uit The Omen toch?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lee Remick
Right on!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lee Remick
Nah... Zij werd ècht niet achtervolgd door de Body Snatchers hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:36 schreef ranja het volgende:
Brooke Adams?
Same here. Dit is zo'n puntje-van-de-tong-verhaal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:39 schreef ArtyShock het volgende:
Vooral bij het eerste plaatje heb ik de indruk haar te moeten kennen...
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:41 schreef ArtyShock het volgende:
Nah... Zij werd ècht niet achtervolgd door de Body Snatchers hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:08 schreef Sheridana het volgende:
Caroline...something...?
Dat zou beroerd zitten, zo tussen de snaren...quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:19 schreef Sheridana het volgende:
Zat ze in de Piano?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat zou beroerd zitten, zo tussen de snaren...
Ik kan het niet goed zien... Maar is dat een meneer die een gemiddeld FMT'er zou moeten herkennen?quote:
Als ik het handschrift goed kan ontleden is het iets van Barbara of Barbra... De achternaam eindigt op "ey" of "hey".quote:
ArtyShock +1quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als ik het handschrift goed kan ontleden is het iets van Barbara of Barbra... De achternaam eindigt op "ey" of "hey".
Dan moet het haast wel Barbara Hershey zijn... Maar goed, da's niet op herkenning van de fotootjes.
Het is grappig, Barbara heeft schijnbaar nogal een gezicht dat op bepaalde foto's er erg anders uitziet. Nu ik net haar fotoboek door heb genomen, herkende ik haar dáár wel van...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
ArtyShock +1
Ik heb haar al eens gebruikt bij een vraag en toen heb ik ook na een tijdje een foto met een handtekening moet plaatsen. The more things change, the more they stay the same.
De ex van Michael Douglas in Falling Down o.a. Dat was mijn grote oh ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:19 schreef Sheridana het volgende:
Oke...de naam ken ik wel...
En de vrouw van DeVito in Tin Men... Niet dat ik dan haar naam had geweten, maar toch.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De ex van Michael Douglas in Falling Down o.a. Dat was mijn grote oh ja.
Hey MWquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef MasterWouter het volgende:
die onderste zou toch wel eens de vader van Chevy Chase kunnen zijn.
ik heb echt geen idee
quote:
Aangepast. Vrouwelijke popster.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die popster zal Sting wel zijn... maar dat is ook het enige wat me nu te binnen schiet.
Nee, helaas. Dat was Michael Des Barres volgens IMDB. Maar hij heeft er wel een béétje wat van.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Speelde die bovenste niet ook murdoch in een paar macgyver afleveringen?
-edit-quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Speelde die bovenste niet ook murdoch in een paar macgyver afleveringen?
En dat is één!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:12 schreef Sheridana het volgende:
In Dick Tracy soms?
Alleen Henry Silva weet ik zeker hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:26 schreef Sheridana het volgende:
Oh, meneer Garcia weet het weer wel natuurlijk....
Inderdaad bekend van Ocean's Eleven, The Manchurian Candidate, Seagal's debuutfilm en de samenwerking tussen Jarmush en Whithaker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Die onderste heet Henry Silva en speelde in Nico en Ghostdog
Nee. Helaas. Hoewel ik me levendig kan voorstellen dat je ze door elkaar haalt. Degene die ik bedoel ziet er nog iets ongezonder uit. Het had wel een naam kunnen zijn van één van z'n karakters uit een film van 'm.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Die bovenste is Mykhail Baryshnikof?
In één post.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Invasion USA is die laatste.
Ik keur 'm al goed hoor. Ik hoefde van Richard Lynch maar één film meer. De SF serie/film die ik bedoelde was Battlestar Galactica. Hij speelde tevens mee in de pilot van Starsky and Hutch. In Invasion USA wordt 'ie door Norris op belachelijke wijze door een raketwerper opgeblazen. De beste man heeft meer dan 100 "top-producties" op z'n naam staan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Henry Silva
Invasion Usa en Moonligthing?
Was te gefocust op de foto's en er van overtuigd dat ik Mykhail Baryshnikov zag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik keur 'm al goed hoor. Ik hoefde van Richard Lynch maar één film meer. De SF serie/film die ik bedoelde was Battlestar Galactica. Hij speelde tevens mee in de pilot van Starsky and Hutch. In Invasion USA wordt 'ie door Norris op belachelijke wijze door een raketwerper opgeblazen. De beste man heeft meer dan 100 "top-producties" op z'n naam staan.
mr_anonimous + 1
Maareh... De hints die ik noemde stonden ook al in een vorige post hoor.
Return of the Dragonquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Films met Chuck Norris zijn altijd belachelijk.
Die was wel cool idd maar daar werd Chuck ook voor bek gerost. Dat is altijd leuk!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:50 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Return of the Dragon
[afbeelding]
Volgens mij haal je hem door de war met een andere regisseur. Alhoewel er wel spider in een van de titels door hem geregisseerd voorkomt.quote:
Ow. Is het Cronenberg? Heb ik toch de verkeerde David te pakken.quote:
Nope geen David.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:52 schreef ArtyShock het volgende:
Da's toch niet toevallig David Lynch hè?
In which case:
The Straight Story
Mulholland Drive
Wild at Heart
Euh... Lee Tamahori?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij haal je hem door de war met een andere regisseur. Alhoewel er wel spider in een van de titels door hem geregisseerd voorkomt.
Gelukkig wel zijn beste film opgenoemd!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Euh... Lee Tamahori?
Along came a Spider
Die Another Day
en eh...
eh...
Once were Warriors?
Het was een redelijke gok. 't Was de eerste gok omdat ik niet wist wie Kiss of the Spider Woman had geregisseerd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Gelukkig wel zijn beste film opgenoemd!
Hij deed ook de regie voor XXX 2 : State of the union en Mulholland Falls.
Arty +1
Dat had wel echt gemogen samen met zijn broers.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:08 schreef Mennosson het volgende:
Daniel Baldwin
Ik weet het echt niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat had wel echt gemogen samen met zijn broers.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef Mennosson het volgende:
Jennifer Connely
Jaaja.quote:
Nopequote:Op dinsdag 27 september 2005 16:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Bowling for Columbine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |