ideale pijp hoogte post?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:52 schreef Vlarp het volgende:
iph post...
Mietje..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:52 schreef Ang3l het volgende:
SAJ: nee dat ga ik je idd niet vertellen
Wil je weten dat Ang3l iedere avond 21 cm kloppend vlees ontving?quote:
Ben je sociaal gestoord dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga zo LOST verder kijken..ik MOET 2.1 gezien hebben voor morgenochtend.
Word trouwens gek van iedereen die denkt dat ik sociaal gestoord ben doordat ik de hele dag alleen zit op de bank dvds te kijken.... het is een hobby van me.. mag dat?
En ik heb het afgelopen half uur er geen opmerking over gemaakt, dus wie heeft er nog meer een opmerking over gemaakt?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga zo LOST verder kijken..ik MOET 2.1 gezien hebben voor morgenochtend.
Word trouwens gek van iedereen die denkt dat ik sociaal gestoord ben doordat ik de hele dag alleen zit op de bank dvds te kijken.... het is een hobby van me.. mag dat?
Ik ben niet zo visueel ingesteld..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wil je weten dat Ang3l iedere avond 21 cm kloppend vlees ontving?
*beeldvorming*
Dat krijg je niet zomaar weg hé?
nee, je stalkt ook nog bekende mensen...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Word trouwens gek van iedereen die denkt dat ik sociaal gestoord ben doordat ik de hele dag alleen zit op de bank dvds te kijken....
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef Cybart het volgende:
n/p euk pauze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]rent-a-fag???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MSNquote:Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik heb het afgelopen half uur er geen opmerking over gemaakt, dus wie heeft er nog meer een opmerking over gemaakt?
Ik stalk niet, maar ga niet weer dat rotspelletje meespelen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, je stalkt ook nog bekende mensen...
en je wilt gratis naar films dus bent bij de pathe gaan werken
ach een tevreden roker is (hier meestal) geen onruststokerquote:Op donderdag 22 september 2005 22:59 schreef Cybart het volgende:
nou, ik ga weer een poging doen kanker te krijgen... tot zo
Je hapt nog steeds.. al gaat het beter dan eerst..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik stalk niet, maar ga niet weer dat rotspelletje meespelen.
Films zie ik ook gratis ZONDER de pathe...
ik hap omdat Cyb gewoon ff zn bek moet houdenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hapt nog steeds.. al gaat het beter dan eerst..
Nog even oefenen CDP
"ziet het voor zich"quote:Op donderdag 22 september 2005 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hapt nog steeds.. al gaat het beter dan eerst..
Nog even oefenen CDP
Ook dan moet je anders reageren..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik hap omdat Cyb gewoon ff zn bek moet houden
van SAJ kan k t hebben, maar Cyb doet t wel degelijk om iemand (mij dus) de grond in te boren![]()
Ik ga liever inhoudelijk er op in dan dat ik vuile opmerkingen terug ga slingeren... ben niet zo van het kinderlijke niveauquote:Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook dan moet je anders reageren..
Dan moet je het zelf weten.. ik heb je gewaarschuwd..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga liever inhoudelijk er op in dan dat ik vuile opmerkingen terug ga slingeren... ben niet zo van het kinderlijke niveau
Ik neem het mee , dat wel..maar als ik dr niet op inga, dan denkt ie dat ie dr mee wegkomt en het blijft doen (dat blijkt wel)..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf weten.. ik heb je gewaarschuwd..
Het maakt het voor hem alleen maar leuker om zo te doen..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik neem het mee , dat wel..maar als ik dr niet op inga, dan denkt ie dat ie dr mee wegkomt en het blijft doen (dat blijkt wel)..
eerst op school, toen op mijn kamer, toen ff op de fiets foto's maken en weer terug om te etenquote:
ach, als ik m dr een pleziertje meedoe...dan geniet ie dr maar van..quote:Op donderdag 22 september 2005 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het maakt het voor hem alleen maar leuker om zo te doen..
?????quote:Op donderdag 22 september 2005 23:05 schreef petre86 het volgende:
en cybart.. vanwaar de rtv-oost in je avatar toennet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een alibi?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
eerst op school, toen op mijn kamer, toen ff op de fiets foto's maken en weer terug om te eten
en ik zit bij de rabo
kom op. geef Robbert eens een birthday shag!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef creno het volgende:
wederom een tvp, de tweede binnen een half uur
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
?????
ik doe alweer ruim een maand met deze atavar??????????
en ik , kinderachtig? mensen de grond in boren?
zo ben ik niet!dan was FF aan het flipperen.. ik zag een rtv-oost logo waar je avatar hoorde te staan.. vagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
robbert en ik vieren het samen in het weekend, vandaar dat ik gisteren speciaal effe naar zijn woonplaats ben gegaan om hem te feliciteren.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
kom op. geef Robbert eens een birthday shag!
Ik heb veel meer plezier, sinds ik internetbankierquote:
ja, tenzij ik tegenwoordig ook daar doorgebroken ben?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan was FF aan het flipperen.. ik zag een trv-oost logo waar je avatar hoorde te staan.. vague
niet nodig, ze weten wie het is:quote:
quote:Update 21:07
De politie heeft vanavond gemeld dat er wel degelijk kortstondig een gijzeling heeft plaatsgevonden in de bank. De gijzelnemer blijkt een ontevreden klant te zijn geweest. De man trok een vuurwapen toen hij te horen kreeg dat zijn rekening was geblokkeerd en hij dus geen geld meer kon opnemen. Nadat de blokkade was opgegeven, bond de man het personeel vast.
De man pinde vervolgens geld van zijn rekening en ging er vandoor. De vastgevonden medewerkers wisten zichzelf te bevrijden. Voor de inmiddels gewaarschuwde politie was het echter nog onduidelijk of de man nog in het gebouw was, waarop het gebouw en de omgeving werd afgesloten. De man werd niet meer aangetroffen en is voortvluchtig, de politie weet echter uiteraard wie het is.
wat ik dan wel weer een super actie vond!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:11 schreef creno het volgende:
[..]
robbert en ik vieren het samen in het weekend, vandaar dat ik gisteren speciaal effe naar zijn woonplaats ben gegaan om hem te feliciteren.
Stiekem editen heh!?? hoefdquote:Op donderdag 22 september 2005 23:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet nodig, ze weten wie het is:
[..]
komt door mijn werkgeverquote:Op donderdag 22 september 2005 23:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat ik dan wel weer een super actie vond!
cute!
cute =quote:Op donderdag 22 september 2005 23:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat ik dan wel weer een super actie vond!
cute!
is mischien nog wel het leukste cadeau wat je kan krijgen, vooral omdat je het niet verwacht.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:14 schreef creno het volgende:
[..]
komt door mijn werkgever
ik zei ook nog: graag gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |