typen + scrollen + klimwand (touw stevig vasthouden enzo) + vanalles dagelijks gebruik enzoquote:Op zondag 25 september 2005 22:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat heb je met je wijsvinger uitgespookt dan?![]()
Ik verslaap me bij deze.quote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja. Gezellig. Maar helaas ben ik verhinderd..
Gewoon fiks doorpostenquote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef petre86 het volgende:
komen we op 11 oktober op topic 1499?
Je mag mijne wel overkopenquote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef Timmah het volgende:
M'n telefoon is het een beetje aan het begeven geloof ik.. Wat kost een beetje Nokia-tje tegenwoordig?
.
Die doet het voor zover mogelijk nog minder.quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Je mag mijne wel overkopen25 euro
Neej heur... valt mee, heb m weer opgekalefaterdquote:Op zondag 25 september 2005 22:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die doet het voor zover mogelijk nog minder..
G_E is de Arcee van [HOMO]quote:Op zondag 25 september 2005 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Het Centrale Homo Topic. - 25 februari 2002.
Dus dat is precoes 43 maanden geleden. Dus 1204 dagen. Dus dat is ongeveer een topic per dag. Dus over 100 dagen = 14 weken zitten we bij 1500. Misschien wel net op 25 februari 2006..
Maar ... maar ... m'n kleurenschermpje.. en geheugen dan?quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Neej heur... valt mee, heb m weer opgekalefaterd.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E is de Arcee van [HOMO].
dat wordt dus 100 topics afhandelen 20 dagen, nou dan moeten we allemaal maar reakties van 1 woord gaan even, kortom TRS gaan imiterenquote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef petre86 het volgende:
komen we op 11 oktober op topic 1499?
Iets mis met 20? en mono ringtones komen vast weer helemaal terugquote:Op zondag 25 september 2005 23:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Maar ... maar ... m'n kleurenschermpje.. en geheugen dan?. Ik heb meer dan 100 smsjes op deze staan heur.
.
Thanks... but no thanks.quote:Op zondag 25 september 2005 23:02 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Iets mis met 20? en mono ringtones komen vast weer helemaal terug.
ben je alwéér in zo'n liefhebbende mood?quote:Op zondag 25 september 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
ik ga hier een paar mensen vermoorden!
succes met slapen!
jeps, moeten ze mij maar geen 1,5 fles wijn voeren....quote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben je alwéér in zo'n liefhebbende mood?
Maar anderhalve fles wijn is toch geen straf??quote:Op zondag 25 september 2005 23:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps, moeten ze mij maar geen 1,5 fles wijn voeren....
Doe mij maar Wit.quote:Op zondag 25 september 2005 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar anderhalve fles wijn is toch geen straf??
dat vind ik juist ene beloning vooral als het rode Pinotage wijn uit Zuid Africa is![]()
verkeerd gevallen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps, moeten ze mij maar geen 1,5 fles wijn voeren....
ik vond wijn altijd zo zuur..quote:Op zondag 25 september 2005 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar anderhalve fles wijn is toch geen straf??
dat vind ik juist ene beloning vooral als het rode Pinotage wijn uit Zuid Africa is![]()
Wijnmeet!quote:Op zondag 25 september 2005 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb ik ook
Boschendal Chardonnay uit 2002
krijg daar in november weer 12 flessen van geleverd![]()
wordt dan wel Zuid Africaanse wijnquote:
de helft van 0 is 0,quote:Op zondag 25 september 2005 23:15 schreef Cybart het volgende:
ik heb geen zak gedaan, maar voel me nu schuldig tegenover dat wijf dat nu denkt dat ze de helft van dat huiswerk van mij krijgt
ze kwam net al online.... ze weet mn status... ik regel nu ff iets bij een ander klasgenoot-iemandquote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
de helft van 0 is 0,
je wacht wel met het vertellen totdat je haar deel hebt ontvangen he?
heb je gister veel trappen moeten lopen met volle dozen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb pijn in spieren waar ik nog niet eens het bestaan vanaf wist,.... wat zeg ik, ik wist niet eens dat ik spieren HAD!
hehe.. PLAGIAAT!!!!quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze kwam net al online.... ze weet mn status... ik regel nu ff iets bij een ander klasgenoot-iemand
Hij ging van 4 hoog op 't kattenburgerplein naar 1 hoog op de borneolaan... en dat allemaal zonder trap. En meneer is enorm boekenfanaat.... enig idee hoe zwaar boeken in een doos gepropt kunnen zijn?quote:Op zondag 25 september 2005 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je gister veel trappen moeten lopen met volle dozen?
wat was nou de reden voor de spierpijn dan?quote:Op zondag 25 september 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij ... enig idee hoe zwaar boeken ... 60x die klote trappen ... Maar goed, naast mij zweette een enorm mooie in abercrombie gehulde mooie lange jongeman mee
Helaas de dozen en de trappenquote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat was nou de reden voor de spierpijn dan?
en was het wel een beetje een mooie jongen die je hebt geholpen met verhuizen ?quote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helaas de dozen en de trappen
Maar hij was echt mooi!
En hij was echt leuk ook!
En hij had ook echt dezelfde humor als ik!
En hij was zelfs lief!
En had ik al verteld dat ie ECHT mooi was!!!!?
quote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hij was echt mooi!
En hij was zelfs lief!
Dat was m'n exquote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en was het wel een beetje een mooie jongen die je hebt geholpen met verhuizen ?![]()
![]()
Niet dat ik weet. Eigenlijk weet ik niet eens of ie homo isquote:
Maar het was toch je ex?quote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Eigenlijk weet ik niet eens of ie homo ismaar volgens mij wel. Tenminste, ik kreeg wel een "vibe"
duzzzquote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Eigenlijk weet ik niet eens of ie homo ismaar volgens mij wel. Tenminste, ik kreeg wel een "vibe"
welke uitzending en welke mauries?quote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef Cybart het volgende:
ok, de uitzending is nog bezig.... maar ik wil met mauries neuken...
en mijn ma gaat een e-mail sturen naar thomas van EHET .... de schat
herken-de-homo-marius, en eigen-huis-en-thuis-thomasquote:Op zondag 25 september 2005 23:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
welke uitzending en welke mauries?
oow marius?quote:Op zondag 25 september 2005 23:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
herken-de-homo-marius, en eigen-huis-en-thuis-thomas
Neej, hij hielp MEE met m'n ex verhuizenquote:
Ik snap het nog niet, dat datenquote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
duzzz
je hebt zijn nummer? of via je ex? of.. of.. of.. al een date? tźte ą tźte ? iets?
er zit zowel een marius als een maurice inquote:Op zondag 25 september 2005 23:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
oow marius?
zeg dan niet mauries
*Ook aan het kijken is*
Ooo, sorry, het is al laatquote:Op zondag 25 september 2005 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neej, hij hielp MEE met m'n ex verhuizen
mago, ik ga W&G-en
Ik word altijd ergquote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hij was echt mooi!
En hij was zelfs lief!
je knipoogt vaak.. je lacht vaak.. je wordt rood alstie kijkt.. je raakt um perongeluk aan.. en je stopt een briefje met je telefoonnummer in zijn broekzak.. lekker diep wegstoppenquote:
ja, maar dat werd ik gewoon zatquote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik word altijd erg&
van mooie jongens.
. "Pas op G_E, je kwijlt" enzo. Maar ja.
.
"geeft G_E een opvangbakje"quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik word altijd erg&
van mooie jongens.
. "Pas op G_E, je kwijlt" enzo. Maar ja.
.
En zelfs die laat ik maar zitten..beter kwijlen dan een blauwtje lopen/quote:Op maandag 26 september 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou ja, soms kun je een keer geluk hebben en een jongen treffen die zelf niet doorheeft hoe mooi die is. Maar die zijn vrij zeldzaam..
Met die instelling bereik je ook helemaal niks he?quote:Op zondag 25 september 2005 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik laat mooie jongens altijd links liggen..want ik kan ze toch niet krijgen.
ja en voor je het weet heeft tie alsnog de handleiding gevonden How to play hard to get in plaats van how to get hardquote:Op maandag 26 september 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou ja, soms kun je een keer geluk hebben en een jongen treffen die zelf niet doorheeft hoe mooi die is. Maar die zijn vrij zeldzaam..
been there, done that, always failedquote:Op maandag 26 september 2005 00:03 schreef Timmah het volgende:
[..]
Met die instelling bereik je ook helemaal niks he?. Wie niet waagt wie niet wint hoor...
Ach man.. je hebt nog wat jaartjes en een heleboel pogingen te gaan hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
been there, done that, always failed![]()
I knowquote:Op maandag 26 september 2005 00:06 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ach man.. je hebt nog wat jaartjes en een heleboel pogingen te gaan hoor..
en heeft hij het nog tot in Antwerpen zelf geheim kunnen houden voor je? of had je al eerder een vermoeden?quote:Op maandag 26 september 2005 00:58 schreef Ryan_R het volgende:
Hallo allemaal.
En weer klaar met werken en nu lekker naar bed.
En mijn weekend was super. De verrasing van Creno was:
[afbeelding]
Echt ontzettend gaaf!!!!![]()
![]()
![]()
van de creno-look-a-like?quote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef wonderer het volgende:
Iemand enige interesse in foto's van gisteren?
Nee, helaas, ik was te schijterig om te vragen of ik een foto mocht makenquote:
pityquote:
Het is ook eke maandag hetzelfde drama met jouwquote:Op maandag 26 september 2005 06:55 schreef TehRockstar het volgende:Ik ga dood, waar zijn m'n sleutels?!
Oh, hier regent het water...quote:Op maandag 26 september 2005 08:43 schreef Cybart het volgende:
het dondert en het bliksemt en het regent meters bier....
het regent hier (nog) nietsquote:Op maandag 26 september 2005 08:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh, hier regent het water...
En Koen is homo!
Die Marius? Even wat aan z'n gebit doen, maar verder issie wel ok ja.quote:Op maandag 26 september 2005 08:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
het regent hier (nog) niets
koen is me nog niet opgevallen ?
de leukste is er nu toch al uit
zal er wel gedurende het programma niet op mogen staan ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die Marius? Even wat aan z'n gebit doen, maar verder issie wel ok ja.
Maar Koen staat gewoon op gay.nl... (of stond). Wel eens een berichtje van gehad... Hij's wel lekker
Dat gok ik ook ja... Nou ja whatever. Kwam er toevallig voorbij zappen en dacht 'heej, jij bent homo.'quote:Op maandag 26 september 2005 08:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
zal er wel gedurende het programma niet op mogen staan ofzo
(tijd voor douchen en koffie)
Welkom backquote:Op maandag 26 september 2005 09:49 schreef DennisMoore het volgende:
Tjeuh... 10 seconden nadat ik 't Casema-modem erin prikte, kwam het online..
Ehm... Nee.quote:Op maandag 26 september 2005 10:07 schreef Stroekie het volgende:
Welkom back
en heb je veel last gehad van ontwenningsverschijnselen zo zonder FOK ?
kortom heb je ons ook een beetje gemist ?
Zoiets dus.quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef petre86 het volgende:
mogguhcollege's .. jek. vooral op maandags
quote:Op maandag 26 september 2005 11:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Desperate.Housewives.S02E01.HDTV.XviD-TV.avi.
Die ga ik downloaden!!quote:Op maandag 26 september 2005 11:13 schreef Great_Expectations het volgende:
je brengt het in elk geval er een stuk sneller vanaf om hier weer up and running te zijn dan Waxxer want die is thuis dus nog steeds Internetloosquote:Op maandag 26 september 2005 10:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... Nee..
'k Miste eigenlijk alleen de 'praktische' zaken... telebankieren, google, imdb, etc.
Nog stééds?quote:Op maandag 26 september 2005 12:37 schreef Stroekie het volgende:
je brengt het in elk geval er een stuk sneller vanaf om hier weer up and running te zijn dan Waxxer want die is thuis dus nog steeds Internetloos
ja sneu voor hemquote:
koen is een vriend van mequote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die Marius? Even wat aan z'n gebit doen, maar verder issie wel ok ja.
Maar Koen staat gewoon op gay.nl... (of stond). Wel eens een berichtje van gehad... Hij's wel lekker
Hee, die komt nu bij me naar binnenquote:Op maandag 26 september 2005 11:13 schreef Great_Expectations het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gabrielle
[ Bericht 42% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 26-09-2005 13:00:13 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op maandag 26 september 2005 12:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hee, die komt nu bij me naar binnen
net pas zijn bed uit is![]()
Sorry..kheb m al veranderd.quote:Op maandag 26 september 2005 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
CDP, als je spoilert, wil je dan voordat je post wel even checken of je tagjes het doen?
Oh ok.quote:Op maandag 26 september 2005 12:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
koen is een vriend van me
en die hoogblonde gozer zag ik gister op betty ford lopen.
quote:Op maandag 26 september 2005 13:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Pffff, alsof jij nooit eens na 12 uur 's middags je bed uit komt
Kijken we even naar de tijd?quote:
Ja, vandaag ja...maar er zijn dagen dat dat veel later is.quote:Op maandag 26 september 2005 13:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Kijken we even naar de tijd?.
school alweer afgelopen voor vandaag?quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 16:06 schreef Waxxer het volgende:
Je vergeet de b'tjes er voor te zetten...
Hai!
guusjequote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef Waxxer het volgende:
Oh je zingt!
Wat?
Maar hai!Hoes't in de horeca?
Cybart gaat het wel goed met jouw????quote:Op maandag 26 september 2005 16:04 schreef Cybart het volgende:
Jalalalalalalalala
Lalalalalalalala
Lalalalalalalalalalalalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |