Hmmz... daar fiets ik zo langs (maar niet doen dus)... is het nog steeds aan de gang?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:36 schreef idiotforaliving het volgende:
Kwam uit school en kon er ook niet langs, alle verkeer wordt al bij de rontonde tegengehouden en het stikte er net van de peliesie...
Zal toch wat zijn wanneer zijn vest niet kogelvrij is hé.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef Darklight het volgende:
Ik liep er ook voorbij(bij Natuurmuseum) en werd ook tegen gehouden door agenten in kogelvrije vesten, is de SNS bank die is overvallen
Nee SNS bank had die agent het overquote:Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef idiotforaliving het volgende:
Welke bank is er trouwens overvallen? Fortisbank?
Kom er zo langs, zal ook even proberen wat plaatjes te schieten als het nog waarde heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 16:50 schreef Stienn het volgende:
Reed er net langs heen, heb heel vaag een foto gemaakt maar het is best een drukte daar...
Foto post ik als ik thuis ben!
Trouwens, hoort dit niet in Nieuws en Achtergronden??
Of in Houston... dan had je nog meer nieuwswaarde...quote:Op donderdag 22 september 2005 16:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Jammer dat ik niet in Enschede ben nu![]()
Bron: RTV Oost teletekstquote:In Enschede is mogelijk een bankoverval gaande
Het zou gaan om de SNS bank op de hoek van de Tromplaan in de binnenstad van Enschede. Politie in kogelvrije vesten heeft de Tromplaan afgezet. Op het politiebureau vlakbij liggen politiemensen met getrokken pistolen. Het personeel van kantoren in de omgeving hebben te horen gekregen dat ze binnen moeten blijven en de deuren en rmen gesloten moeten houden.
Moonen voor de camera.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:35 schreef Joachim het volgende:
ah ja, lekker de ramptoeirst uithangen tussen de agenten met getrokken pistolen
Bron: www.nu.nlquote:Klopjacht op bankovervallers Enschede
Uitgegeven: 22 september 2005 17:22
Laatst gewijzigd: 22 september 2005 17:32
AMSTERDAM - Criminelen hebben donderdagmiddag de SNS-bank aan de Tromplaan in Enschede overvallen. De politie is een klopjacht gestart naar de voortvluchtige overvallers.
Mogelijk hebben de overvallers iemand gegijzeld. De politie heeft de buurt afgezet.
Hehe, daar heb ik net ook voor het eerst in m'n leven naar gekeken...quote:Op donderdag 22 september 2005 18:00 schreef DJKoster het volgende:
Net op tijd thuis voor het (RTV-Oost) nieuws
Ben er net al langs gefietst, inderdaad enkele straten afgezet, verder is de binnenstad gewoon bereikbaar![]()
quote:De politie Twente zegt dat er geen overval of een gijzelingsactie gaande is bij de SNS bank op de hoek van de Tromplaan in de binnenstad van Enschede.
Nee, er was een illegale straatrace tussen een egel en een schildpad!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:24 schreef Kjew het volgende:
Geen bankoverval zegt men nu.... even geleden nog wel..
Mijn foto`s zijn helaas ook te weinig zeggend... afwachten dan maar wat het wel is...
Gokje: iemand die zichzelf dreigt op te blazen?
Mja, vaag, aangezien ik gehoord heb dat politieagenten zelf tegen omstanders hebben gezegd dat er een bankoverval was.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |