Hmmz... daar fiets ik zo langs (maar niet doen dus)... is het nog steeds aan de gang?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:36 schreef idiotforaliving het volgende:
Kwam uit school en kon er ook niet langs, alle verkeer wordt al bij de rontonde tegengehouden en het stikte er net van de peliesie...
Zal toch wat zijn wanneer zijn vest niet kogelvrij is hé.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef Darklight het volgende:
Ik liep er ook voorbij(bij Natuurmuseum) en werd ook tegen gehouden door agenten in kogelvrije vesten, is de SNS bank die is overvallen
Nee SNS bank had die agent het overquote:Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef idiotforaliving het volgende:
Welke bank is er trouwens overvallen? Fortisbank?
Kom er zo langs, zal ook even proberen wat plaatjes te schieten als het nog waarde heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 16:50 schreef Stienn het volgende:
Reed er net langs heen, heb heel vaag een foto gemaakt maar het is best een drukte daar...
Foto post ik als ik thuis ben!
Trouwens, hoort dit niet in Nieuws en Achtergronden??
Of in Houston... dan had je nog meer nieuwswaarde...quote:Op donderdag 22 september 2005 16:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Jammer dat ik niet in Enschede ben nu![]()
Bron: RTV Oost teletekstquote:In Enschede is mogelijk een bankoverval gaande
Het zou gaan om de SNS bank op de hoek van de Tromplaan in de binnenstad van Enschede. Politie in kogelvrije vesten heeft de Tromplaan afgezet. Op het politiebureau vlakbij liggen politiemensen met getrokken pistolen. Het personeel van kantoren in de omgeving hebben te horen gekregen dat ze binnen moeten blijven en de deuren en rmen gesloten moeten houden.
Moonen voor de camera.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:35 schreef Joachim het volgende:
ah ja, lekker de ramptoeirst uithangen tussen de agenten met getrokken pistolen
Bron: www.nu.nlquote:Klopjacht op bankovervallers Enschede
Uitgegeven: 22 september 2005 17:22
Laatst gewijzigd: 22 september 2005 17:32
AMSTERDAM - Criminelen hebben donderdagmiddag de SNS-bank aan de Tromplaan in Enschede overvallen. De politie is een klopjacht gestart naar de voortvluchtige overvallers.
Mogelijk hebben de overvallers iemand gegijzeld. De politie heeft de buurt afgezet.
Hehe, daar heb ik net ook voor het eerst in m'n leven naar gekeken...quote:Op donderdag 22 september 2005 18:00 schreef DJKoster het volgende:
Net op tijd thuis voor het (RTV-Oost) nieuws
Ben er net al langs gefietst, inderdaad enkele straten afgezet, verder is de binnenstad gewoon bereikbaar![]()
quote:De politie Twente zegt dat er geen overval of een gijzelingsactie gaande is bij de SNS bank op de hoek van de Tromplaan in de binnenstad van Enschede.
Nee, er was een illegale straatrace tussen een egel en een schildpad!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:24 schreef Kjew het volgende:
Geen bankoverval zegt men nu.... even geleden nog wel..
Mijn foto`s zijn helaas ook te weinig zeggend... afwachten dan maar wat het wel is...
Gokje: iemand die zichzelf dreigt op te blazen?
Mja, vaag, aangezien ik gehoord heb dat politieagenten zelf tegen omstanders hebben gezegd dat er een bankoverval was.quote:
Ernstig!quote:"Kantoren in de omgeving hebben de opdracht gekregen om binnen te blijven en ramen en deuren gesloten te houden. "
Bron: FP.quote:Update 18:12
De politie Twente ontkent dat er een bankoverval heeft plaatsgevonden. Ook de verhalen dat er iemand gegijzeld zou zijn, worden als onzin afgedaan. Agenten in kogelwerende vesten hebben het betreffende pand inmiddels met roodwitte linten afgezet en de omgeving van de bank hermetisch afgesloten.
De agenten controleren de omgeving met hun wapens in de aanslag; wat er precies aan de hand is, wil de politie niet zeggen. Getuigen melden echter dat medewerkers van de politie tegen hen hebben verklaard dat er wel degelijk een overval is geweest.
En ondertussen "Allah-oe-Akhbar!" schreeuwen zekerquote:Op donderdag 22 september 2005 18:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Bron: FP.
Ik heb zin om met een doorgeladen pistool en een bivakmuts rondjes over het stationsplein te gaan rennen
Wat is er DAN aan de hand? Als het geen gijzeling/overval is, ze gaan wel met een arrestatieteam het pand binnenquote:Een arrestatieteam van de Politie Twente is donderdagavond om 18.40 uur het pand van de SNS-Bank aan de Mr.Tromplaan in Enschede binnengegaan. De politie ontkent dat daar donderdagmiddag rond half vier Enschede een overval heeft plaatsgevonden. Ook is van een gijzeling geen sprake (geweest), aldus de politie.
een dreigende zelfmoordenaar? (=gokje)quote:Op donderdag 22 september 2005 18:57 schreef Jesusisalive het volgende:
[..]
Wat is er DAN aan de hand? Als het geen gijzeling/overval is, ze gaan wel met een arrestatieteam het pand binnenik snap niet wie er gearresteerd moet worden dan!
lolquote:Op donderdag 22 september 2005 18:59 schreef Kjew het volgende:
[..]
een dreigende zelfmoordenaar? (=gokje)
idd, en nu.nl mag ook wel weer eens updatenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:01 schreef Flem het volgende:
Vaag dat Telegraaf.nl, Nieuws.nl en NOS Teletekst helemaal niks melden over deze zaak.
Niet op http://www.rtvoost.nl/ - staat al wel op de fp trouwens.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:02 schreef greatgonzo het volgende:
tv oost wel, er zou een half uur terug een arrestatie team het gebouw in zijn gegaan..
mooi zou zijn als ze regelrecht uit de trein kwamen lopen, geen voorwerk hadden verricht en zo een bank hebben gekozen die hen het best leek...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef QyRoZ het volgende:
Als het een overval is is het wel de domste in een hele lange tijd: er zit één smal straatje tussen de bank en het politiebureau.![]()
Idd, nog geen 10 meter.
Dan hadden ze beter de ABN kunnen pakken, naast het stationquote:Op donderdag 22 september 2005 19:37 schreef Kjew het volgende:
[..]
mooi zou zijn als ze regelrecht uit de trein kwamen lopen, geen voorwerk hadden verricht en zo een bank hebben gekozen die hen het best leek...
Vanuit het station loop je langs de SNS en zie je niet direct het politieburau...
Als ik overvaller was ging ik nu een tunnel graven naar het politieburau, dat verwachten ze nooit...
via google:quote:Op donderdag 22 september 2005 19:43 schreef FinalComeback het volgende:
Zijn er geen politiescanners om naar te luisteren?
die zijn via die tunnel naar het politiebureau, dat is hier toch al gemeld!quote:Op donderdag 22 september 2005 19:49 schreef Flem het volgende:
En inmiddels heeft het arrestatieteam de bank weer verlaten, zonder iemand aangehouden te hebben.
Sinds bijna heel Nederland op C2000 is overgegaan niet meer. Je moet het dan echt hebben van de tijdstippen waarop C2000 niet werkt vanwege een computerstoring. Komt bar weinig voor...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:43 schreef FinalComeback het volgende:
Zijn er geen politiescanners om naar te luisteren?
sinds wanneer is C2000 dan? Dat gedoe in het Laakkwartier in Den Haag was live te volgen via internet.. of was er toen een storing?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:56 schreef dyn het volgende:
[..]
Sinds bijna heel Nederland op C2000 is overgegaan niet meer. Je moet het dan echt hebben van de tijdstippen waarop C2000 niet werkt vanwege een computerstoring. Komt bar weinig voor...
Toen had de politie Haaglanden het nog niet. Heel Twente zit al een half jaartje o.i.d. op C2000.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:58 schreef Kjew het volgende:
[..]
sinds wanneer is C2000 dan? Dat gedoe in het Laakkwartier in Den Haag was live te volgen via internet.. of was er toen een storing?
Op TV Oost heb ik niets gezien (ze kondigden wel een persconferentie aan en dat ze om half 9 hopelijk met meer nieuws kwamen.)quote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef Reefer het volgende:
Heeft iemand de persconferentie gezien en zoja wat werd er dan gezegd?
'k heb ze wel groter.. maar dan in een zip..quote:
hij doet t nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:14 schreef Amando het volgende:
film inclusief de inval van de politie is hier te zien:
ff knippen en plakken in je browser
mms://intromedia.introweb.nl/tubantia/snsbank22092005.wmv
Bij mij deed hij het wel toen ik 'snsbank22092005.wmv' achter het adres weghaalde. Echter klonken wel alle stemmen misvormd, alsof deze versneld waren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |