quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:41 schreef REFUSED het volgende:
Black Godfather
Black Samurai
Black Gunn
Black Belt Jones
Black Caesar
Blacula
Scream Blacula Scream
* ontkent blaxploitation.
mocht je echt Black willen:
Black Hawk Down & Black Knight
edit: voortaan toch maar wat minder lang nadenken op aparte films
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:46 schreef REFUSED het volgende:
1. My Best Friends Wedding
3. Frequency
verder pas ik.
nee ik heb ze wel, maar ik heb mezelf nog niet tot deze kunnen zetten. wel al een paar andere blaxploitationsquote:
Dat is zo'n vraag als daarboven. Huh maar waarom Twentemeisje?quote:
Twentemeisje maakt altijd plaatjes met een heleboel hints, en daar kom ik ook nooit uitquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:47 schreef Hopey het volgende:
[..]
Dat is zo'n vraag als daarboven. Huh maar waarom Twentemeisje?
Hele aardige gok! De spelfout is je vergeven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:45 schreef Hopey het volgende:
Gokje voor slapen gaan: My Best Friends Wedding: Dermot Melrony ofzo, in About Smith, Jack Nicholson.. dunno.. rest van die films niet gezien.
Maar iemand was je voor...quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:42 schreef BwennieBren het volgende:
Dermot Mulroney - My Best Friends Wedding
?
Cathy Bates - Misery
About Schmidt - Jack Nicholson?
uit The Omen toch?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lee Remick
Right on!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lee Remick
Nah... Zij werd ècht niet achtervolgd door de Body Snatchers hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:36 schreef ranja het volgende:
Brooke Adams?
Same here. Dit is zo'n puntje-van-de-tong-verhaal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:39 schreef ArtyShock het volgende:
Vooral bij het eerste plaatje heb ik de indruk haar te moeten kennen...
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:41 schreef ArtyShock het volgende:
Nah... Zij werd ècht niet achtervolgd door de Body Snatchers hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:08 schreef Sheridana het volgende:
Caroline...something...?
Dat zou beroerd zitten, zo tussen de snaren...quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:19 schreef Sheridana het volgende:
Zat ze in de Piano?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat zou beroerd zitten, zo tussen de snaren...
Ik kan het niet goed zien... Maar is dat een meneer die een gemiddeld FMT'er zou moeten herkennen?quote:
Als ik het handschrift goed kan ontleden is het iets van Barbara of Barbra... De achternaam eindigt op "ey" of "hey".quote:
ArtyShock +1quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als ik het handschrift goed kan ontleden is het iets van Barbara of Barbra... De achternaam eindigt op "ey" of "hey".
Dan moet het haast wel Barbara Hershey zijn... Maar goed, da's niet op herkenning van de fotootjes.
Het is grappig, Barbara heeft schijnbaar nogal een gezicht dat op bepaalde foto's er erg anders uitziet. Nu ik net haar fotoboek door heb genomen, herkende ik haar dáár wel van...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
ArtyShock +1
Ik heb haar al eens gebruikt bij een vraag en toen heb ik ook na een tijdje een foto met een handtekening moet plaatsen. The more things change, the more they stay the same.
De ex van Michael Douglas in Falling Down o.a. Dat was mijn grote oh ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:19 schreef Sheridana het volgende:
Oke...de naam ken ik wel...
En de vrouw van DeVito in Tin Men... Niet dat ik dan haar naam had geweten, maar toch.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De ex van Michael Douglas in Falling Down o.a. Dat was mijn grote oh ja.
Hey MWquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef MasterWouter het volgende:
die onderste zou toch wel eens de vader van Chevy Chase kunnen zijn.
ik heb echt geen idee
quote:
Aangepast. Vrouwelijke popster.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die popster zal Sting wel zijn... maar dat is ook het enige wat me nu te binnen schiet.
Nee, helaas. Dat was Michael Des Barres volgens IMDB. Maar hij heeft er wel een béétje wat van.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Speelde die bovenste niet ook murdoch in een paar macgyver afleveringen?
-edit-quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Speelde die bovenste niet ook murdoch in een paar macgyver afleveringen?
En dat is één!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:12 schreef Sheridana het volgende:
In Dick Tracy soms?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |