Die is ook best bekend. Maar niet degene die in deze film een getraumatiseerde leraar speelt die na overplaatsing weer voor een kansarme klas komt te staan.quote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Hopey het volgende:
Denzel Washington?
Aarggh.. Erm, Will Smith? Is zo'n mainstream acteur?quote:Op maandag 26 september 2005 19:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Die is ook best bekend. Maar niet degene die in deze film een getraumatiseerde leraar speelt die na overplaatsing weer voor een kansarme klas komt te staan.
Typisch hoe een vraag weer eens verzandt in een raadspelletje...![]()
Die is óók al zo bekend ja. Maar 't is 'm nog steeds niet.quote:Op maandag 26 september 2005 19:36 schreef Hopey het volgende:
Aarggh.. Erm, Will Smith? Is zo'n mainstream acteur?
ehhh, zwarte acteur toch?quote:Op maandag 26 september 2005 19:45 schreef dolle_hond het volgende:
danny de vito?
Ja!quote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb nog in de aanbieding: Samuel L. Jackson?
hij is zoooow veelzijdig hequote:Op maandag 26 september 2005 19:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ehhh, zwarte acteur toch?
* terugkijken gaat
Twas meer zo van : raad je zwarte acteurquote:Op maandag 26 september 2005 19:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wist je 'm of was je al door de bekende zwarte acteurs heen?
1) Cleopatra?quote:Op maandag 26 september 2005 20:03 schreef BwennieBren het volgende:
Twas meer zo van : raad je zwarte acteur
Question is coming up!
Screenshots van welke films?
[afbeelding]
En deze combi is goed!quote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef victorinox het volgende:
1. Erik the Viking
2. Monthy Python Holy Grail
3 is King Arthur.
4 is Kingdom of Heaven
Euh... Shaolin Soccer?quote:Op maandag 26 september 2005 20:58 schreef victorinox het volgende:
Afbeelding uit welke film?
[afbeelding]
Nope...quote:
Nope...quote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef EricusMaximus het volgende:
Gong Fu
Of moeten we het niet bij Stephen Chow zoeken?
Dat is goed.quote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Lola Rennt.
Klopt. Ik zal ze voortaan wat moeilijker maken.quote:Op maandag 26 september 2005 21:22 schreef victorinox het volgende:
Audition?
Het was een gokje.quote:Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klopt. Ik zal ze voortaan wat moeilijker maken.
victorinox +1
Nope...quote:
Dat is 'helemaal' goed.quote:Op maandag 26 september 2005 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aliens? (Director's Cut)
ziggy³ +1quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hostage.
Ik had hem onlangs in de bios gezien... die lampen zijn erg herkenbaar.quote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
ziggy³ +1
Ik wilde beginnen met een moeilijker plaatje, maar....... uhm...... ik heb het dus niet gedaan.
Eeh... ik weet niet wat de regels zijn qua hints en vragen waar een tijd lang niets op komt. Dus ik vraag maar... ben nog vrij nieuw op FMT.quote:Op maandag 26 september 2005 22:35 schreef REFUSED het volgende:
volgens mij hoor je het dan juist niet omdat iedereen stil is
dyonvbaal +1quote:Op maandag 26 september 2005 23:27 schreef dyonvbaal het volgende:
bij je eerste hint staat referenced in the beach, maar kan het ook kloppen dat ik die hoorde?
ik wou gokken romeo & juliet
Nope sorryquote:Op maandag 26 september 2005 23:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Klinkt een beetje als Dances With Wolves.
Dank je wel! Ik lurk al wel een tijd lang af en toe mee, maar begin het nu toch wel leuk te vinden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:06 schreef Sheridana het volgende:
Goedenavond heren!!En een extra welkom voor Ziggy3, want jij bent nieuw hier he? Gezellig dat je meedoet!!
Welnee. Het lijkt maar alsof ik slaap heb. Ik kan echt nog de héle nacht door!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef Sheridana het volgende:
Pas maar op, als je eenmaal hier begint....werkt het superverslavend
Plan 9 from outer Space?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef dyonvbaal het volgende:
De laatste hint voor vanavond... meer zullen er ook wel niet nodig zijn:
1: I met Bela Lugosi.
2: Well, I thought he was dead.
1: No, he's very much alive. Well, sort of.
Ik ga slapen als iemand denkt het goede antwoord te hebben gegeven of iemand anders kan het antwoord goed keuren. Dan stel maar een nieuwe vraag
Trusten
Correct, kon me al niet voorstellen dat het met dit lang zou duren.quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:30 schreef Sheridana het volgende:
Als er nog iemand wakker is uberhaupt....zo niet, dan is 'ie voor de ochtendploeg
Truste dan maar
Ah, er is er nog eentje op...ik neem aan dat je Meet Joe Black bedoelt he?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:36 schreef ArtyShock het volgende:
Joe Black
Pitch Black
Black Rain
Black Hawk Down
Men in Black
Men in Black 2
Black Knight
Ow.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:39 schreef Sheridana het volgende:
Ah, er is er nog eentje op...ik neem aan dat je Meet Joe Black bedoelt he?
[b]Arty +![/b
Ben nu echt weg!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:41 schreef REFUSED het volgende:
Black Godfather
Black Samurai
Black Gunn
Black Belt Jones
Black Caesar
Blacula
Scream Blacula Scream
* ontkent blaxploitation.
mocht je echt Black willen:
Black Hawk Down & Black Knight
edit: voortaan toch maar wat minder lang nadenken op aparte films
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:46 schreef REFUSED het volgende:
1. My Best Friends Wedding
3. Frequency
verder pas ik.
nee ik heb ze wel, maar ik heb mezelf nog niet tot deze kunnen zetten. wel al een paar andere blaxploitationsquote:
Dat is zo'n vraag als daarboven. Huh maar waarom Twentemeisje?quote:
Twentemeisje maakt altijd plaatjes met een heleboel hints, en daar kom ik ook nooit uitquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:47 schreef Hopey het volgende:
[..]
Dat is zo'n vraag als daarboven. Huh maar waarom Twentemeisje?
Hele aardige gok! De spelfout is je vergeven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:45 schreef Hopey het volgende:
Gokje voor slapen gaan: My Best Friends Wedding: Dermot Melrony ofzo, in About Smith, Jack Nicholson.. dunno.. rest van die films niet gezien.
Maar iemand was je voor...quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:42 schreef BwennieBren het volgende:
Dermot Mulroney - My Best Friends Wedding
?
Cathy Bates - Misery
About Schmidt - Jack Nicholson?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |