ronin zat ook al zo'n koffertje. Wat is dat toch met die dingen.quote:Op maandag 26 september 2005 15:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Een voorwerp dat een belangrijke rol speelt in een film maar waar nooit de inhoud van onthult wordt?
Ik vind dit toch de beste omschrijving.....quote:Op maandag 26 september 2005 15:35 schreef Mennosson het volgende:
Een object (zoals het koffertje of een brief, plattegrond etc) die voor de hoofdpersonen vande film van groot belang is, echter voor het verhaal op zich niet van belang zijn wat inhoudt betreft??
Hm...das een goeie...je zou zeggen van wel he...quote:Op maandag 26 september 2005 15:41 schreef ranja het volgende:
Hm. Is de Pink Panther ook een McGuffin?
3 Is het einde van Invasion of the Body Snatchers.quote:Op maandag 26 september 2005 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
3 = Don't look now
4 = Secret Window
5 = Bonfire of the vanities?
quote:Op maandag 26 september 2005 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
3 = Don't look now
4 = Secret Window
5 = Bonfire of the vanities?
quote:Op maandag 26 september 2005 5:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
3 Is het einde van Invasion of the Body Snatchers.
quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 15:53 schreef Sheridana het volgende:
Is 5 niet Ocean's Eleven?
quote:Op maandag 26 september 2005 16:02 schreef Patch het volgende:
1 = Jackass: The Movie
Ach ja. Saampjes komen we er wel. En wat maakt het nu helemaal uit wie het punt krijgt? Da's toch alleen maar een formaliteit?quote:Op maandag 26 september 2005 16:06 schreef Mennosson het volgende:
eh....heb er niet echt bij gezet dat ze allemaal genoemd moesten zijn
dus namens Patch bedankt voor het geven van alle antwoorden, hij maakt het namelijk af...
Patch +1
Je had 'm onthouden?quote:Op maandag 26 september 2005 14:52 schreef Sheridana het volgende:
Oke, das Paul Newman...met Julie Andrews...in Torn Curtain?
quote:Op maandag 26 september 2005 19:02 schreef Hopey het volgende:
The One
8 MM
Se7en
187? Is dat een film?
Nope. Maar één iemand zit er wel heel dicht bij.quote:Op maandag 26 september 2005 19:03 schreef dolle_hond het volgende:
johnny depp?
Urgh, ja dus? Ja dan weet ik het niet.. ken hele film niet. Kansloos. Kan je geen hint geven?quote:
Ja, dat kan ik wel. Maar laat ik nog héél even wachten of iemand anders 'm misschien weet.quote:Op maandag 26 september 2005 19:08 schreef Hopey het volgende:
Urgh, ja dus? Ja dan weet ik het niet.. ken hele film niet. Kansloos. Kan je geen hint geven?![]()
Die is ook best bekend. Maar niet degene die in deze film een getraumatiseerde leraar speelt die na overplaatsing weer voor een kansarme klas komt te staan.quote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Hopey het volgende:
Denzel Washington?
Aarggh.. Erm, Will Smith? Is zo'n mainstream acteur?quote:Op maandag 26 september 2005 19:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Die is ook best bekend. Maar niet degene die in deze film een getraumatiseerde leraar speelt die na overplaatsing weer voor een kansarme klas komt te staan.
Typisch hoe een vraag weer eens verzandt in een raadspelletje...![]()
Die is óók al zo bekend ja. Maar 't is 'm nog steeds niet.quote:Op maandag 26 september 2005 19:36 schreef Hopey het volgende:
Aarggh.. Erm, Will Smith? Is zo'n mainstream acteur?
ehhh, zwarte acteur toch?quote:Op maandag 26 september 2005 19:45 schreef dolle_hond het volgende:
danny de vito?
Ja!quote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb nog in de aanbieding: Samuel L. Jackson?
hij is zoooow veelzijdig hequote:Op maandag 26 september 2005 19:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ehhh, zwarte acteur toch?
* terugkijken gaat
Twas meer zo van : raad je zwarte acteurquote:Op maandag 26 september 2005 19:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wist je 'm of was je al door de bekende zwarte acteurs heen?
1) Cleopatra?quote:Op maandag 26 september 2005 20:03 schreef BwennieBren het volgende:
Twas meer zo van : raad je zwarte acteur
Question is coming up!
Screenshots van welke films?
[afbeelding]
En deze combi is goed!quote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef victorinox het volgende:
1. Erik the Viking
2. Monthy Python Holy Grail
3 is King Arthur.
4 is Kingdom of Heaven
Euh... Shaolin Soccer?quote:Op maandag 26 september 2005 20:58 schreef victorinox het volgende:
Afbeelding uit welke film?
[afbeelding]
Nope...quote:
Nope...quote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef EricusMaximus het volgende:
Gong Fu
Of moeten we het niet bij Stephen Chow zoeken?
Dat is goed.quote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Lola Rennt.
Klopt. Ik zal ze voortaan wat moeilijker maken.quote:Op maandag 26 september 2005 21:22 schreef victorinox het volgende:
Audition?
Het was een gokje.quote:Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klopt. Ik zal ze voortaan wat moeilijker maken.
victorinox +1
Nope...quote:
Dat is 'helemaal' goed.quote:Op maandag 26 september 2005 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aliens? (Director's Cut)
ziggy³ +1quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hostage.
Ik had hem onlangs in de bios gezien... die lampen zijn erg herkenbaar.quote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
ziggy³ +1
Ik wilde beginnen met een moeilijker plaatje, maar....... uhm...... ik heb het dus niet gedaan.
Eeh... ik weet niet wat de regels zijn qua hints en vragen waar een tijd lang niets op komt. Dus ik vraag maar... ben nog vrij nieuw op FMT.quote:Op maandag 26 september 2005 22:35 schreef REFUSED het volgende:
volgens mij hoor je het dan juist niet omdat iedereen stil is
dyonvbaal +1quote:Op maandag 26 september 2005 23:27 schreef dyonvbaal het volgende:
bij je eerste hint staat referenced in the beach, maar kan het ook kloppen dat ik die hoorde?
ik wou gokken romeo & juliet
Nope sorryquote:Op maandag 26 september 2005 23:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Klinkt een beetje als Dances With Wolves.
Dank je wel! Ik lurk al wel een tijd lang af en toe mee, maar begin het nu toch wel leuk te vinden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:06 schreef Sheridana het volgende:
Goedenavond heren!!En een extra welkom voor Ziggy3, want jij bent nieuw hier he? Gezellig dat je meedoet!!
Welnee. Het lijkt maar alsof ik slaap heb. Ik kan echt nog de héle nacht door!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef Sheridana het volgende:
Pas maar op, als je eenmaal hier begint....werkt het superverslavend
Plan 9 from outer Space?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef dyonvbaal het volgende:
De laatste hint voor vanavond... meer zullen er ook wel niet nodig zijn:
1: I met Bela Lugosi.
2: Well, I thought he was dead.
1: No, he's very much alive. Well, sort of.
Ik ga slapen als iemand denkt het goede antwoord te hebben gegeven of iemand anders kan het antwoord goed keuren. Dan stel maar een nieuwe vraag
Trusten
Correct, kon me al niet voorstellen dat het met dit lang zou duren.quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:30 schreef Sheridana het volgende:
Als er nog iemand wakker is uberhaupt....zo niet, dan is 'ie voor de ochtendploeg
Truste dan maar
Ah, er is er nog eentje op...ik neem aan dat je Meet Joe Black bedoelt he?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:36 schreef ArtyShock het volgende:
Joe Black
Pitch Black
Black Rain
Black Hawk Down
Men in Black
Men in Black 2
Black Knight
Ow.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:39 schreef Sheridana het volgende:
Ah, er is er nog eentje op...ik neem aan dat je Meet Joe Black bedoelt he?
[b]Arty +![/b
Ben nu echt weg!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:41 schreef REFUSED het volgende:
Black Godfather
Black Samurai
Black Gunn
Black Belt Jones
Black Caesar
Blacula
Scream Blacula Scream
* ontkent blaxploitation.
mocht je echt Black willen:
Black Hawk Down & Black Knight
edit: voortaan toch maar wat minder lang nadenken op aparte films
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:46 schreef REFUSED het volgende:
1. My Best Friends Wedding
3. Frequency
verder pas ik.
nee ik heb ze wel, maar ik heb mezelf nog niet tot deze kunnen zetten. wel al een paar andere blaxploitationsquote:
Dat is zo'n vraag als daarboven. Huh maar waarom Twentemeisje?quote:
Twentemeisje maakt altijd plaatjes met een heleboel hints, en daar kom ik ook nooit uitquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:47 schreef Hopey het volgende:
[..]
Dat is zo'n vraag als daarboven. Huh maar waarom Twentemeisje?
Hele aardige gok! De spelfout is je vergeven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:45 schreef Hopey het volgende:
Gokje voor slapen gaan: My Best Friends Wedding: Dermot Melrony ofzo, in About Smith, Jack Nicholson.. dunno.. rest van die films niet gezien.
Maar iemand was je voor...quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:42 schreef BwennieBren het volgende:
Dermot Mulroney - My Best Friends Wedding
?
Cathy Bates - Misery
About Schmidt - Jack Nicholson?
uit The Omen toch?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lee Remick
Right on!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lee Remick
Nah... Zij werd ècht niet achtervolgd door de Body Snatchers hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:36 schreef ranja het volgende:
Brooke Adams?
Same here. Dit is zo'n puntje-van-de-tong-verhaal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:39 schreef ArtyShock het volgende:
Vooral bij het eerste plaatje heb ik de indruk haar te moeten kennen...
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:41 schreef ArtyShock het volgende:
Nah... Zij werd ècht niet achtervolgd door de Body Snatchers hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:08 schreef Sheridana het volgende:
Caroline...something...?
Dat zou beroerd zitten, zo tussen de snaren...quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:19 schreef Sheridana het volgende:
Zat ze in de Piano?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat zou beroerd zitten, zo tussen de snaren...
Ik kan het niet goed zien... Maar is dat een meneer die een gemiddeld FMT'er zou moeten herkennen?quote:
Als ik het handschrift goed kan ontleden is het iets van Barbara of Barbra... De achternaam eindigt op "ey" of "hey".quote:
ArtyShock +1quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als ik het handschrift goed kan ontleden is het iets van Barbara of Barbra... De achternaam eindigt op "ey" of "hey".
Dan moet het haast wel Barbara Hershey zijn... Maar goed, da's niet op herkenning van de fotootjes.
Het is grappig, Barbara heeft schijnbaar nogal een gezicht dat op bepaalde foto's er erg anders uitziet. Nu ik net haar fotoboek door heb genomen, herkende ik haar dáár wel van...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
ArtyShock +1
Ik heb haar al eens gebruikt bij een vraag en toen heb ik ook na een tijdje een foto met een handtekening moet plaatsen. The more things change, the more they stay the same.
De ex van Michael Douglas in Falling Down o.a. Dat was mijn grote oh ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:19 schreef Sheridana het volgende:
Oke...de naam ken ik wel...
En de vrouw van DeVito in Tin Men... Niet dat ik dan haar naam had geweten, maar toch.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De ex van Michael Douglas in Falling Down o.a. Dat was mijn grote oh ja.
Hey MWquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef MasterWouter het volgende:
die onderste zou toch wel eens de vader van Chevy Chase kunnen zijn.
ik heb echt geen idee
quote:
Aangepast. Vrouwelijke popster.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die popster zal Sting wel zijn... maar dat is ook het enige wat me nu te binnen schiet.
Nee, helaas. Dat was Michael Des Barres volgens IMDB. Maar hij heeft er wel een béétje wat van.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Speelde die bovenste niet ook murdoch in een paar macgyver afleveringen?
-edit-quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Speelde die bovenste niet ook murdoch in een paar macgyver afleveringen?
En dat is één!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:12 schreef Sheridana het volgende:
In Dick Tracy soms?
Alleen Henry Silva weet ik zeker hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:26 schreef Sheridana het volgende:
Oh, meneer Garcia weet het weer wel natuurlijk....
Inderdaad bekend van Ocean's Eleven, The Manchurian Candidate, Seagal's debuutfilm en de samenwerking tussen Jarmush en Whithaker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Die onderste heet Henry Silva en speelde in Nico en Ghostdog
Nee. Helaas. Hoewel ik me levendig kan voorstellen dat je ze door elkaar haalt. Degene die ik bedoel ziet er nog iets ongezonder uit. Het had wel een naam kunnen zijn van één van z'n karakters uit een film van 'm.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Die bovenste is Mykhail Baryshnikof?
In één post.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Invasion USA is die laatste.
Ik keur 'm al goed hoor. Ik hoefde van Richard Lynch maar één film meer. De SF serie/film die ik bedoelde was Battlestar Galactica. Hij speelde tevens mee in de pilot van Starsky and Hutch. In Invasion USA wordt 'ie door Norris op belachelijke wijze door een raketwerper opgeblazen. De beste man heeft meer dan 100 "top-producties" op z'n naam staan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Henry Silva
Invasion Usa en Moonligthing?
Was te gefocust op de foto's en er van overtuigd dat ik Mykhail Baryshnikov zag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik keur 'm al goed hoor. Ik hoefde van Richard Lynch maar één film meer. De SF serie/film die ik bedoelde was Battlestar Galactica. Hij speelde tevens mee in de pilot van Starsky and Hutch. In Invasion USA wordt 'ie door Norris op belachelijke wijze door een raketwerper opgeblazen. De beste man heeft meer dan 100 "top-producties" op z'n naam staan.
mr_anonimous + 1
Maareh... De hints die ik noemde stonden ook al in een vorige post hoor.
Return of the Dragonquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Films met Chuck Norris zijn altijd belachelijk.
Die was wel cool idd maar daar werd Chuck ook voor bek gerost. Dat is altijd leuk!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:50 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Return of the Dragon
[afbeelding]
Volgens mij haal je hem door de war met een andere regisseur. Alhoewel er wel spider in een van de titels door hem geregisseerd voorkomt.quote:
Ow. Is het Cronenberg? Heb ik toch de verkeerde David te pakken.quote:
Nope geen David.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:52 schreef ArtyShock het volgende:
Da's toch niet toevallig David Lynch hè?
In which case:
The Straight Story
Mulholland Drive
Wild at Heart
Euh... Lee Tamahori?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij haal je hem door de war met een andere regisseur. Alhoewel er wel spider in een van de titels door hem geregisseerd voorkomt.
Gelukkig wel zijn beste film opgenoemd!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Euh... Lee Tamahori?
Along came a Spider
Die Another Day
en eh...
eh...
Once were Warriors?
Het was een redelijke gok. 't Was de eerste gok omdat ik niet wist wie Kiss of the Spider Woman had geregisseerd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Gelukkig wel zijn beste film opgenoemd!
Hij deed ook de regie voor XXX 2 : State of the union en Mulholland Falls.
Arty +1
Dat had wel echt gemogen samen met zijn broers.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:08 schreef Mennosson het volgende:
Daniel Baldwin
Ik weet het echt niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat had wel echt gemogen samen met zijn broers.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef Mennosson het volgende:
Jennifer Connely
Jaaja.quote:
Nopequote:Op dinsdag 27 september 2005 16:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Bowling for Columbine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |