Van de markt halen?quote:Op zondag 25 september 2005 11:42 schreef QyRoZ het volgende:
Voor Heineken bestaat geen oplossing.
Dat magquote:Op zondag 25 september 2005 11:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Laat ik t daar nou eens helemaal mee eens zijn!
Goodmorning allemaal!![]()
Ik had er op gereageerd, maar kreeg blijkbaar een foutmelding van het forum.quote:
Lekker makkelijk het forum de schuld gevenquote:Op zondag 25 september 2005 11:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik had er op gereageerd, maar kreeg blijkbaar een foutmelding van het forum.
Ik ben makkelijk.quote:Op zondag 25 september 2005 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk het forum de schuld geven
Sliep er iemand naast je?quote:Op zondag 25 september 2005 11:55 schreef QyRoZ het volgende:
Anyway. Ik heb dus goed geslapen gisteravond/nacht.
Sliep er iemand naast je?quote:Op zondag 25 september 2005 11:55 schreef QyRoZ het volgende:
Anyway. Ik heb dus goed geslapen gisteravond/nacht.
sterktequote:Op zondag 25 september 2005 10:12 schreef RATMEN het volgende:
En nu vertrek in naar Den Haag om daar gezellig met mijn ex de huisraad te verdelen en mijn spullen in te pakken voor de verhuizing van aanstaande vrijdag. Aanbellen bij het huis waar je 3 jaar hebt gewoond, blijft raar.
Welk?quote:Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef Conflict het volgende:
is dat postkrikken nu eens afgelopen?
Open er een topic over.quote:Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef Conflict het volgende:
hey wsquote:
Uhm... verklaar je nader?quote:Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef Conflict het volgende:
ja, mensen die continu rijtjes aan het maken zijn, of er een gewoonte van maken om standaard een hele rits posts achter elkaar doen, da's postkrikken.quote:
Moksy gister laks geweest en geen boodschappen heeft gedaan...quote:
Ik was schuldigquote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
hey ws
Nieuwe binnengebracht zag ik gisternacht
De kwartet posts?quote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, mensen die continu rijtjes aan het maken zijn, of er een gewoonte van maken om standaard een hele rits posts achter elkaar doen, da's postkrikken.
dus als je de vorige avond aant bent bijlezen en daarop reageert ben je een postopkrikker?quote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, mensen die continu rijtjes aan het maken zijn, of er een gewoonte van maken om standaard een hele rits posts achter elkaar doen, da's postkrikken.
quote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
hey ws
Nieuwe binnengebracht zag ik gisternacht
grapjasquote:
als je daar 5 posts voor nodig hebt in een minuut wel jaquote:Op zondag 25 september 2005 12:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
dus als je de vorige avond aant bent bijlezen en daarop reageert ben je een postopkrikker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |