Big deal. Je was vanavond ook bijna zwanger.quote:Op zondag 25 september 2005 03:09 schreef Christine het volgende:
ik was laatst ook bijna zwanger.
ja, stomme lui...quote:Op zondag 25 september 2005 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
Big deal. Je was vanavond ook bijna zwanger.
Dat slapende mensen nog zoveel roet in het eten kunnen gooien, hè?
quote:Op zondag 25 september 2005 03:13 schreef Antagonist het volgende:
Ik ga mijn nest in, mazzel
ja doei enzo. niet dat ik weet wie je bent, maar toch doei.quote:Op zondag 25 september 2005 03:13 schreef Antagonist het volgende:
Ik ga mijn nest in, mazzel
Zie je wel dat ik me niet voor niets zorgen maakte? Arm kind, toch. Waar en wanneer?quote:
Hij is nieuw hier, net zoals ikquote:Op zondag 25 september 2005 03:14 schreef Christine het volgende:
[..]
ja doei enzo. niet dat ik weet wie je bent, maar toch doei.![]()
overal en de hele tijd... en waarom het niet gelukt is... erm..quote:Op zondag 25 september 2005 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik me niet voor niets zorgen maakte? Arm kind, toch. Waar en wanneer?
En waarom is het niet gelukt?
nouja hoi enzo. stel je eens voor danquote:Op zondag 25 september 2005 03:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij is nieuw hier, net zoals ik![]()
quote:
terug lezen bdoel ikquote:
Misstique, singlequote:Op zondag 25 september 2005 03:17 schreef Christine het volgende:
[..]
nouja hoi enzo. stel je eens voor dan
broer geeft écht om mij hoor...quote:Op zondag 25 september 2005 03:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Je maakt je echt enorme zorgen
niks, dit was wel weer genoeg info, dankje.quote:Op zondag 25 september 2005 03:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misstique, single
Wat wil je nog meer weten?
Misstique is geil !!quote:Op zondag 25 september 2005 03:17 schreef Christine het volgende:
[..]
nouja hoi enzo. stel je eens voor dan
Zout, wonde...quote:Op zondag 25 september 2005 03:16 schreef Christine het volgende:
zeg, had jij niet iets te neuken vanavond
Nou ja, jij zuipt de meeste wodka van alle mensen die hier posten. Is toch niet zo gek dat ik dat vind?quote:
Niks vergeleken met de meesten hierquote:
Jij was er helemaal niet. Jij zat je in Rotterdam vol te gooien met drank.quote:
quote:
ik ben nu toch thuis?quote:Op zondag 25 september 2005 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Jij was er helemaal niet. Jij zat je in Rotterdam vol te gooien met drank.
En dan zou ik een beetje gaan zitten wachten voor jouw deur...
hihihi, vanaaf netjes alcoholvrij geblevenquote:Op zondag 25 september 2005 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, jij zuipt de meeste wodka van alle mensen die hier posten. Is toch niet zo gek dat ik dat vind?
jupsquote:
nou op die korte tijd, dat doen er niet veel je naquote:Op zondag 25 september 2005 03:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks vergeleken met de meesten hier![]()
dat denk ik ook ja... ik was straalbezopen en werd naar huis gebracht door een broodnuchtere kerel... was wel grappig in de autoquote:Op zondag 25 september 2005 03:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi, vanaaf netjes alcoholvrij gebleven
Dan beleef je de avond toch heel anders
tissur?quote:
hehehe Ook een leuke avond gehad dusquote:Op zondag 25 september 2005 03:29 schreef Christine het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja... ik was straalbezopen en werd naar huis gebracht door een broodnuchtere kerel... was wel grappig in de auto
intussen een klein beetje nuchterder... was gezellig ja.quote:Op zondag 25 september 2005 03:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
hehehe Ook een leuke avond gehad dus
Vertel!!quote:Op zondag 25 september 2005 03:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
jups
Lekker gedanst en gesjanst.
Zelfs met een meid![]()
Lijkt me echt ellendig. Nuchter tussen de dronken stappers staan.quote:Op zondag 25 september 2005 03:28 schreef Mukie het volgende:
hihihi, vanaaf netjes alcoholvrij gebleven
Dan beleef je de avond toch heel anders
Welterusten Chris!!quote:Op zondag 25 september 2005 03:31 schreef Christine het volgende:
[..]
intussen een klein beetje nuchterder... was gezellig ja.
Maar ik ga mijn bedje opzoeken... trusten iedereen!![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 25 september 2005 03:31 schreef Christine het volgende:
Heb een vliegende start gemaaktquote:Op zondag 25 september 2005 03:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
nou op die korte tijd, dat doen er niet veel je na
quote:
Trustequote:Op zondag 25 september 2005 03:31 schreef Christine het volgende:
[..]
intussen een klein beetje nuchterder... was gezellig ja.
als ik eerlijk ben....nog steeeeeds verdrietig om mn ex...vanavond benadrukte dat alleen maar...hij was de 'dj'....quote:
Nopequote:Op zondag 25 september 2005 03:31 schreef broer het volgende:
[..]
Lijkt me echt ellendig. Nuchter tussen de dronken stappers staan.
Maar kennelijk heb jij daar geen problemen mee?
ach gossiequote:Op zondag 25 september 2005 03:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als ik eerlijk ben....nog steeeeeds verdrietig om mn ex...vanavond benadrukte dat alleen maar...hij was de 'dj'....![]()
He bah... dat is inderdaad klote!!quote:Op zondag 25 september 2005 03:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als ik eerlijk ben....nog steeeeeds verdrietig om mn ex...vanavond benadrukte dat alleen maar...hij was de 'dj'....![]()
Er valt eigenlijk niets te vertellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |