't Is dat ik na de F5 de antwoorden al zag staan, maar ik had ook Christie getikt ipv. Andrews.quote:
Sorry, niet helemaal goed. Vind het wel lullig want volgens mij is het een slip of the pen maar kan het niet goed rekenen.quote:Op maandag 26 september 2005 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
paul newmanen julie christie
in torn curtain
quote:Op maandag 26 september 2005 14:52 schreef Sheridana het volgende:
Oke, das Paul Newman...met Julie Andrews
...in Torn Curtain
?
Oh mèn... Zo'n term die ik wel eens heb horen gebruiken maar niet meer precies weet in welke context.quote:Op maandag 26 september 2005 15:15 schreef Sheridana het volgende:
Hier gaat het wel weer qua snelheid....
Weet iemand wat een 'macguffin' is, in de filmwereld...?
't Zal ook niet de Evil Ronald McDonald zijn die met zo'n opmerking komt.quote:Op maandag 26 september 2005 15:21 schreef Mennosson het volgende:
Een mislukte Mc Muffin
quote:Op maandag 26 september 2005 15:21 schreef Mennosson het volgende:
Een mislukte Mc Muffin
Een voorwerp dat een belangrijke rol speelt in een film maar waar nooit de inhoud van onthult wordt?quote:Op maandag 26 september 2005 15:23 schreef Sheridana het volgende:
Een voorbeeld is het koffertje uit Pulp Fiction....
In Ronin zat ook al zo'n koffertje. Wat is dat toch met die dingen.quote:Op maandag 26 september 2005 15:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Een voorwerp dat een belangrijke rol speelt in een film maar waar nooit de inhoud van onthult wordt?
Ik vind dit toch de beste omschrijving.....quote:Op maandag 26 september 2005 15:35 schreef Mennosson het volgende:
Een object (zoals het koffertje of een brief, plattegrond etc) die voor de hoofdpersonen vande film van groot belang is, echter voor het verhaal op zich niet van belang zijn wat inhoudt betreft??
Hm...das een goeie...je zou zeggen van wel he...quote:Op maandag 26 september 2005 15:41 schreef ranja het volgende:
Hm. Is de Pink Panther ook een McGuffin?
3 Is het einde van Invasion of the Body Snatchers.quote:Op maandag 26 september 2005 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
3 = Don't look now
4 = Secret Window
5 = Bonfire of the vanities?
quote:Op maandag 26 september 2005 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
3 = Don't look now
4 = Secret Window
5 = Bonfire of the vanities?
quote:Op maandag 26 september 2005 5:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
3 Is het einde van Invasion of the Body Snatchers.
quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 15:53 schreef Sheridana het volgende:
Is 5 niet Ocean's Eleven?
quote:Op maandag 26 september 2005 16:02 schreef Patch het volgende:
1 = Jackass: The Movie
Ach ja. Saampjes komen we er wel. En wat maakt het nu helemaal uit wie het punt krijgt? Da's toch alleen maar een formaliteit?quote:Op maandag 26 september 2005 16:06 schreef Mennosson het volgende:
eh....heb er niet echt bij gezet dat ze allemaal genoemd moesten zijn
dus namens Patch bedankt voor het geven van alle antwoorden, hij maakt het namelijk af...
Patch +1
Je had 'm onthouden?quote:Op maandag 26 september 2005 14:52 schreef Sheridana het volgende:
Oke, das Paul Newman...met Julie Andrews...in Torn Curtain?
quote:Op maandag 26 september 2005 19:02 schreef Hopey het volgende:
The One
8 MM
Se7en
187? Is dat een film?
Nope. Maar één iemand zit er wel heel dicht bij.quote:Op maandag 26 september 2005 19:03 schreef dolle_hond het volgende:
johnny depp?
Urgh, ja dus? Ja dan weet ik het niet.. ken hele film niet. Kansloos. Kan je geen hint geven?quote:
Ja, dat kan ik wel. Maar laat ik nog héél even wachten of iemand anders 'm misschien weet.quote:Op maandag 26 september 2005 19:08 schreef Hopey het volgende:
Urgh, ja dus? Ja dan weet ik het niet.. ken hele film niet. Kansloos. Kan je geen hint geven?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |