Henk. Maar dat zegt jou niks denk ik.quote:Op zondag 25 september 2005 02:56 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg. Geen pseudoniemen in dit topic. Namen willen we!
Hé. Heb je Vivi aan de kant gezet?quote:Op zondag 25 september 2005 02:57 schreef Christine het volgende:
Henk. Maar dat zegt jou niks denk ik.
bovendien weet dinges zelf wel wie ik bedoel.quote:Op zondag 25 september 2005 02:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Viviquote:Op zondag 25 september 2005 02:57 schreef Christine het volgende:
[..]
hé weet je?????quote:
O, dinges leest mee? Mooi!quote:Op zondag 25 september 2005 02:57 schreef Christine het volgende:
bovendien weet dinges zelf wel wie ik bedoel.
Nergens voor nodig!quote:Op zondag 25 september 2005 02:56 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg. Geen pseudoniemen in dit topic. Namen willen we!
Ah, dinges zit op Fok! ?quote:Op zondag 25 september 2005 02:57 schreef Christine het volgende:
[..]
bovendien weet dinges zelf wel wie ik bedoel.
tuurlijk leest dinges mee...quote:Op zondag 25 september 2005 02:59 schreef broer het volgende:
[..]
O, dinges leest mee? Mooi!
Henk, je bent een lul dat je wilde slapen.
wat zij zegtquote:
Vivi rulez!quote:
Sorry. Hoe dieper we in de nacht geraken, hoe slechter mijn opmerkingen worden. Ik kan er niets aan doen...quote:Op zondag 25 september 2005 02:59 schreef Christine het volgende:
Bijna he.
* Christine bijna een traantje wegpinktquote:Op zondag 25 september 2005 03:00 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Hoe dieper we in de nacht geraken, hoe slechter mijn opmerkingen worden. Ik kan er niets aan doen...
Ik verdenk Qquote:Op zondag 25 september 2005 03:00 schreef Christine het volgende:
[..]
tuurlijk leest dinges mee...
maar niet nu, want hij slaapt
Vaseline ook!quote:
quote:
ja slaap lekker enzo.quote:Op zondag 25 september 2005 03:05 schreef GF het volgende:
Ik ga slapen. Doei.
quote:Op zondag 25 september 2005 01:05 schreef RATMEN het volgende:
Nah en Mukie neemt gewoon niemand mee naar huis uit de kroeg. Zo wordt het natuurlijk nooit neuken MUUK!
Alles 'bijna' vanavond, hè?quote:Op zondag 25 september 2005 03:01 schreef Christine het volgende:
* Christine bijna een traantje wegpinkt
ja, the story of my life... ik was laatst ook bijna zwanger.quote:Op zondag 25 september 2005 03:08 schreef broer het volgende:
[..]
Alles 'bijna' vanavond, hè?
Je had ook bijna geneukt...
Was dat het gevolg van een paar keer neuken, bijna zonder bescherming ?quote:Op zondag 25 september 2005 03:09 schreef Christine het volgende:
[..]
ja, the story of my life... ik was laatst ook bijna zwanger.
Das goed nieuws thaleiaquote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, huisje, auto, kindje
Overigens heb ik gisteren van iemand die weer iemand kent die op de Eerste Hulp van het Radboud werkt gehoord dat de man van het ongeluk wel allerlei fracturen heeft, maar er helemaal bovenop gaat komen
En ik heb als een ware kansloze Singlestopicposter de hele zaterdagavond hier thuis doorgebracht. Zonder filmpje.
nee, van een paar keer bijna neukenquote:Op zondag 25 september 2005 03:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Was dat het gevolg van een paar keer neuken, bijna zonder bescherming ?![]()
Big deal. Je was vanavond ook bijna zwanger.quote:Op zondag 25 september 2005 03:09 schreef Christine het volgende:
ik was laatst ook bijna zwanger.
ja, stomme lui...quote:Op zondag 25 september 2005 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
Big deal. Je was vanavond ook bijna zwanger.
Dat slapende mensen nog zoveel roet in het eten kunnen gooien, hè?
quote:Op zondag 25 september 2005 03:13 schreef Antagonist het volgende:
Ik ga mijn nest in, mazzel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |