Oh, hier regent het water...quote:Op maandag 26 september 2005 08:43 schreef Cybart het volgende:
het dondert en het bliksemt en het regent meters bier....
het regent hier (nog) nietsquote:Op maandag 26 september 2005 08:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh, hier regent het water...
En Koen is homo!
Die Marius? Even wat aan z'n gebit doen, maar verder issie wel ok ja.quote:Op maandag 26 september 2005 08:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
het regent hier (nog) niets
koen is me nog niet opgevallen ?
de leukste is er nu toch al uit
zal er wel gedurende het programma niet op mogen staan ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die Marius? Even wat aan z'n gebit doen, maar verder issie wel ok ja.
Maar Koen staat gewoon op gay.nl... (of stond). Wel eens een berichtje van gehad... Hij's wel lekker
Dat gok ik ook ja... Nou ja whatever. Kwam er toevallig voorbij zappen en dacht 'heej, jij bent homo.'quote:Op maandag 26 september 2005 08:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
zal er wel gedurende het programma niet op mogen staan ofzo
(tijd voor douchen en koffie)
Welkom backquote:Op maandag 26 september 2005 09:49 schreef DennisMoore het volgende:
Tjeuh... 10 seconden nadat ik 't Casema-modem erin prikte, kwam het online..
Ehm... Nee.quote:Op maandag 26 september 2005 10:07 schreef Stroekie het volgende:
Welkom back
en heb je veel last gehad van ontwenningsverschijnselen zo zonder FOK ?
kortom heb je ons ook een beetje gemist ?
Zoiets dus.quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef petre86 het volgende:
mogguhcollege's .. jek. vooral op maandags
quote:Op maandag 26 september 2005 11:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Desperate.Housewives.S02E01.HDTV.XviD-TV.avi.
Die ga ik downloaden!!quote:Op maandag 26 september 2005 11:13 schreef Great_Expectations het volgende:
je brengt het in elk geval er een stuk sneller vanaf om hier weer up and running te zijn dan Waxxer want die is thuis dus nog steeds Internetloosquote:Op maandag 26 september 2005 10:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... Nee..
'k Miste eigenlijk alleen de 'praktische' zaken... telebankieren, google, imdb, etc.
Nog stééds?quote:Op maandag 26 september 2005 12:37 schreef Stroekie het volgende:
je brengt het in elk geval er een stuk sneller vanaf om hier weer up and running te zijn dan Waxxer want die is thuis dus nog steeds Internetloos
ja sneu voor hemquote:
koen is een vriend van mequote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die Marius? Even wat aan z'n gebit doen, maar verder issie wel ok ja.
Maar Koen staat gewoon op gay.nl... (of stond). Wel eens een berichtje van gehad... Hij's wel lekker
Hee, die komt nu bij me naar binnenquote:Op maandag 26 september 2005 11:13 schreef Great_Expectations het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gabrielle
[ Bericht 42% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 26-09-2005 13:00:13 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op maandag 26 september 2005 12:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hee, die komt nu bij me naar binnen
net pas zijn bed uit is![]()
Sorry..kheb m al veranderd.quote:Op maandag 26 september 2005 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
CDP, als je spoilert, wil je dan voordat je post wel even checken of je tagjes het doen?
Oh ok.quote:Op maandag 26 september 2005 12:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
koen is een vriend van me
en die hoogblonde gozer zag ik gister op betty ford lopen.
quote:Op maandag 26 september 2005 13:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Pffff, alsof jij nooit eens na 12 uur 's middags je bed uit komt
Kijken we even naar de tijd?quote:
Ja, vandaag ja...maar er zijn dagen dat dat veel later is.quote:Op maandag 26 september 2005 13:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Kijken we even naar de tijd?.
school alweer afgelopen voor vandaag?quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 16:06 schreef Waxxer het volgende:
Je vergeet de b'tjes er voor te zetten...
Hai!
guusjequote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef Waxxer het volgende:
Oh je zingt!
Wat?
Maar hai!Hoes't in de horeca?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |