quote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helaas de dozen en de trappen
Maar hij was echt mooi!
En hij was echt leuk ook!
En hij had ook echt dezelfde humor als ik!
En hij was zelfs lief!
En had ik al verteld dat ie ECHT mooi was!!!!?
Dat was m'n exquote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en was het wel een beetje een mooie jongen die je hebt geholpen met verhuizen ?![]()
![]()
Niet dat ik weet. Eigenlijk weet ik niet eens of ie homo isquote:
Maar het was toch je ex?quote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Eigenlijk weet ik niet eens of ie homo ismaar volgens mij wel. Tenminste, ik kreeg wel een "vibe"
duzzzquote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Eigenlijk weet ik niet eens of ie homo ismaar volgens mij wel. Tenminste, ik kreeg wel een "vibe"
welke uitzending en welke mauries?quote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef Cybart het volgende:
ok, de uitzending is nog bezig.... maar ik wil met mauries neuken...
en mijn ma gaat een e-mail sturen naar thomas van EHET .... de schat
herken-de-homo-marius, en eigen-huis-en-thuis-thomasquote:Op zondag 25 september 2005 23:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
welke uitzending en welke mauries?
oow marius?quote:Op zondag 25 september 2005 23:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
herken-de-homo-marius, en eigen-huis-en-thuis-thomas
Neej, hij hielp MEE met m'n ex verhuizenquote:
Ik snap het nog niet, dat datenquote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
duzzz
je hebt zijn nummer? of via je ex? of.. of.. of.. al een date? tête à tête ? iets?
er zit zowel een marius als een maurice inquote:Op zondag 25 september 2005 23:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
oow marius?
zeg dan niet mauries
*Ook aan het kijken is*
Ooo, sorry, het is al laatquote:Op zondag 25 september 2005 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neej, hij hielp MEE met m'n ex verhuizen
mago, ik ga W&G-en
Ik word altijd ergquote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helaas de dozen en de trappen
Maar hij was echt mooi!
En hij was echt leuk ook!
En hij had ook echt dezelfde humor als ik!
En hij was zelfs lief!
En had ik al verteld dat ie ECHT mooi was!!!!?
je knipoogt vaak.. je lacht vaak.. je wordt rood alstie kijkt.. je raakt um perongeluk aan.. en je stopt een briefje met je telefoonnummer in zijn broekzak.. lekker diep wegstoppenquote:
ja, maar dat werd ik gewoon zatquote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik word altijd erg&
van mooie jongens.
. "Pas op G_E, je kwijlt" enzo. Maar ja.
.
"geeft G_E een opvangbakje"quote:Op zondag 25 september 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik word altijd erg&
van mooie jongens.
. "Pas op G_E, je kwijlt" enzo. Maar ja.
.
En zelfs die laat ik maar zitten..beter kwijlen dan een blauwtje lopen/quote:Op maandag 26 september 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou ja, soms kun je een keer geluk hebben en een jongen treffen die zelf niet doorheeft hoe mooi die is. Maar die zijn vrij zeldzaam..
Met die instelling bereik je ook helemaal niks he?quote:Op zondag 25 september 2005 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik laat mooie jongens altijd links liggen..want ik kan ze toch niet krijgen.
ja en voor je het weet heeft tie alsnog de handleiding gevonden How to play hard to get in plaats van how to get hardquote:Op maandag 26 september 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou ja, soms kun je een keer geluk hebben en een jongen treffen die zelf niet doorheeft hoe mooi die is. Maar die zijn vrij zeldzaam..
been there, done that, always failedquote:Op maandag 26 september 2005 00:03 schreef Timmah het volgende:
[..]
Met die instelling bereik je ook helemaal niks he?. Wie niet waagt wie niet wint hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |