Is dat een tijdelijke maatregel? Of een permanente?quote:Op maandag 26 september 2005 14:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nou moet ik zeggen dat ik van plan ben om mijn hele fok! activiteit te gaan herbezien zo begin oktober.
misschien dat ik het tellen ga staken, misschien juist alleen dat ga handhaven.
weet t nog niet, zoals gezegd wordt dat begin oktober bekeken.
(wellicht krijg ik het heel druk vanaf half oktober namelijk).
mr_a +1quote:Op maandag 26 september 2005 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Tomy Chong!
ook dat weet ik nog niet.quote:Op maandag 26 september 2005 14:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat een tijdelijke maatregel? Of een permanente?
Daar sluit ik me volledig bij aan!!quote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij hebt het maar druk met ons zeg. Vind het top dat je alles zo keurig bij houdt. Hulde!
Toch geen drukte in de persoonlijke sfeer hoop ik?quote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ook dat weet ik nog niet.
maar de drukte die ik voorzie zal wellicht tot maart zijn.
Mennoson +1quote:Op maandag 26 september 2005 14:40 schreef Mennosson het volgende:
Swat
The Fast and the Furious
Resident Evil
Girlfight
Je wist haar naam, dat is ook wel goed.quote:Op maandag 26 september 2005 14:41 schreef ArtyShock het volgende:
Tja. Als Fok! eruit ligt krijg ik nooit m'n lijstje van Michelle op tijd gepost.
over de hele linie druktequote:Op maandag 26 september 2005 14:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch geen drukte in de persoonlijke sfeer hoop ik?
Same here...quote:Op maandag 26 september 2005 14:41 schreef ArtyShock het volgende:
Tja. Als Fok! eruit ligt krijg ik nooit m'n lijstje van Michelle op tijd gepost.
Okay. Wel je belevenissen met rechercheur Peace blijven volgen hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 14:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
over de hele linie drukte
maar niet perse negatief hoor.
bovendien wil ik ook weer s wat meer gaan kijken dan vooral zitten fokken, maar daarvoor moeten de omstandigheden ook meezitten.
tot zover deze info. wellicht later (dus begin oktober) meer
't Is dat ik na de F5 de antwoorden al zag staan, maar ik had ook Christie getikt ipv. Andrews.quote:
Sorry, niet helemaal goed. Vind het wel lullig want volgens mij is het een slip of the pen maar kan het niet goed rekenen.quote:Op maandag 26 september 2005 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
paul newmanen julie christie
in torn curtain
quote:Op maandag 26 september 2005 14:52 schreef Sheridana het volgende:
Oke, das Paul Newman...met Julie Andrews
...in Torn Curtain
?
Oh mèn... Zo'n term die ik wel eens heb horen gebruiken maar niet meer precies weet in welke context.quote:Op maandag 26 september 2005 15:15 schreef Sheridana het volgende:
Hier gaat het wel weer qua snelheid....
Weet iemand wat een 'macguffin' is, in de filmwereld...?
't Zal ook niet de Evil Ronald McDonald zijn die met zo'n opmerking komt.quote:Op maandag 26 september 2005 15:21 schreef Mennosson het volgende:
Een mislukte Mc Muffin
quote:Op maandag 26 september 2005 15:21 schreef Mennosson het volgende:
Een mislukte Mc Muffin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |