Hoi Vlarpje... wat zullen we met de 100 euro doen die ik van Esjee krijg?quote:
Naar de bios en luxe uit eten?quote:Op maandag 26 september 2005 20:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hoi Vlarpje... wat zullen we met de 100 euro doen die ik van Esjee krijg?
Van 100 euro? Je bedoelt: de chinees? Dan kan Esjee ook zijn aandeel wel opeisen. Esjee is practisch een chinees.quote:
Laatste keer dat ik hem zag waren z'n ogen nog normaal hoor ..quote:Op maandag 26 september 2005 21:02 schreef Parleur het volgende:
[..]
Van 100 euro? Je bedoelt: de chinees? Dan kan Esjee ook zijn aandeel wel opeisen. Esjee is practisch een chinees.
Kijk... en dan zeg ik op mijn beurt.... als je nou gewoon nummertjes draait met een redelijke tijdspanne... dan ben je zo uit de depresiviteit. Nu hebben we waarschijnlijk de rest van de avond niks meer aan je.quote:Op maandag 26 september 2005 21:03 schreef Sunjammer het volgende:
*listening to very depressing music*
't Is depressiviteit ok?quote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef Parleur het volgende:
[..]
Kijk... en dan zeg ik op mijn beurt.... als je nou gewoon nummertjes draait met een redelijke tijdspanne... dan ben je zo uit de depresiviteit. Nu hebben we waarschijnlijk de rest van de avond niks meer aan je.
Voor een chinees hebben wij rare ogen. Wij hebben trouwens een chinese frituur! Ze nemen echt de hele middenstand voor hun rekening. Daar heb ik trouwens een keer laten vallen dat ik bij de keuringsdienst van waren werk... en dat heeft echt een hele positieve bijdrage geleverd aan de klantvriendelijkheid. Tis weer even zo'n gratis tip die je meepakt op een saaie maandagavond... toch?quote:Op maandag 26 september 2005 21:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem zag waren z'n ogen nog normaal hoor ..
Breequote:
Heb ik nog niet gezien. G_E = hard- en tot 's avonds laat overwerkende kantoormeneer. Net klaar enzo.quote:
Doe maar snel downloaden en kijken.quote:Op maandag 26 september 2005 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien. G_E = hard- en tot 's avonds laat overwerkende kantoormeneer. Net klaar enzo..
Ik geloof dat rukje z'n huiswerk aan het beleven is.quote:Op maandag 26 september 2005 21:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat doe ik hier dan eigenlijk, zou je zeggen, ga toch op de bank DH kijken! Want hier is toch geen ene ruk te beleven..
Ik had vanmorgen vrij, dus downloaden heb ik al lang gedaan.quote:Op maandag 26 september 2005 21:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe maar snel downloaden en kijken..
Ga dan eens als de sodemieter kijken! Vort!quote:Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen vrij, dus downloaden heb ik al lang gedaan..
Je bent gewoon jaloers dat ik lekker nog een ongekeken aflevering voor me heb.quote:Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga dan eens als de sodemieter kijken! Vort!
Ochtend-erectie?quote:Op maandag 26 september 2005 21:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Rukje.. Dat klinkt als een naam uit mijn Harvest Moon.
.
Pluisje het schaap, Tokje de kip, Hoefje het paard. En Rukje het ehm...
En jij bent jaloers omdat ik ook al An Evening With Desperate Housewives heb gezien.quote:Op maandag 26 september 2005 21:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik lekker nog een ongekeken aflevering voor me heb..
Mjah... Erectie de kip en Scrotum de koe. Alleen maar zodat hij over de grond kan rollen van het lachen als het spel zegt "Your scrotum is ill!" of "You give your Erection a nice rub".quote:Op maandag 26 september 2005 21:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ochtend-erectie?
Ow nee, dat was van G_L.
De naam dan. Niet de... laat maar..
An Evening With vertel! vertel! jij smiechterige limburger!quote:Op maandag 26 september 2005 21:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En jij bent jaloers omdat ik ook al An Evening With Desperate Housewives heb gezien..
jajaquote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Erectie de kip en Scrotum de koe. Alleen maar zodat hij over de grond kan rollen van het lachen als het spel zegt "Your scrotum is ill!" of "You give your Erection a nice rub"..
Maar verder is hij heel lief en onschuldig hoor..
Ja, vooral zo doorgaan. Scoor je punten mee.quote:Op maandag 26 september 2005 21:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
An Evening With vertel! vertel! jij smiechterige limburger!
Ik geloof dat jouw supermarkt niet de enige is.quote:Op maandag 26 september 2005 21:47 schreef creno het volgende:
bij ons in de supermarkt liggen al pepernoten
nee denk ik ook niet, maar toch is het niet normaal, tis eind september ! als ze vanaf eind oktober in de winkel liggen, okay, maar nu alquote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik geloof dat jouw supermarkt niet de enige is..
uhh.. ?quote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef Ang3l het volgende:
YAYde kut-hobbit has left the island!
Ik krijg hele rare beelden voor me bij dat woord. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef Ang3l het volgende:
kut-hobbit
ligt niet aan jou, ik dacht ook aan een rimpelig,harig,pukkelig, klein, misvormd ...quote:Op maandag 26 september 2005 21:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg hele rare beelden voor me bij dat woord. Maar dat kan aan mij liggen..
yvonne?quote:Op maandag 26 september 2005 21:56 schreef creno het volgende:
[..]
ligt niet aan jou, ik dacht ook aan een rimpelig,harig,pukkelig, klein, misvormd ...
quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef Weemz het volgende:
Wow, het nieuwe nummer van Lange Frans en Baas B. is echt mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |