de mijne ookquote:
klikte ff op je ondertitelquote:
mooi tochquote:Op zondag 25 september 2005 19:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
klikte ff op je ondertiteljeez wat een kleuren nie goed na een avond kantelen
![]()
jah als je kleurenblind bent misschienquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 19:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jah als je kleurenblind bent misschien![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 19:08 schreef scrub_nurse het volgende:
@t anthraxx: same here, lkr zwelgen in zelfmedelijden maarre nu ist genoeg geweest...
pasta natuurlijkquote:
Depressieve muziek heeft bij mij een positieve uitwerking. Ik kan verder ook niet over mijn gevoelens praten; ik houd ze het liefst voor me. Dat komt er op neer dat ik bepaalde dingen zelf probeer te verwerken door veel erover na te denken en veel depressieve muziek te luisteren. Het helpt bij mij dan ook prima (hoewel het soms best lang duurt).quote:Op zondag 25 september 2005 19:08 schreef scrub_nurse het volgende:
@t anthraxx: same here, lkr zwelgen in zelfmedelijden maarre nu ist genoeg geweest...
quote:
quote:
jah wist ik toch niequote:
haha! ja en nog meer zwelgen..quote:Op zondag 25 september 2005 19:09 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en knuf CeeDee van Clannad lenen?
![]()
Trouwen?quote:Op zondag 25 september 2005 19:12 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
haha! ja en nog meer zwelgen..![]()
kluister nu hawkwind in search of space...![]()
okquote:Op zondag 25 september 2005 19:12 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
haha! ja en nog meer zwelgen..![]()
kluister nu hawkwind in search of space...![]()
dat was ook altijd mijn methode maarre...t werkte niet..quote:Op zondag 25 september 2005 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Depressieve muziek heeft bij mij een positieve uitwerking. Ik kan verder ook niet over mijn gevoelens praten; ik houd ze het liefst voor me. Dat komt er op neer dat ik bepaalde dingen zelf probeer te verwerken door veel erover na te denken en veel depressieve muziek te luisteren. Het helpt bij mij dan ook prima (hoewel het soms best lang duurt).
Het wilt natuurlijk niet zeggen dat ik niet durf te huilen. Maar ik praat er gewoon niet graag over. Met niemand trouwens.quote:Op zondag 25 september 2005 19:15 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dat was ook altijd mijn methode maarre...t werkte niet..dus nu na n paar weken mn mod maar s opengetrokken en natuurlijk ge
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 19:15 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dat was ook altijd mijn methode maarre...t werkte niet..dus nu na n paar weken mn moNd maar s opengetrokken en natuurlijk ge
![]()
2e????quote:Op zondag 25 september 2005 19:18 schreef scrub_nurse het volgende:
mn tweede aanzoek ooit!! jippie!!
Als het een beetje in de lijn der verwachtingen ligt dan zeg je toch nee.quote:Op zondag 25 september 2005 19:18 schreef scrub_nurse het volgende:
mn tweede aanzoek ooit!! jippie!!
dag vriendinnetjequote:
iedereen verwerkt dingen op zijn/haar eigen manier maar ik prefereer persoonlijk het te uiten en dat kan met en zonder tranen (afhankelijk van de situatie, emoties en dat soort dingen) maar er over praten vind ik wel prettig...quote:Op zondag 25 september 2005 19:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het wilt natuurlijk niet zeggen dat ik niet durf te huilen. Maar ik praat er gewoon niet graag over. Met niemand trouwens.
je hebt niets gemist heb t niet verteld!quote:Op zondag 25 september 2005 19:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok
maare vanwaar het dipje als ik zo brutaal mag zijn? heb dat topic singles gemist, ik was aan het kantelen![]()
avondquote:
ag wie weet...quote:Op zondag 25 september 2005 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het een beetje in de lijn der verwachtingen ligt dan zeg je toch nee.
wil je dat ?quote:
kweet t nietquote:Op zondag 25 september 2005 19:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wil je dat ?
indien het antwoord ja is: bestellen
indien het antwoord nee is: bedenken wat je wel wilt
![]()
zullen we gaan stemmen wat jij moet bestellenquote:
das wel balen danquote:Op zondag 25 september 2005 19:26 schreef candygirl het volgende:
eeey doosje!!!
hoe was het weekend bij jullie!
gister een auto rally gehad, 6 uur lang op de achterbank van een golfje door de ardennen en eiffel heen gescheurd![]()
eerste uur was leuk , daarna minder ,werd harstikke misselijk achterin![]()
daarna nog een barbecue en feest, maar was zo gaar en feest was saai dat ik om 10 uur al naar huis wilde, en dan moet het toch echt saai zijn als ik dat wil![]()
toch nog tot 12 uur gebleven maar toen vond ik het echt welletjes
hm is zeker een optie maar nog niet overtuigend...quote:Op zondag 25 september 2005 19:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zullen we gaan stemmen wat jij moet bestellen![]()
ik stem op chinees![]()
ik oook!quote:Op zondag 25 september 2005 19:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zullen we gaan stemmen wat jij moet bestellen![]()
ik stem op chinees![]()
mjammie... mag ik aanschuivenquote:Op zondag 25 september 2005 19:29 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik oook!![]()
bami met babi pangang!![]()
Dat maak ik zelf wel. Daar heb ik geen chinees voor nodigquote:Op zondag 25 september 2005 19:29 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik oook!![]()
bami met babi pangang!![]()
het is zondag en ze heeft geen zin in koken.quote:Op zondag 25 september 2005 19:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel. Daar heb ik geen chinees voor nodig
eeeey maakt niks ,heb paar mensen gesmsd.quote:Op zondag 25 september 2005 19:28 schreef scrub_nurse het volgende:
aja je had me gesmst!! maar zat net midden in mn zwelgverhaal dus heb niet meer gereageerd, sowwy...
rolling rolling rollingquote:
maar ik ben geen house wifequote:Op zondag 25 september 2005 19:34 schreef candygirl het volgende:
dinsdag , house wifes avond bij mij?
weet nog niet moet woensdag werken das kut misschien kan ik ruilen heb dinsdag vrijquote:Op zondag 25 september 2005 19:34 schreef candygirl het volgende:
dinsdag , house wifes avond bij mij?
mja das waar, maar dan smaakt t extra lekkel!quote:Op zondag 25 september 2005 19:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
rolling rolling rolling![]()
moet je wel ff geduld hebben hoor, apeldoorn ===> sittard duurt wel ff
mag toch wel komenquote:
ik nietquote:Op zondag 25 september 2005 19:40 schreef candygirl het volgende:
[..]
mag toch wel komen![]()
ZW kijk maar!!
wat heb je voor ondertekst, haat die plaat echthaha
nee denk frieten...en ja moet werkenquote:Op zondag 25 september 2005 19:46 schreef candygirl het volgende:
bieteke saai hier!
al bedacht wat je gaat eten ZW?
morgen trouwens werken?
Nah! Doe iets! entertain us!quote:Op zondag 25 september 2005 19:46 schreef candygirl het volgende:
bieteke saai hier!
Ja. Dat is nog eens een goed idee.quote:Op zondag 25 september 2005 19:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nah! Doe iets! entertain us!
take of your clothes and dance naked on the bar
Het gaat teveel over sex en dan zijn ze te verlegenquote:Op zondag 25 september 2005 20:14 schreef Plato1980 het volgende:
Waar is de ouwe garde hier gebleven.![]()
Dan zou ik hier ook niet zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 20:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het gaat teveel over sex en dan zijn ze te verlegen.
Troetelbeertje! Een bong is altijd een goed plan.quote:Op zondag 25 september 2005 20:10 schreef purplerose het volgende:dawggie
kom je binnenkort keertje de bong smoken?
Inderdaad.quote:Op zondag 25 september 2005 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
En, gisteren lekker op stap geweest?
Jou ontgaat ook nietsquote:Op zondag 25 september 2005 20:18 schreef purplerose het volgende:
hoor ik sex?
whehequote:
alleen als het heftige, hitsige, kleerscheurende, dampende, 2 glibberende lijven over elkaar heen sex....enzoquote:
lekkere vette joint gaat voor, kan alleen maar helpen voor daarnaquote:Op zondag 25 september 2005 20:22 schreef dawg het volgende:
purplerose, cybersexen doen we een ander keertje, nu wacht er een lekker jointje op mij.
Gezellig, pak jij de chips, pak ik het drinken. Wat wil je hebben ?quote:Op zondag 25 september 2005 20:33 schreef zwartedoos het volgende:
gaat meet the fockers kijken
Ik ben niet brak geweest. Was om 08:15 op en had niet gedronken gisterquote:Op zondag 25 september 2005 20:33 schreef purplerose het volgende:
heej, Ratmen, ontbrakt enzo?
Whaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 25 september 2005 20:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik ben niet brak geweest. Was om 08:15 op en had niet gedronken gister.
Start jij je cam, dan rol ik de joint alvast even. Of moet ik er even een stelling van bouwenquote:Op zondag 25 september 2005 20:35 schreef Mukie het volgende:
cybersex en joints
Mogen de stellingen weer pretty please?
geen chips net friet gehadquote:Op zondag 25 september 2005 20:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Gezellig, pak jij de chips, pak ik het drinken. Wat wil je hebben ?
Ik niet drinken is niet heel raar hoorquote:
Ow ... euhm, dan pak ik water en iets te knabbelen voor mezelf. Dan ga ik vervolgens wel elders zitten, want je klinkt niet heel gezellig om een filmpje mee te kijken right nowquote:Op zondag 25 september 2005 20:38 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
geen chips net friet gehadwater heb kater
quote:Op zondag 25 september 2005 20:40 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ow ... euhm, dan pak ik water en iets te knabbelen voor mezelf. Dan ga ik vervolgens wel elders zitten, want je klinkt niet heel gezellig om een filmpje mee te kijken right now.
ik doe niet aan cybersexquote:Op zondag 25 september 2005 20:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Start jij je cam, dan rol ik de joint alvast even. Of moet ik er even een stelling van bouwen.
Owquote:Op zondag 25 september 2005 20:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik doe niet aan cybersex
Heb liever the real thing
Maar daar had ik het niet over
stellingenquote:
Ha.quote:Op zondag 25 september 2005 20:38 schreef purplerose het volgende:
heej Q
Halloquote:
Stellingenquote:
Stelling: een relatie aangaan om een relatie te hebben is niet gezondquote:
Zijn er mensen die dat doen dan?quote:Op zondag 25 september 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Stelling: een relatie aangaan om een relatie te hebben is niet gezond
Ja.quote:Op zondag 25 september 2005 20:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat doen dan?
ik kan je zo een paar voorbeelden noemen jaquote:Op zondag 25 september 2005 20:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat doen dan?
Dat lijkt me idd niet gezondquote:
Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zondag 25 september 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach, als ik de kans zou krijgen met een meisje dat ik "wel leuk vind" dan zou ik het misschien ook niet nalaten.quote:
Voor de ervaring. Het is wel leerzaam als je geen/weinig relatie-ervaring hebt. Kan het ook wel begrijpen.quote:Op zondag 25 september 2005 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, als ik de kans zou krijgen met een meisje dat ik "wel leuk vind" dan zou ik het misschien ook niet nalaten.
avondquote:
Gevoel moet voor mij toch wel wat verder gaan dan dat. Lijkt me ook niet geheel eerlijk tegenover de persoon waarmee je de relatie aan gaat..quote:Op zondag 25 september 2005 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, als ik de kans zou krijgen met een meisje dat ik "wel leuk vind" dan zou ik het misschien ook niet nalaten.
Misschien niet eerlijk en het zou ook vast niet lang duren, maar ik denk niet dat ik de kans zou laten liggen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gevoel moet voor mij toch wel wat verder gaan dan dat. Lijkt me ook niet geheel eerlijk tegenover de persoon waarmee je de relatie aan gaat..
Die heb je van mij gejatquote:Op zondag 25 september 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat heb je er dan uiteindelijk aan?quote:Op zondag 25 september 2005 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien niet eerlijk en het zou ook vast niet lang duren, maar ik denk niet dat ik de kans zou laten liggen.
nietusquote:
Ow, hebben we het daar dan niet vorige week over gehadquote:
het feit dat je even niet alleen bent misschien?quote:Op zondag 25 september 2005 21:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat heb je er dan uiteindelijk aan?
Ik zou er vast het nodige van opsteken en daarnaast heeft het inmiddels lang genoeg geduurd en zou het dom zijn om zo'n kans te laten liggen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat heb je er dan uiteindelijk aan?
wij niet neequote:Op zondag 25 september 2005 21:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ow, hebben we het daar dan niet vorige week over gehad.
Ik noem dat scharrelsquote:Op zondag 25 september 2005 21:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
het feit dat je even niet alleen bent misschien?
Zie je ook vaak bij relatiehoppers. Kunnen gewoon niet alleen zijn en willen dus ene relatie om de relatie.
ten koste van een vrouw die hele andere verwachtingen heeftquote:Op zondag 25 september 2005 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou er vast het nodige van opsteken en daarnaast heeft het inmiddels lang genoeg geduurd en zou het dom zijn om zo'n kans te laten liggen.
ik ookquote:
Ik zou niet mijn tijd willen verspillen aan een relatie waarvan ik op voorhand weet dat t gedoemd is te mislukken.quote:Op zondag 25 september 2005 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou er vast het nodige van opsteken en daarnaast heeft het inmiddels lang genoeg geduurd en zou het dom zijn om zo'n kans te laten liggen.
Helemaal eens!quote:Op zondag 25 september 2005 21:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ten koste van een vrouw die hele andere verwachtingen heeft![]()
geef dan gewoon aan wat je wilt en waarom, maar goed dat is mijn bescheiden mening![]()
Hoezo "ten koste van"? Ik vind niet dat ik daar kwaad mee zou aanrichten en zelfs als dat zo zou zijn zou ik dan toch aan mezelf denken.quote:Op zondag 25 september 2005 21:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ten koste van een vrouw die hele andere verwachtingen heeft![]()
Ik zou dat geen tijd verspillen noemen, zie het meer als een nuttige ervaring.quote:Op zondag 25 september 2005 21:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zou niet mijn tijd willen verspillen aan een relatie waarvan ik op voorhand weet dat t gedoemd is te mislukken.
sommige mensen doen dit expresquote:Op zondag 25 september 2005 21:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zou niet mijn tijd willen verspillen aan een relatie waarvan ik op voorhand weet dat t gedoemd is te mislukken.
Daarin verschillen we dus duidelijk van meningquote:Op zondag 25 september 2005 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou dat geen tijd verspillen noemen, zie het meer als een nuttige ervaring.
Hey Godt! Nog iemand van de ouwe garde hier.quote:Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
Oi Plato
Ja het is even zoeken tegenwoordigquote:Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey Godt! Nog iemand van de ouwe garde hier.![]()
nou een scharrel zie ik als zijnde iets van een paar weekjes.quote:
We verschillen meer van achtergrond denk ik.quote:Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dus duidelijk van mening![]()
Maar dan heb je het neem ik aan alleen over ervaring op seksgebied. Want qua communicatie steek je weinig op als je niet eerlijk bent over wat je voelt en wilt.quote:Op zondag 25 september 2005 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
het 1 sluit het ander niet uitquote:Op zondag 25 september 2005 21:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
nou een scharrel zie ik als zijnde iets van een paar weekjes.
Ja, we moeten lijdzaam toezien hoe een nieuwe generatie ons van onze voetstukken aan het stoten is.quote:Op zondag 25 september 2005 21:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja het is even zoeken tegenwoordig
Ach jaquote:Op zondag 25 september 2005 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we moeten lijdzaam toezien hoe een nieuwe generatie ons van onze voetstukken aan het stoten is.![]()
Ik heb het ook over ervaring op seksgebied en ik denk niet dat iemand me dat kwalijk kan nemen. Maar daarnaast heb ik het ook over ervaring in een (soort van) relatie.quote:Op zondag 25 september 2005 21:12 schreef thaleia het volgende:
[..]
Maar dan heb je het neem ik aan alleen over ervaring op seksgebied. Want qua communicatie steek je weinig op als je niet eerlijk bent over wat je voelt en wilt.
Kwestie van definties idd,quote:Op zondag 25 september 2005 21:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
nou een scharrel zie ik als zijnde iets van een paar weekjes.
in jouw geval misschien wel jaquote:Op zondag 25 september 2005 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, ik denk dan ook dat ik het zou doen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
in jouw geval misschien wel ja
voor zover ik dit meekrijg op fok
godt heeft toch een troon in de wolken?quote:Op zondag 25 september 2005 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we moeten lijdzaam toezien hoe een nieuwe generatie ons van onze voetstukken aan het stoten is.![]()
Niet dat je daar ervaring in wilt opdoen, wel als je van plan bent die ervaring op te gaan doen en tegenover de dame in kwestie te doen alsof er verdergaande gevoelens zijn dan enkel lichamelijke.quote:Op zondag 25 september 2005 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb het ook over ervaring op seksgebied en ik denk niet dat iemand me dat kwalijk kan nemen.
het gaat over de stelling: een relatie om een relatie is niet gezondquote:
Dat ik van ver moet kijken hoeft nog niet te betekenen dat ik het niet kan zienquote:Op zondag 25 september 2005 21:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
godt heeft toch een troon in de wolken?
Dat is wellicht niet helemaal netjes, maar desondanks vind ik dat ik het recht heb om dat te doen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:17 schreef thaleia het volgende:
[..]
Niet dat je daar ervaring in wilt opdoen, wel als je van plan bent die ervaring op te gaan doen en tegenover de dame in kwestie te doen alsof er verdergaande gevoelens zijn dan enkel lichamelijke.
Ik denk dat je je gewoon verveelt en zin hebt om vanavond wat te stangenquote:Op zondag 25 september 2005 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is wellicht niet helemaal netjes, maar desondanks vind ik dat ik het recht heb om dat te doen.
Nee hoor, helemaal niet. Ik meen dit serieus.quote:Op zondag 25 september 2005 21:20 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik denk dat je je gewoon verveelt en zin hebt om vanavond wat te stangen
godt ziet immers allesquote:Op zondag 25 september 2005 21:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat ik van ver moet kijken hoeft nog niet te betekenen dat ik het niet kan zien![]()
Guess again. Ik denk dat het veeeeeeeeel lager is. En als je dan het percentage mee rekent wat bewust een relatie begint, maar niet bewust met een bepaald persoon, kom je nog lager uit.quote:Op zondag 25 september 2005 21:23 schreef purplerose het volgende:
Ik denk dat als iedereen echt eerlijk is tegenzichzelf dat je dan wel op een 50% van de wereldbevolking die al dan niet bewust op die manier aan een relatie beginnen
misschien wel maar ik iig niet...quote:Op zondag 25 september 2005 21:23 schreef purplerose het volgende:
Ik denk dat als iedereen echt eerlijk is tegenzichzelf dat je dan wel op een 50% van de wereldbevolking die al dan niet bewust op die manier aan een relatie beginnen
Lijkt me duidelijk. Een kunstmatige relatie aangaan waar je niet achterstaat om maar niet alleen te hoeven zijn is niet alleen unfair voor jezelf, het is ook unfair voor de ander.quote:Op zondag 25 september 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als je het zelf weet is het niet unfair voor jezelfquote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Een kunstmatige relatie aangaan waar je niet achterstaat om maar niet alleen te hoeven zijn is niet alleen unfair voor jezelf, het is ook unfair voor de ander.
Hear hear!quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Een kunstmatige relatie aangaan waar je niet achterstaat om maar niet alleen te hoeven zijn is niet alleen unfair voor jezelf, het is ook unfair voor de ander.
Dan kun je niet spreken van een relatie, meer een onderlinge afspraakquote:
edit...verkeerd begrepenquote:
Wat is een relatie?quote:Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan kun je niet spreken van een relatie, meer een onderlinge afspraak
50%? Alle vrouwen?quote:Op zondag 25 september 2005 21:23 schreef purplerose het volgende:
ik ben nie triestquote:Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
dan is het gewoon helemaal triest
Dat zou je denken, jaquote:Op zondag 25 september 2005 21:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je het zelf weet is het niet unfair voor jezelf![]()
Want?quote:Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
dan is het gewoon helemaal triest
Definitie is lastig en subjectief, maar bij mij hoort daar gevoel, emotie en liefde in te zitten.quote:
even truglezen, heb het veranderd, had je verkeerd begrepenquote:Op zondag 25 september 2005 21:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Want?
Omdat jij dat vind? ,Dat is nog veel triester![]()
Mensen moeten lekker doen waar ze zich zelf lekker bij voelen.
Als je maar niet opzettelijk iemand pijn doet
Iets met waarden en normen en zo
quote:Op zondag 25 september 2005 21:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Definitie is lastig en subjectief, maar bij mij hoort daar gevoel, emotie en liefde in te zitten.
Misschien zien sommige mensen het meer zo!quote:re·la·tie (de ~ (v.), ~s)
1 betrekking waarin personen, zaken, begrippen tot elkaar staan => band
Had je maar sneller moeten zijnquote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
even truglezen, heb het veranderd, had je verkeerd begrepen
Knuffelmaatje is altijd goed!quote:Op zondag 25 september 2005 21:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien zien sommige mensen het meer zo!
hebben ze ook een knuffel maatje
tja, ik ben al oud aan het geraken hequote:Op zondag 25 september 2005 21:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Had je maar sneller moeten zijn![]()
Terug lezen is zo 1999![]()
dat heet een sexrelatiequote:
Ik vind het meestal triest dat vrouwen de meest duidelijke hints niet snappen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:35 schreef thaleia het volgende:
Van mij mag iedereen doen wat ie wil, als ie maar wel eerlijk is. Ik heb geen heel prettige herinneringen aan de figuren die enkel om wat te neuken te krijgen allerlei andere gevoelens voorwendden en ik vind zoiets ook ultiem triest.
Ok ik heb er geen gevoel bij maar wil gewoon neuken, kom jij naar mij of kom ik naar jou ?quote:Op zondag 25 september 2005 21:35 schreef thaleia het volgende:
Van mij mag iedereen doen wat ie wil, als ie maar wel eerlijk is. Ik heb geen heel prettige herinneringen aan de figuren die enkel om wat te neuken te krijgen allerlei andere gevoelens voorwendden en ik vind zoiets ook ultiem triest.
Hoezo?quote:
jij vind sex niet leukquote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo?
je kan ook een maatje hebben waar je ook sex mee hebt
sex maatje doe je geen leuke dingen mee
Ik doe altijd leuke dingen met sexmaatjesquote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo?
je kan ook een maatje hebben waar je ook sex mee hebt
sex maatje doe je geen leuke dingen mee
Nouja precies! Die figuur die dat gewoon zei nam ik niks kwalijk, en heb er vele aangename nachten mee beleefd. DAT is prima. Maar bewust met iemand spelen en dan de verantwoordelijkheid bij de ander leggen omdat die "de meest duidelijke hints niet snapt" (Godlike) of gewoon vinden dat je in je recht staat (Plato), tja, ik kan alleen maar hopen dat die twee momenteel wat lopen te dollen hier.quote:Op zondag 25 september 2005 21:37 schreef RATMEN het volgende:
Ok ik heb er geen gevoel bij maar wil gewoon neuken, kom jij naar mij of kom ik naar jou ?
Lees je je eigen posts wel is terug?quote:
Blijven hopen!quote:Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nouja precies! Die figuur die dat gewoon zei nam ik niks kwalijk, en heb er vele aangename nachten mee beleefd. DAT is prima. Maar bewust met iemand spelen en dan de verantwoordelijkheid bij de ander leggen omdat die "de meest duidelijke hints niet snapt" (Godlike) of gewoon vinden dat je in je recht staat (Plato), tja, ik kan alleen maar hopen dat die twee momenteel wat lopen te dollen hier.
Maar geef nou es antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nouja precies! Die figuur die dat gewoon zei nam ik niks kwalijk, en heb er vele aangename nachten mee beleefd. DAT is prima. Maar bewust met iemand spelen en dan de verantwoordelijkheid bij de ander leggen omdat die "de meest duidelijke hints niet snapt" (Godlike) of gewoon vinden dat je in je recht staat (Plato), tja, ik kan alleen maar hopen dat die twee momenteel wat lopen te dollen hier.
Verslagen door iemand met een hele rare naamquote:Op zondag 25 september 2005 21:48 schreef thaleia het volgende:
Lieve RATMEN, voor nu prefereer ik even T.Raumschmiere
Hij is wel knapquote:Op zondag 25 september 2005 21:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Verslagen door iemand met een hele rare naam.
OEquote:
Misschien heeft ie wel een heel goed karakterquote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En het was nog wel zijn beste foto![]()
Post dan niets dubbelzinnigs / cynisch / sarcastisch meer. Ow wacht, dan kan jij helemaal niets meer postenquote:Op zondag 25 september 2005 21:56 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom zet ik nog smileys en PI's neer![]()
Kut newbies
Pciesquote:Op zondag 25 september 2005 21:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Post dan niets dubbelzinnigs / cynisch / sarcastisch meer. Ow wacht, dan kan jij helemaal niets meer posten.
Zijn lul staat helemaal niet op de fotoquote:Op zondag 25 september 2005 21:59 schreef purplerose het volgende:
wat een geil mannetje daar op die foto
ik heb daar alleen sex mee, meer nietquote:Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik doe altijd leuke dingen met sexmaatjes![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 22:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb daar alleen sex mee, meer niet![]()
Leuke dingen doe ik wel met vrienden
Hij kijkt geil natuurlijk :/quote:Op zondag 25 september 2005 22:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zijn lul staat helemaal niet op de foto![]()
Of kijkt ie geil?
moooi!!quote:Op zondag 25 september 2005 22:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, ik. Deze opdracht lukt toch niet
ikkuhquote:
In beide gevallen is dat toch positief?quote:Op zondag 25 september 2005 22:37 schreef zwartedoos het volgende:
kreeg net een hartverzakking...heb vannacht (zat)op mn weblog geschreven..gaat overduidelijk over mn ex die moest draaien gister met stappen..en nu heeft ie als msnnaam:it was the best time I can remember...en kreeg een hartverzakking want heel even dacht ik dat het over mij ging en dat hij misschien mn weblog had gelezen...en toen sloeg de realiteit toe:hij heeft t natuurlijk over gister, dat t zo'n geslaagde avond was ofzo![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In beide gevallen is dat toch positief?
Dan begreep ik je verkeerd.quote:Op zondag 25 september 2005 22:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik heb gister niet eens met hem gesproken kon het niet maar fijn als hij wel een fijne avond heeft gehad
![]()
Blegh.quote:Op zondag 25 september 2005 22:37 schreef zwartedoos het volgende:
kreeg net een hartverzakking...heb vannacht (zat)op mn weblog geschreven..gaat overduidelijk over mn ex die moest draaien gister met stappen..en nu heeft ie als msnnaam:it was the best time I can remember...en kreeg een hartverzakking want heel even dacht ik dat het over mij ging en dat hij misschien mn weblog had gelezen...en toen sloeg de realiteit toe:hij heeft t natuurlijk over gister, dat t zo'n geslaagde avond was ofzo![]()
![]()
check je weblogquote:Op zondag 25 september 2005 22:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik heb gister niet eens met hem gesproken kon het niet maar fijn als hij wel een fijne avond heeft gehad
![]()
thanks...quote:
slaap lekker alles komt goed.quote:Op zondag 25 september 2005 23:07 schreef zwartedoos het volgende:
ik ga zo maar slapen hier is ook niks te doenen doe waarschijnlijk geen oog dicht met mn gepieker dus kan maar beter op tijd proberen iig..
![]()
te laatquote:
mag ik meequote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ben er nog, maar sta klaar om onder de douche te gaan...
dan heb ik liever dat je mijn haar wast... dat vind ik nog lekkerderquote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
mag ik mee![]()
om heel onschuldig je rug te wassen natuurlijk![]()
was ik je wel helemaalquote:Op zondag 25 september 2005 23:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan heb ik liever dat je mijn haar wast... dat vind ik nog lekkerder![]()
moeten is een naar woord in die contextquote:
en wat wil je dat ik doe, schatje??quote:Op zondag 25 september 2005 23:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
moeten is een naar woord in die context![]()
schatje nog welquote:Op zondag 25 september 2005 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en wat wil je dat ik doe, schatje??
Shit, klink nu net als iemand van een hijglijn![]()
ik zit vol verrassingen... maar kan je het aan??quote:Op zondag 25 september 2005 23:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
schatje nog wel![]()
verras me maar moppie![]()
dat zal de tijd moeten uitwijzenquote:Op zondag 25 september 2005 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik zit vol verrassingen... maar kan je het aan??
jaja, lijkt of je je terug trekt??quote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat zal de tijd moeten uitwijzen![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, lijkt of je je terug trekt??
ow... vertelllllllllll vertelllllllllllllllquote:Op maandag 26 september 2005 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
pas maar op, heb een reputatie hier
men denkt hier dat ik gek ben op tovenaars, titatovenaarsquote:Op maandag 26 september 2005 00:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ow... vertelllllllllll vertelllllllllllllll
kut dan val ik af ik ben geen tovenaarquote:Op maandag 26 september 2005 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
men denkt hier dat ik gek ben op tovenaars, titatovenaars![]()
gelukkig!!!quote:Op maandag 26 september 2005 00:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kut dan val ik af ik ben geen tovenaar![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 00:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
gelukkig!!!
laat de inkoppertjes even voor wat ze zijn
Ja, goed he! Agenda liet het even toequote:
Goed geregeldquote:Op maandag 26 september 2005 07:08 schreef fembol het volgende:
Goodmorning!
* fembol meldt zich af als single!
Een bouwvakkert als relatie ?quote:Op maandag 26 september 2005 07:08 schreef fembol het volgende:
Goodmorning!
Das een leuk begin van de week!!! Veel geluk!!!!quote:Op maandag 26 september 2005 07:08 schreef fembol het volgende:
Goodmorning!
goh dat had ik in de gaten...quote:
en wel al geneukt of moet dat nog komenquote:Op maandag 26 september 2005 07:08 schreef fembol het volgende:
Goodmorning!
ben je toch ookquote:Op maandag 26 september 2005 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
men denkt hier dat ik gek ben op tovenaars, titatovenaars![]()
moggeh muukquote:
nu al? damn das snelquote:Op maandag 26 september 2005 07:08 schreef fembol het volgende:
Goodmorning!
quote:
U bent nat ...quote:Op maandag 26 september 2005 08:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh dat had ik in de gaten...
ben natgeregend op de fiets
quote:
jah ik is nat,quote:
Heb je iets mee gekregen over het hele verhaal van meerdere posts achter elkaar?quote:Op maandag 26 september 2005 08:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
en wel al geneukt of moet dat nog komen
wanneer? gister?quote:Op maandag 26 september 2005 08:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je iets mee gekregen over het hele verhaal van meerdere posts achter elkaar?![]()
Kortom niet doenquote:Op maandag 26 september 2005 08:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wanneer? gister?
neej toen was ik op t strand
eergister?
neej toen lag ik in bed
vrijdag?
neej toen was ik naar een huwelijk
dusseh neej,
hebbie een korte samenvatting?
Schande! Dat doe ik toch ook niet!quote:Op maandag 26 september 2005 07:08 schreef fembol het volgende:
Goodmorning!
wat niet doen? niet naar vragen bedoel je?quote:
[Singles] Vaseline? Nergens voor nodig!quote:Op maandag 26 september 2005 08:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat niet doen? niet naar vragen bedoel je?
Alleen maar afdrogenquote:
Je vakt in herhalingquote:Op maandag 26 september 2005 08:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[Singles] Vaseline? Nergens voor nodig!
En dat had best in drie posts gekund, om het nog iets duidelijker te makenquote:
In elk geval om het punt duidelijk te makenquote:Op maandag 26 september 2005 08:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat had best in drie posts gekund, om het nog iets duidelijker te maken.
Of 10!quote:Op maandag 26 september 2005 08:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat had best in drie posts gekund, om het nog iets duidelijker te maken.
Dat is een keusequote:Op maandag 26 september 2005 09:06 schreef webspider het volgende:
Mogguh!
* webspider heeft geen zin om te gaan werken
Thuis werken is nog steeds werken.quote:Op maandag 26 september 2005 09:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is een keuse
Dan moet je niet gaan!![]()
Of thuis werken![]()
Dat denkt je baas inderdaadquote:Op maandag 26 september 2005 09:08 schreef Light het volgende:
[..]
Thuis werken is nog steeds werken.
te weinig geslapen?quote:Op maandag 26 september 2005 09:06 schreef webspider het volgende:
Mogguh!
* webspider heeft geen zin om te gaan werken
een heel goede morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |