ideale pijp hoogte post?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:52 schreef Vlarp het volgende:
iph post...
Mietje..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:52 schreef Ang3l het volgende:
SAJ: nee dat ga ik je idd niet vertellen
Wil je weten dat Ang3l iedere avond 21 cm kloppend vlees ontving?quote:
Ben je sociaal gestoord dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga zo LOST verder kijken..ik MOET 2.1 gezien hebben voor morgenochtend.
Word trouwens gek van iedereen die denkt dat ik sociaal gestoord ben doordat ik de hele dag alleen zit op de bank dvds te kijken.... het is een hobby van me.. mag dat?
En ik heb het afgelopen half uur er geen opmerking over gemaakt, dus wie heeft er nog meer een opmerking over gemaakt?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga zo LOST verder kijken..ik MOET 2.1 gezien hebben voor morgenochtend.
Word trouwens gek van iedereen die denkt dat ik sociaal gestoord ben doordat ik de hele dag alleen zit op de bank dvds te kijken.... het is een hobby van me.. mag dat?
Ik ben niet zo visueel ingesteld..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wil je weten dat Ang3l iedere avond 21 cm kloppend vlees ontving?
*beeldvorming*
Dat krijg je niet zomaar weg hé?
nee, je stalkt ook nog bekende mensen...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Word trouwens gek van iedereen die denkt dat ik sociaal gestoord ben doordat ik de hele dag alleen zit op de bank dvds te kijken....
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef Cybart het volgende:
n/p euk pauze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]rent-a-fag???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MSNquote:Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik heb het afgelopen half uur er geen opmerking over gemaakt, dus wie heeft er nog meer een opmerking over gemaakt?
Ik stalk niet, maar ga niet weer dat rotspelletje meespelen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, je stalkt ook nog bekende mensen...
en je wilt gratis naar films dus bent bij de pathe gaan werken
ach een tevreden roker is (hier meestal) geen onruststokerquote:Op donderdag 22 september 2005 22:59 schreef Cybart het volgende:
nou, ik ga weer een poging doen kanker te krijgen... tot zo
Je hapt nog steeds.. al gaat het beter dan eerst..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik stalk niet, maar ga niet weer dat rotspelletje meespelen.
Films zie ik ook gratis ZONDER de pathe...
ik hap omdat Cyb gewoon ff zn bek moet houdenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hapt nog steeds.. al gaat het beter dan eerst..
Nog even oefenen CDP
"ziet het voor zich"quote:Op donderdag 22 september 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hapt nog steeds.. al gaat het beter dan eerst..
Nog even oefenen CDP
Ook dan moet je anders reageren..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik hap omdat Cyb gewoon ff zn bek moet houden
van SAJ kan k t hebben, maar Cyb doet t wel degelijk om iemand (mij dus) de grond in te boren![]()
Ik ga liever inhoudelijk er op in dan dat ik vuile opmerkingen terug ga slingeren... ben niet zo van het kinderlijke niveauquote:Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook dan moet je anders reageren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |