quote:Op maandag 26 september 2005 19:02 schreef Hopey het volgende:
The One
8 MM
Se7en
187? Is dat een film?
Nope. Maar één iemand zit er wel heel dicht bij.quote:Op maandag 26 september 2005 19:03 schreef dolle_hond het volgende:
johnny depp?
Urgh, ja dus? Ja dan weet ik het niet.. ken hele film niet. Kansloos. Kan je geen hint geven?quote:
Ja, dat kan ik wel. Maar laat ik nog héél even wachten of iemand anders 'm misschien weet.quote:Op maandag 26 september 2005 19:08 schreef Hopey het volgende:
Urgh, ja dus? Ja dan weet ik het niet.. ken hele film niet. Kansloos. Kan je geen hint geven?![]()
Die is ook best bekend. Maar niet degene die in deze film een getraumatiseerde leraar speelt die na overplaatsing weer voor een kansarme klas komt te staan.quote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Hopey het volgende:
Denzel Washington?
Aarggh.. Erm, Will Smith? Is zo'n mainstream acteur?quote:Op maandag 26 september 2005 19:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Die is ook best bekend. Maar niet degene die in deze film een getraumatiseerde leraar speelt die na overplaatsing weer voor een kansarme klas komt te staan.
Typisch hoe een vraag weer eens verzandt in een raadspelletje...![]()
Die is óók al zo bekend ja. Maar 't is 'm nog steeds niet.quote:Op maandag 26 september 2005 19:36 schreef Hopey het volgende:
Aarggh.. Erm, Will Smith? Is zo'n mainstream acteur?
ehhh, zwarte acteur toch?quote:Op maandag 26 september 2005 19:45 schreef dolle_hond het volgende:
danny de vito?
Ja!quote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb nog in de aanbieding: Samuel L. Jackson?
hij is zoooow veelzijdig hequote:Op maandag 26 september 2005 19:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ehhh, zwarte acteur toch?
* terugkijken gaat
Twas meer zo van : raad je zwarte acteurquote:Op maandag 26 september 2005 19:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wist je 'm of was je al door de bekende zwarte acteurs heen?
1) Cleopatra?quote:Op maandag 26 september 2005 20:03 schreef BwennieBren het volgende:
Twas meer zo van : raad je zwarte acteur
Question is coming up!
Screenshots van welke films?
[afbeelding]
En deze combi is goed!quote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef victorinox het volgende:
1. Erik the Viking
2. Monthy Python Holy Grail
3 is King Arthur.
4 is Kingdom of Heaven
Euh... Shaolin Soccer?quote:Op maandag 26 september 2005 20:58 schreef victorinox het volgende:
Afbeelding uit welke film?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |