typen + scrollen + klimwand (touw stevig vasthouden enzo) + vanalles dagelijks gebruik enzoquote:Op zondag 25 september 2005 22:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat heb je met je wijsvinger uitgespookt dan?![]()
Ik verslaap me bij deze.quote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja. Gezellig. Maar helaas ben ik verhinderd..
Gewoon fiks doorpostenquote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef petre86 het volgende:
komen we op 11 oktober op topic 1499?
Je mag mijne wel overkopenquote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef Timmah het volgende:
M'n telefoon is het een beetje aan het begeven geloof ik.. Wat kost een beetje Nokia-tje tegenwoordig?
.
Die doet het voor zover mogelijk nog minder.quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Je mag mijne wel overkopen25 euro
Neej heur... valt mee, heb m weer opgekalefaterdquote:Op zondag 25 september 2005 22:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die doet het voor zover mogelijk nog minder..
G_E is de Arcee van [HOMO]quote:Op zondag 25 september 2005 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Het Centrale Homo Topic. - 25 februari 2002.
Dus dat is precoes 43 maanden geleden. Dus 1204 dagen. Dus dat is ongeveer een topic per dag. Dus over 100 dagen = 14 weken zitten we bij 1500. Misschien wel net op 25 februari 2006..
Maar ... maar ... m'n kleurenschermpje.. en geheugen dan?quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Neej heur... valt mee, heb m weer opgekalefaterd.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E is de Arcee van [HOMO].
dat wordt dus 100 topics afhandelen 20 dagen, nou dan moeten we allemaal maar reakties van 1 woord gaan even, kortom TRS gaan imiterenquote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef petre86 het volgende:
komen we op 11 oktober op topic 1499?
Iets mis met 20? en mono ringtones komen vast weer helemaal terugquote:Op zondag 25 september 2005 23:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Maar ... maar ... m'n kleurenschermpje.. en geheugen dan?. Ik heb meer dan 100 smsjes op deze staan heur.
.
Thanks... but no thanks.quote:Op zondag 25 september 2005 23:02 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Iets mis met 20? en mono ringtones komen vast weer helemaal terug.
ben je alwéér in zo'n liefhebbende mood?quote:Op zondag 25 september 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
ik ga hier een paar mensen vermoorden!
succes met slapen!
jeps, moeten ze mij maar geen 1,5 fles wijn voeren....quote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben je alwéér in zo'n liefhebbende mood?
Maar anderhalve fles wijn is toch geen straf??quote:Op zondag 25 september 2005 23:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps, moeten ze mij maar geen 1,5 fles wijn voeren....
Doe mij maar Wit.quote:Op zondag 25 september 2005 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar anderhalve fles wijn is toch geen straf??
dat vind ik juist ene beloning vooral als het rode Pinotage wijn uit Zuid Africa is![]()
verkeerd gevallen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps, moeten ze mij maar geen 1,5 fles wijn voeren....
ik vond wijn altijd zo zuur..quote:Op zondag 25 september 2005 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar anderhalve fles wijn is toch geen straf??
dat vind ik juist ene beloning vooral als het rode Pinotage wijn uit Zuid Africa is![]()
Wijnmeet!quote:Op zondag 25 september 2005 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb ik ook
Boschendal Chardonnay uit 2002
krijg daar in november weer 12 flessen van geleverd![]()
wordt dan wel Zuid Africaanse wijnquote:
de helft van 0 is 0,quote:Op zondag 25 september 2005 23:15 schreef Cybart het volgende:
ik heb geen zak gedaan, maar voel me nu schuldig tegenover dat wijf dat nu denkt dat ze de helft van dat huiswerk van mij krijgt
ze kwam net al online.... ze weet mn status... ik regel nu ff iets bij een ander klasgenoot-iemandquote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
de helft van 0 is 0,
je wacht wel met het vertellen totdat je haar deel hebt ontvangen he?
heb je gister veel trappen moeten lopen met volle dozen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb pijn in spieren waar ik nog niet eens het bestaan vanaf wist,.... wat zeg ik, ik wist niet eens dat ik spieren HAD!
hehe.. PLAGIAAT!!!!quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze kwam net al online.... ze weet mn status... ik regel nu ff iets bij een ander klasgenoot-iemand
Hij ging van 4 hoog op 't kattenburgerplein naar 1 hoog op de borneolaan... en dat allemaal zonder trap. En meneer is enorm boekenfanaat.... enig idee hoe zwaar boeken in een doos gepropt kunnen zijn?quote:Op zondag 25 september 2005 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je gister veel trappen moeten lopen met volle dozen?
wat was nou de reden voor de spierpijn dan?quote:Op zondag 25 september 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij ... enig idee hoe zwaar boeken ... 60x die klote trappen ... Maar goed, naast mij zweette een enorm mooie in abercrombie gehulde mooie lange jongeman mee
Helaas de dozen en de trappenquote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat was nou de reden voor de spierpijn dan?
en was het wel een beetje een mooie jongen die je hebt geholpen met verhuizen ?quote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helaas de dozen en de trappen
Maar hij was echt mooi!
En hij was echt leuk ook!
En hij had ook echt dezelfde humor als ik!
En hij was zelfs lief!
En had ik al verteld dat ie ECHT mooi was!!!!?
quote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hij was echt mooi!
En hij was zelfs lief!
Dat was m'n exquote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en was het wel een beetje een mooie jongen die je hebt geholpen met verhuizen ?![]()
![]()
Niet dat ik weet. Eigenlijk weet ik niet eens of ie homo isquote:
Maar het was toch je ex?quote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Eigenlijk weet ik niet eens of ie homo ismaar volgens mij wel. Tenminste, ik kreeg wel een "vibe"
duzzzquote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Eigenlijk weet ik niet eens of ie homo ismaar volgens mij wel. Tenminste, ik kreeg wel een "vibe"
welke uitzending en welke mauries?quote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef Cybart het volgende:
ok, de uitzending is nog bezig.... maar ik wil met mauries neuken...
en mijn ma gaat een e-mail sturen naar thomas van EHET .... de schat
herken-de-homo-marius, en eigen-huis-en-thuis-thomasquote:Op zondag 25 september 2005 23:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
welke uitzending en welke mauries?
oow marius?quote:Op zondag 25 september 2005 23:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
herken-de-homo-marius, en eigen-huis-en-thuis-thomas
Neej, hij hielp MEE met m'n ex verhuizenquote:
Ik snap het nog niet, dat datenquote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
duzzz
je hebt zijn nummer? of via je ex? of.. of.. of.. al een date? tźte ą tźte ? iets?
er zit zowel een marius als een maurice inquote:Op zondag 25 september 2005 23:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
oow marius?
zeg dan niet mauries
*Ook aan het kijken is*
Ooo, sorry, het is al laatquote:Op zondag 25 september 2005 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neej, hij hielp MEE met m'n ex verhuizen
mago, ik ga W&G-en
Ik word altijd ergquote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hij was echt mooi!
En hij was zelfs lief!
je knipoogt vaak.. je lacht vaak.. je wordt rood alstie kijkt.. je raakt um perongeluk aan.. en je stopt een briefje met je telefoonnummer in zijn broekzak.. lekker diep wegstoppenquote:
ja, maar dat werd ik gewoon zatquote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik word altijd erg&
van mooie jongens.
. "Pas op G_E, je kwijlt" enzo. Maar ja.
.
"geeft G_E een opvangbakje"quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik word altijd erg&
van mooie jongens.
. "Pas op G_E, je kwijlt" enzo. Maar ja.
.
En zelfs die laat ik maar zitten..beter kwijlen dan een blauwtje lopen/quote:Op maandag 26 september 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou ja, soms kun je een keer geluk hebben en een jongen treffen die zelf niet doorheeft hoe mooi die is. Maar die zijn vrij zeldzaam..
Met die instelling bereik je ook helemaal niks he?quote:Op zondag 25 september 2005 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik laat mooie jongens altijd links liggen..want ik kan ze toch niet krijgen.
ja en voor je het weet heeft tie alsnog de handleiding gevonden How to play hard to get in plaats van how to get hardquote:Op maandag 26 september 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou ja, soms kun je een keer geluk hebben en een jongen treffen die zelf niet doorheeft hoe mooi die is. Maar die zijn vrij zeldzaam..
been there, done that, always failedquote:Op maandag 26 september 2005 00:03 schreef Timmah het volgende:
[..]
Met die instelling bereik je ook helemaal niks he?. Wie niet waagt wie niet wint hoor...
Ach man.. je hebt nog wat jaartjes en een heleboel pogingen te gaan hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
been there, done that, always failed![]()
I knowquote:Op maandag 26 september 2005 00:06 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ach man.. je hebt nog wat jaartjes en een heleboel pogingen te gaan hoor..
en heeft hij het nog tot in Antwerpen zelf geheim kunnen houden voor je? of had je al eerder een vermoeden?quote:Op maandag 26 september 2005 00:58 schreef Ryan_R het volgende:
Hallo allemaal.
En weer klaar met werken en nu lekker naar bed.
En mijn weekend was super. De verrasing van Creno was:
[afbeelding]
Echt ontzettend gaaf!!!!![]()
![]()
![]()
van de creno-look-a-like?quote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef wonderer het volgende:
Iemand enige interesse in foto's van gisteren?
Nee, helaas, ik was te schijterig om te vragen of ik een foto mocht makenquote:
pityquote:
Het is ook eke maandag hetzelfde drama met jouwquote:Op maandag 26 september 2005 06:55 schreef TehRockstar het volgende:Ik ga dood, waar zijn m'n sleutels?!
Oh, hier regent het water...quote:Op maandag 26 september 2005 08:43 schreef Cybart het volgende:
het dondert en het bliksemt en het regent meters bier....
het regent hier (nog) nietsquote:Op maandag 26 september 2005 08:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh, hier regent het water...
En Koen is homo!
Die Marius? Even wat aan z'n gebit doen, maar verder issie wel ok ja.quote:Op maandag 26 september 2005 08:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
het regent hier (nog) niets
koen is me nog niet opgevallen ?
de leukste is er nu toch al uit
zal er wel gedurende het programma niet op mogen staan ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die Marius? Even wat aan z'n gebit doen, maar verder issie wel ok ja.
Maar Koen staat gewoon op gay.nl... (of stond). Wel eens een berichtje van gehad... Hij's wel lekker
Dat gok ik ook ja... Nou ja whatever. Kwam er toevallig voorbij zappen en dacht 'heej, jij bent homo.'quote:Op maandag 26 september 2005 08:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
zal er wel gedurende het programma niet op mogen staan ofzo
(tijd voor douchen en koffie)
Welkom backquote:Op maandag 26 september 2005 09:49 schreef DennisMoore het volgende:
Tjeuh... 10 seconden nadat ik 't Casema-modem erin prikte, kwam het online..
Ehm... Nee.quote:Op maandag 26 september 2005 10:07 schreef Stroekie het volgende:
Welkom back
en heb je veel last gehad van ontwenningsverschijnselen zo zonder FOK ?
kortom heb je ons ook een beetje gemist ?
Zoiets dus.quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef petre86 het volgende:
mogguhcollege's .. jek. vooral op maandags
quote:Op maandag 26 september 2005 11:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Desperate.Housewives.S02E01.HDTV.XviD-TV.avi.
Die ga ik downloaden!!quote:Op maandag 26 september 2005 11:13 schreef Great_Expectations het volgende:
je brengt het in elk geval er een stuk sneller vanaf om hier weer up and running te zijn dan Waxxer want die is thuis dus nog steeds Internetloosquote:Op maandag 26 september 2005 10:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... Nee..
'k Miste eigenlijk alleen de 'praktische' zaken... telebankieren, google, imdb, etc.
Nog stééds?quote:Op maandag 26 september 2005 12:37 schreef Stroekie het volgende:
je brengt het in elk geval er een stuk sneller vanaf om hier weer up and running te zijn dan Waxxer want die is thuis dus nog steeds Internetloos
ja sneu voor hemquote:
koen is een vriend van mequote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die Marius? Even wat aan z'n gebit doen, maar verder issie wel ok ja.
Maar Koen staat gewoon op gay.nl... (of stond). Wel eens een berichtje van gehad... Hij's wel lekker
Hee, die komt nu bij me naar binnenquote:Op maandag 26 september 2005 11:13 schreef Great_Expectations het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gabrielle
[ Bericht 42% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 26-09-2005 13:00:13 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op maandag 26 september 2005 12:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hee, die komt nu bij me naar binnen
net pas zijn bed uit is![]()
Sorry..kheb m al veranderd.quote:Op maandag 26 september 2005 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
CDP, als je spoilert, wil je dan voordat je post wel even checken of je tagjes het doen?
Oh ok.quote:Op maandag 26 september 2005 12:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
koen is een vriend van me
en die hoogblonde gozer zag ik gister op betty ford lopen.
quote:Op maandag 26 september 2005 13:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Pffff, alsof jij nooit eens na 12 uur 's middags je bed uit komt
Kijken we even naar de tijd?quote:
Ja, vandaag ja...maar er zijn dagen dat dat veel later is.quote:Op maandag 26 september 2005 13:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Kijken we even naar de tijd?.
school alweer afgelopen voor vandaag?quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 16:06 schreef Waxxer het volgende:
Je vergeet de b'tjes er voor te zetten...
Hai!
guusjequote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef Waxxer het volgende:
Oh je zingt!
Wat?
Maar hai!Hoes't in de horeca?
Cybart gaat het wel goed met jouw????quote:Op maandag 26 september 2005 16:04 schreef Cybart het volgende:
Jalalalalalalalala
Lalalalalalalala
Lalalalalalalalalalalalala
ach... het gaat het gaatquote:Op maandag 26 september 2005 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Cybart gaat het wel goed met jouw????
of ben je nu echt vrolijk![]()
![]()
![]()
Veel plezier bij Guusquote:Op maandag 26 september 2005 16:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach... het gaat het gaat
is nog de alcohol van gisteren
nou mensen, ik ga richting HMH
laterzzz
quote:Op maandag 26 september 2005 16:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
guusjet dondert & t bliksemt
in de horeca, druk doch gezellig (op mn werk dan... was het maar weer zaterdag)
en hoe is het met wax?
Dat zeg ik! ... toch?quote:
Bij sommige mannen wordt dat wel erg gewichtheffenquote:Op maandag 26 september 2005 18:35 schreef Waxxer het volgende:
"Sporten met kloten - een drieluik"
hehehequote:Op maandag 26 september 2005 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij sommige mannen wordt dat wel erg gewichtheffen
Zoiets had ik in gedachten jaquote:
Never change a winning teamquote:Op maandag 26 september 2005 19:46 schreef DennisMoore het volgende:
Deze topicreeks is niets veranderd..
Ik had vandaag een heel schattig homotje aan de balie..quote:Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef Ang3l het volgende:
De AH XL was weer gay-infested(naast mij dan)
Ja, mźn. Je had ze keihard op hun tronie moeten meppen.quote:Op maandag 26 september 2005 20:30 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
Ik zag een groep jongens lachen nadat een jongen hen vriendelijk (klonk iets té vriendelijk) had aangesproken in de AH.
Is hij homo ofzo? HAHAHA
Dat vond ik niet grappig![]()
Zo direct ben ik nietquote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef Ang3l het volgende:
En je hebt ff achter in 't magazijn hem achter in z'n magazijn genomen?
Verkoudje? Of word je ook onpasselijk van de soep die Ang3l aan het maken is?quote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef Sunjammer het volgende:
*tussendoor ff kuch*
Wat een kut reactie.quote:Op maandag 26 september 2005 20:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, mźn. Je had ze keihard op hun tronie moeten meppen.
Wacht, dat heb je niet gedaan en nu post je erover op Fok.
Nee, daar zou ik dan staan in mijn eentje tegen 4 man.quote:Op maandag 26 september 2005 20:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, mźn. Je had ze keihard op hun tronie moeten meppen.
Wacht, dat heb je niet gedaan en nu post je erover op Fok.
Last van m'n strot en m'n nek. Iets te heftig weekend gehad geloof ikquote:Op maandag 26 september 2005 20:42 schreef Parleur het volgende:
[..]
Verkoudje? Of word je ook onpasselijk van de soep die Ang3l aan het maken is?
quote:Op maandag 26 september 2005 20:45 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
Niet dat ik überhaupt goed kan/wil vechten maar goed.
Mike heeft last van ouderdomsverschijnselen, SJ...quote:Op maandag 26 september 2005 20:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Last van m'n strot en m'n nek. Iets te heftig weekend gehad geloof ik
't Is trouwens verkoudheidje.
Tell me something I don't know.quote:Op maandag 26 september 2005 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mike heeft last van ouderdomsverschijnselen, SJ...
Je moet un b'tje met je tijd meehollen, Esjee... het is hip en trendy op "verkoudje" te zeggen!quote:Op maandag 26 september 2005 20:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Last van m'n strot en m'n nek. Iets te heftig weekend gehad geloof ik
't Is trouwens verkoudheidje.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mike heeft last van ouderdomsverschijnselen, SJ...
Ik ga geen grap over voorkennis maken.quote:Op maandag 26 september 2005 20:49 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je moet un b'tje met je tijd meehollen, Esjee... het is hip en trendy op "verkoudje" te zeggen!
Wat heb je het weekend gedaan?... ik zet 100 euro in op een concert van mensen waar ik nog nooit van gehoord heb.
Hoi Vlarpje... wat zullen we met de 100 euro doen die ik van Esjee krijg?quote:
Naar de bios en luxe uit eten?quote:Op maandag 26 september 2005 20:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hoi Vlarpje... wat zullen we met de 100 euro doen die ik van Esjee krijg?
Van 100 euro? Je bedoelt: de chinees? Dan kan Esjee ook zijn aandeel wel opeisen. Esjee is practisch een chinees.quote:
Laatste keer dat ik hem zag waren z'n ogen nog normaal hoor ..quote:Op maandag 26 september 2005 21:02 schreef Parleur het volgende:
[..]
Van 100 euro? Je bedoelt: de chinees? Dan kan Esjee ook zijn aandeel wel opeisen. Esjee is practisch een chinees.
Kijk... en dan zeg ik op mijn beurt.... als je nou gewoon nummertjes draait met een redelijke tijdspanne... dan ben je zo uit de depresiviteit. Nu hebben we waarschijnlijk de rest van de avond niks meer aan je.quote:Op maandag 26 september 2005 21:03 schreef Sunjammer het volgende:
*listening to very depressing music*
't Is depressiviteit ok?quote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef Parleur het volgende:
[..]
Kijk... en dan zeg ik op mijn beurt.... als je nou gewoon nummertjes draait met een redelijke tijdspanne... dan ben je zo uit de depresiviteit. Nu hebben we waarschijnlijk de rest van de avond niks meer aan je.
Voor een chinees hebben wij rare ogen. Wij hebben trouwens een chinese frituur! Ze nemen echt de hele middenstand voor hun rekening. Daar heb ik trouwens een keer laten vallen dat ik bij de keuringsdienst van waren werk... en dat heeft echt een hele positieve bijdrage geleverd aan de klantvriendelijkheid. Tis weer even zo'n gratis tip die je meepakt op een saaie maandagavond... toch?quote:Op maandag 26 september 2005 21:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem zag waren z'n ogen nog normaal hoor ..
Breequote:
Heb ik nog niet gezien. G_E = hard- en tot 's avonds laat overwerkende kantoormeneer. Net klaar enzo.quote:
Doe maar snel downloaden en kijken.quote:Op maandag 26 september 2005 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien. G_E = hard- en tot 's avonds laat overwerkende kantoormeneer. Net klaar enzo..
Ik geloof dat rukje z'n huiswerk aan het beleven is.quote:Op maandag 26 september 2005 21:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat doe ik hier dan eigenlijk, zou je zeggen, ga toch op de bank DH kijken! Want hier is toch geen ene ruk te beleven..
Ik had vanmorgen vrij, dus downloaden heb ik al lang gedaan.quote:Op maandag 26 september 2005 21:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe maar snel downloaden en kijken..
Ga dan eens als de sodemieter kijken! Vort!quote:Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen vrij, dus downloaden heb ik al lang gedaan..
Je bent gewoon jaloers dat ik lekker nog een ongekeken aflevering voor me heb.quote:Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga dan eens als de sodemieter kijken! Vort!
Ochtend-erectie?quote:Op maandag 26 september 2005 21:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Rukje.. Dat klinkt als een naam uit mijn Harvest Moon.
.
Pluisje het schaap, Tokje de kip, Hoefje het paard. En Rukje het ehm...
En jij bent jaloers omdat ik ook al An Evening With Desperate Housewives heb gezien.quote:Op maandag 26 september 2005 21:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik lekker nog een ongekeken aflevering voor me heb..
Mjah... Erectie de kip en Scrotum de koe. Alleen maar zodat hij over de grond kan rollen van het lachen als het spel zegt "Your scrotum is ill!" of "You give your Erection a nice rub".quote:Op maandag 26 september 2005 21:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ochtend-erectie?
Ow nee, dat was van G_L.
De naam dan. Niet de... laat maar..
An Evening With vertel! vertel! jij smiechterige limburger!quote:Op maandag 26 september 2005 21:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En jij bent jaloers omdat ik ook al An Evening With Desperate Housewives heb gezien..
jajaquote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Erectie de kip en Scrotum de koe. Alleen maar zodat hij over de grond kan rollen van het lachen als het spel zegt "Your scrotum is ill!" of "You give your Erection a nice rub"..
Maar verder is hij heel lief en onschuldig hoor..
Ja, vooral zo doorgaan. Scoor je punten mee.quote:Op maandag 26 september 2005 21:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
An Evening With vertel! vertel! jij smiechterige limburger!
Ik geloof dat jouw supermarkt niet de enige is.quote:Op maandag 26 september 2005 21:47 schreef creno het volgende:
bij ons in de supermarkt liggen al pepernoten
nee denk ik ook niet, maar toch is het niet normaal, tis eind september ! als ze vanaf eind oktober in de winkel liggen, okay, maar nu alquote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik geloof dat jouw supermarkt niet de enige is..
uhh.. ?quote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef Ang3l het volgende:
YAYde kut-hobbit has left the island!
Ik krijg hele rare beelden voor me bij dat woord. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef Ang3l het volgende:
kut-hobbit
ligt niet aan jou, ik dacht ook aan een rimpelig,harig,pukkelig, klein, misvormd ...quote:Op maandag 26 september 2005 21:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg hele rare beelden voor me bij dat woord. Maar dat kan aan mij liggen..
yvonne?quote:Op maandag 26 september 2005 21:56 schreef creno het volgende:
[..]
ligt niet aan jou, ik dacht ook aan een rimpelig,harig,pukkelig, klein, misvormd ...
quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef Weemz het volgende:
Wow, het nieuwe nummer van Lange Frans en Baas B. is echt mooi!
Hoeheettie?quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef Weemz het volgende:
Wow, het nieuwe nummer van Lange Frans en Baas B. is echt mooi!
*luister* Neequote:Op maandag 26 september 2005 22:06 schreef Weemz het volgende:
Het Land Van
Huh? Hoe? Wat? Sprinkussen? Waarom? Snuifpop?quote:Op maandag 26 september 2005 22:06 schreef TehRockstar het volgende:!
Weemz, jij bent nu officieel mijn springkussen. Lange Frans en Baas B., gekke snuifpop.
Hoe ging het ongeveer?quote:Op maandag 26 september 2005 22:09 schreef Ang3l het volgende:
*luister* Needat is 'm nie
We hadden laatst bij training een heerlijk NL-talig dans/rap-nummer maar kweetnie hoe of dat ie heet
Lange Frans en Baas B - Supervisie.mp3quote:Op maandag 26 september 2005 22:06 schreef TehRockstar het volgende:!
Weemz, jij bent nu officieel mijn springkussen. Lange Frans en Baas B., gekke snuifpop.
*huil*quote:Op maandag 26 september 2005 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lange Frans en Baas B - Supervisie.mp3
*dein*
Stil maar.. Ik wil jou muzieksmaak ook best even bashen hoor.. als je dat graag wilt.quote:Op maandag 26 september 2005 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*huil*
En ik dacht dat mijn muzieksmaak kut was.
Begin maar bij Ashlee Simpson. (quote:Op maandag 26 september 2005 22:15 schreef Timmah het volgende:
[..]
Stil maar.. Ik wil jou muzieksmaak ook best even bashen hoor.. als je dat graag wilt..
Niemand heeft gezegd dat dat niet zo was.quote:Op maandag 26 september 2005 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*huil*
En gooi d'r zus er ook maar bij.quote:Op maandag 26 september 2005 22:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Begin maar bij Ashlee Simpson. (![]()
![]()
)
Dat vind ik toch wel zo'n stom ordinair kutwijf he? Stomme standaard pop/rock-deuntjes.quote:Op maandag 26 september 2005 22:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Begin maar bij Ashlee Simpson. (![]()
![]()
)
Het is instrumentaal goed... het ritme is goed.quote:Op maandag 26 september 2005 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
*huil*
Helaas. Ik heb een B&A locatietour gedaan door Vlaardingenquote:Op maandag 26 september 2005 20:49 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je moet un b'tje met je tijd meehollen, Esjee... het is hip en trendy op "verkoudje" te zeggen!
Wat heb je het weekend gedaan?... ik zet 100 euro in op een concert van mensen waar ik nog nooit van gehoord heb.
Dankje.quote:Op maandag 26 september 2005 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat dat niet zo was.
quote:Op maandag 26 september 2005 22:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel zo'n stom ordinair kutwijf he? Stomme standaard pop/rock-deuntjes.
Ja tekst is wel heel erg geschreven zo van oh oh oh wat gaat het toch slecht met Nederland en wat gebeurd er allemaal laten we maar weer eens een lekker politiek correct nummer gaan uitbrengen en zo weer hopen te scoren in de publiciteitquote:Op maandag 26 september 2005 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is instrumentaal goed... het ritme is goed.
De gitaarsolo is lekker. De toonsoort is lekker ehm... dreigend ofzo.
Jammer van de NL rap..
* meezing *quote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]You make me wanna lala, in the kit..
blabla.
Enzovoort.
Gelukkig ben ik erg goed in het compleet negeren van teksten.quote:Op maandag 26 september 2005 22:21 schreef Stroekie het volgende:
Ja tekst is wel heel erg geschreven zo van oh oh oh wat gaat het toch slecht met Nederland en wat gebeurd er allemaal laten we maar weer eens een lekker politiek correct nummer gaan uitbrengen en zo weer hopen te scoren in de publiciteit
übergay.quote:Op maandag 26 september 2005 22:25 schreef Timmah het volgende:
[afbeelding]
Placebo!
Embrasse - moi, mets ton doigt dans mon cul,
Une présence ambigüe,
Une présence inconnue,
Jusqu'a ce que j'en peux plus,
Une présence ambigüe,
Une présence inconnue,
Jusqu'a ce que j'en peux plus,
Une présence ambigüe,
Une présence inconnue,
Jusqu'a ce que j'en peux plus,.
Er is er maar 1 Gay in de band hoor. 1 bi, 1 hetero...quote:
Ik ga mean girls kijken.quote:Op maandag 26 september 2005 22:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Er is er maar 1 Gay in de band hoor. 1 bi, 1 hetero....
Het liedje is wel tamelijk gay.
Ook tamelijk gay.quote:
Klaaaaaar!quote:Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga dan eens als de sodemieter kijken! Vort!
G_E! Kalm! Je enthousiasme is echt too much hoor! Straks stuiter je nog door het dak.quote:
Het was wel een aardige aflevering. Allerlei losse eindjes van seizoen 1 worden netjes aan elkaar geknoopt en intussen worden andere draadjes uitgezet. Maar als er niets vrolijks tussen Andrew Van De Kamp (Shawn Pyfromquote:Op maandag 26 september 2005 22:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E! Kalm! Je enthousiasme is echt too much hoor! Straks stuiter je nog door het dak.
je vergeet: [B&Bmode]hehehe[/B&Bmode]quote:Op maandag 26 september 2005 22:48 schreef DennisMoore het volgende:
Hij zei 'reet'.
Hoewel die Shawn maar een pukje van 5'7" is.quote:Op maandag 26 september 2005 22:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het was wel een aardige aflevering. Allerlei losse eindjes van seizoen 1 worden netjes aan elkaar geknoopt en intussen worden andere draadjes uitgezet. Maar als er niets vrolijks tussen Andrew Van De Kamp (Shawn Pyfrom) en de tuinman gebeurt, dan geloof ik het wel.
.
Jij kijkt alleen maar om nakende jonge tuinmannen en semi-psychopaten te zien?quote:Op maandag 26 september 2005 22:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het was wel een aardige aflevering. Allerlei losse eindjes van seizoen 1 worden netjes aan elkaar geknoopt en intussen worden andere draadjes uitgezet. Maar als er niets vrolijks tussen Andrew Van De Kamp (Shawn Pyfrom) en de tuinman gebeurt, dan geloof ik het wel.
.
Semi-psychopaten?quote:Op maandag 26 september 2005 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen maar om nakende jonge tuinmannen en semi-psychopaten te zien?
Andrew.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |