Cybart gaat het wel goed met jouw????quote:Op maandag 26 september 2005 16:04 schreef Cybart het volgende:
Jalalalalalalalala
Lalalalalalalala
Lalalalalalalalalalalalala
ach... het gaat het gaatquote:Op maandag 26 september 2005 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Cybart gaat het wel goed met jouw????
of ben je nu echt vrolijk![]()
![]()
![]()
Veel plezier bij Guusquote:Op maandag 26 september 2005 16:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach... het gaat het gaat
is nog de alcohol van gisteren
nou mensen, ik ga richting HMH
laterzzz
quote:Op maandag 26 september 2005 16:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
guusjet dondert & t bliksemt
in de horeca, druk doch gezellig (op mn werk dan... was het maar weer zaterdag)
en hoe is het met wax?
Dat zeg ik! ... toch?quote:
Bij sommige mannen wordt dat wel erg gewichtheffenquote:Op maandag 26 september 2005 18:35 schreef Waxxer het volgende:
"Sporten met kloten - een drieluik"
hehehequote:Op maandag 26 september 2005 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij sommige mannen wordt dat wel erg gewichtheffen
Zoiets had ik in gedachten jaquote:
Never change a winning teamquote:Op maandag 26 september 2005 19:46 schreef DennisMoore het volgende:
Deze topicreeks is niets veranderd..
Ik had vandaag een heel schattig homotje aan de balie..quote:Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef Ang3l het volgende:
De AH XL was weer gay-infested(naast mij dan)
Ja, mên. Je had ze keihard op hun tronie moeten meppen.quote:Op maandag 26 september 2005 20:30 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
Ik zag een groep jongens lachen nadat een jongen hen vriendelijk (klonk iets té vriendelijk) had aangesproken in de AH.
Is hij homo ofzo? HAHAHA
Dat vond ik niet grappig![]()
Zo direct ben ik nietquote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef Ang3l het volgende:
En je hebt ff achter in 't magazijn hem achter in z'n magazijn genomen?
Verkoudje? Of word je ook onpasselijk van de soep die Ang3l aan het maken is?quote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef Sunjammer het volgende:
*tussendoor ff kuch*
Wat een kut reactie.quote:Op maandag 26 september 2005 20:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, mên. Je had ze keihard op hun tronie moeten meppen.
Wacht, dat heb je niet gedaan en nu post je erover op Fok.
Nee, daar zou ik dan staan in mijn eentje tegen 4 man.quote:Op maandag 26 september 2005 20:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, mên. Je had ze keihard op hun tronie moeten meppen.
Wacht, dat heb je niet gedaan en nu post je erover op Fok.
Last van m'n strot en m'n nek. Iets te heftig weekend gehad geloof ikquote:Op maandag 26 september 2005 20:42 schreef Parleur het volgende:
[..]
Verkoudje? Of word je ook onpasselijk van de soep die Ang3l aan het maken is?
quote:Op maandag 26 september 2005 20:45 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
Niet dat ik überhaupt goed kan/wil vechten maar goed.
Mike heeft last van ouderdomsverschijnselen, SJ...quote:Op maandag 26 september 2005 20:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Last van m'n strot en m'n nek. Iets te heftig weekend gehad geloof ik
't Is trouwens verkoudheidje.
Tell me something I don't know.quote:Op maandag 26 september 2005 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mike heeft last van ouderdomsverschijnselen, SJ...
Je moet un b'tje met je tijd meehollen, Esjee... het is hip en trendy op "verkoudje" te zeggen!quote:Op maandag 26 september 2005 20:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Last van m'n strot en m'n nek. Iets te heftig weekend gehad geloof ik
't Is trouwens verkoudheidje.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mike heeft last van ouderdomsverschijnselen, SJ...
Ik ga geen grap over voorkennis maken.quote:Op maandag 26 september 2005 20:49 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je moet un b'tje met je tijd meehollen, Esjee... het is hip en trendy op "verkoudje" te zeggen!
Wat heb je het weekend gedaan?... ik zet 100 euro in op een concert van mensen waar ik nog nooit van gehoord heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |