dit gejjank gaat niet alleen over sex....als ik inmiddels iemand had gevonden die net zo geil/hard en sexy neukte was er niks aan de hand...quote:Op zondag 25 september 2005 04:29 schreef Wojworshebn het volgende:
En ik wil dat je ermee ophoudt. Dr zijn meer mannen die goed kunnen neuken!!
SUCKS..quote:
en jij bent vast die eikel op msn he????quote:Op zondag 25 september 2005 04:46 schreef Wojworshebn het volgende:
Nou hou je nu op ofniet?
Bedankt voor het uitvoeren van deze zeer gewaardeerde taakquote:Op zondag 25 september 2005 09:14 schreef RATMEN het volgende:
Zo dat was wel ongeveer de totale samenvatting van de afgelopen 7 uur Singles.
Ur welcome. Ik moet alleen wel zeggen dat het iets aangevuld is met mijn eigen meningquote:Op zondag 25 september 2005 10:04 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitvoeren van deze zeer gewaardeerde taak![]()
Goede reis en veel plezierquote:Op zondag 25 september 2005 10:12 schreef RATMEN het volgende:
En nu vertrek in naar Den Haag om daar gezellig met mijn ex de huisraad te verdelen en mijn spullen in te pakken voor de verhuizing van aanstaande vrijdag. Aanbellen bij het huis waar je 3 jaar hebt gewoond, blijft raar.
Dat verklaart. De volgende keer moet ie maar op de fiets, dat geeft veel betere neukperspectieven.quote:Op zondag 25 september 2005 03:29 schreef Christine het volgende:
ik was straalbezopen en werd naar huis gebracht door een broodnuchtere kerel
quote:Op zondag 25 september 2005 10:44 schreef fembol het volgende:
Flitsend en swingend geheel hier op singles!
3x woordwaardequote:
Iets teveel met bier gespeeld ?quote:
Nee, serieus. Zit het jaarverslag van Heineken nu door te spitten voor mn opleidingquote:Op zondag 25 september 2005 11:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Iets teveel met bier gespeeld ?
* webspider geeft een doos met tissues
Oh, ik dacht dat je dequote:Op zondag 25 september 2005 11:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, serieus. Zit het jaarverslag van Heineken nu door te spitten voor mn opleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |