Hoeheettie?quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef Weemz het volgende:
Wow, het nieuwe nummer van Lange Frans en Baas B. is echt mooi!
*luister* Neequote:Op maandag 26 september 2005 22:06 schreef Weemz het volgende:
Het Land Van
Huh? Hoe? Wat? Sprinkussen? Waarom? Snuifpop?quote:Op maandag 26 september 2005 22:06 schreef TehRockstar het volgende:!
Weemz, jij bent nu officieel mijn springkussen. Lange Frans en Baas B., gekke snuifpop.
Hoe ging het ongeveer?quote:Op maandag 26 september 2005 22:09 schreef Ang3l het volgende:
*luister* Needat is 'm nie
We hadden laatst bij training een heerlijk NL-talig dans/rap-nummer maar kweetnie hoe of dat ie heet
Lange Frans en Baas B - Supervisie.mp3quote:Op maandag 26 september 2005 22:06 schreef TehRockstar het volgende:!
Weemz, jij bent nu officieel mijn springkussen. Lange Frans en Baas B., gekke snuifpop.
*huil*quote:Op maandag 26 september 2005 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lange Frans en Baas B - Supervisie.mp3
*dein*
Stil maar.. Ik wil jou muzieksmaak ook best even bashen hoor.. als je dat graag wilt.quote:Op maandag 26 september 2005 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*huil*
En ik dacht dat mijn muzieksmaak kut was.
Begin maar bij Ashlee Simpson. (quote:Op maandag 26 september 2005 22:15 schreef Timmah het volgende:
[..]
Stil maar.. Ik wil jou muzieksmaak ook best even bashen hoor.. als je dat graag wilt..
Niemand heeft gezegd dat dat niet zo was.quote:Op maandag 26 september 2005 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*huil*
En gooi d'r zus er ook maar bij.quote:Op maandag 26 september 2005 22:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Begin maar bij Ashlee Simpson. (![]()
![]()
)
Dat vind ik toch wel zo'n stom ordinair kutwijf he? Stomme standaard pop/rock-deuntjes.quote:Op maandag 26 september 2005 22:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Begin maar bij Ashlee Simpson. (![]()
![]()
)
Het is instrumentaal goed... het ritme is goed.quote:Op maandag 26 september 2005 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
*huil*
Helaas. Ik heb een B&A locatietour gedaan door Vlaardingenquote:Op maandag 26 september 2005 20:49 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je moet un b'tje met je tijd meehollen, Esjee... het is hip en trendy op "verkoudje" te zeggen!
Wat heb je het weekend gedaan?... ik zet 100 euro in op een concert van mensen waar ik nog nooit van gehoord heb.
Dankje.quote:Op maandag 26 september 2005 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat dat niet zo was.
quote:Op maandag 26 september 2005 22:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel zo'n stom ordinair kutwijf he? Stomme standaard pop/rock-deuntjes.
Ja tekst is wel heel erg geschreven zo van oh oh oh wat gaat het toch slecht met Nederland en wat gebeurd er allemaal laten we maar weer eens een lekker politiek correct nummer gaan uitbrengen en zo weer hopen te scoren in de publiciteitquote:Op maandag 26 september 2005 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is instrumentaal goed... het ritme is goed.
De gitaarsolo is lekker. De toonsoort is lekker ehm... dreigend ofzo.
Jammer van de NL rap..
* meezing *quote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]You make me wanna lala, in the kit..
blabla.
Enzovoort.
Gelukkig ben ik erg goed in het compleet negeren van teksten.quote:Op maandag 26 september 2005 22:21 schreef Stroekie het volgende:
Ja tekst is wel heel erg geschreven zo van oh oh oh wat gaat het toch slecht met Nederland en wat gebeurd er allemaal laten we maar weer eens een lekker politiek correct nummer gaan uitbrengen en zo weer hopen te scoren in de publiciteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |