Mag het?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:04 schreef Stroekie het volgende:
Yep it's Rochel Hazes bashing time![]()
Dank voor t startschot..quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:06 schreef Cybart het volgende:
Andre 4 Life.... big up !
rochel is kut trouwens
kvind het best maar heb wel gisteren en vandaag tv vrijwel continu uitgehad, en dan nog glipt het erdoor doordat het uitgebreid aan bod kwam in het 10 uur journaalquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag het?
Of laten we het netjes vanwege Andre?
Ik zeg..om 1.30 houden we erover opquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kvind het best maar heb wel gisteren en vandaag tv vrijwel uitgehad, en dan nog glipt het erdoor doordat het uitgebreid aan bod kwam in het 10 uur journaal![]()
en d'r ouders zijn nog een 10-voudje erger dan zijzelf...quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank voor t startschot..
Wat een sellout, die hoer.
En mag dr pruik ook met die vuurpijl mee?
alleen die pruik maar, is die pijl niet beter besteed als ze die haar op de rug vastvinden en dan afsteken?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank voor t startschot..
Wat een sellout, die hoer.
En mag dr pruik ook met die vuurpijl mee?
mwah, dat valt dan ook wel weer mee.... die Annie mag ook niet zeiken....quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zeg..om 1.30 houden we erover op![]()
RACHEL, Dat je maar snel aangevallen mag worden door Annie dmv een vuile rechtzaak
Neuh...da's zielig voor die kids..want zoals Cyb zegt..die ouders zijn nog slagje ergerquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen die pruik maar, is die pijl niet beter besteed als ze die haar op de rug vastvinden en dan afsteken?
Die word nu als gesponsord door Unox als mascottequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:12 schreef Stroekie het volgende:
Nou geloof niet dat die kleine Dré straks een voorbeeldig model tiener gaat worden
hebben ze daar dan ook al een commercial mee opgenomen over kleine knakworstjes dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die word nu als gesponsord door Unox als mascotte
Hij is zelf een knakworst man....quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hebben ze daar dan ook al een commercial mee opgenomen over kleine knakworstjes dan?![]()
mèn dat gaat mijn TV dan echt niet trekken hoor, dan springt tie automatisch op zwart
ben toch bang met zo'n l/moeder en grootouders dat het toch heel snel een verwend kreng is dat altijd se sin mot krijgequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:14 schreef Cybart het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat kleine dre nog wel een grappig ventje is
keerzijde van de medaille hequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben toch bang met zo'n l/moeder en grootouders dat het toch heel snel een verwend kreng is dat altijd se sin mot krijge
Great.3 i/d buurt..quote:Vieste straten in Amsterdam
Amstelveenseweg
Hoofddorpweg
Zeilstraat
je zou toch bijna uit liefde voor de kinderen deze uit de ouderlijke macht willen laten halenquote:
Sorry..FeedReader bracht me op andere gedachtenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij toch pas na 1.30 uur een ander onderwerp gaan aansnijden hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |