En dan heb ik nog niet eens het filmpje gekekenquote:
Al gedaanquote:
Ze weet toch wel hoe ze postgeschiedenis moet opvragen ?! Als je het al niet weet kom je er op een gegeven moment door verkeerd te klikken vanzelf een keer achter.quote:Op zondag 25 september 2005 00:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat jij nog niet weet hoe je postgeschiedenis moet opvragen![]()
Ssssst jongens daar heb ik altijd lol om dus niet vertellen!
Ze gaat altijd het hele forum af zoeken om te kijken waar ik post en dan kan ze lurken![]()
Leuk hoor newbies pestenquote:Op zondag 25 september 2005 00:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat jij nog niet weet hoe je postgeschiedenis moet opvragen![]()
Ssssst jongens daar heb ik altijd lol om dus niet vertellen!
Ze gaat altijd het hele forum af zoeken om te kijken waar ik post en dan kan ze lurken![]()
Zo heb ik dat ook gedaanquote:Op zondag 25 september 2005 00:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze weet toch wel hoe ze postgeschiedenis moet opvragen ?! Als je het al niet weet kom je er op een gegeven moment door verkeerd te klikken vanzelf een keer achter.
Hey!quote:Op zondag 25 september 2005 00:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Leuk hoor newbies pesten![]()
Gelukkig loop je niet te veel naast je eigen schoenen![]()
1373 posts dan ben je eigk geen newbie meer hoorquote:Op zondag 25 september 2005 00:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Leuk hoor newbies pesten![]()
Gelukkig loop je niet te veel naast je eigen schoenen![]()
Ha Pimquote:
Hey WS! Jij ook hier?quote:Op zondag 25 september 2005 00:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Ben Mys al eerder tegengekomen in *ahum* diverse omstandigheden
quote:Op zondag 25 september 2005 00:57 schreef RATMEN het volgende:
[..]
1373 posts dan ben je eigk geen newbie meer hoor.
Come Again?quote:Geregistreerd op: zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:40
Zo zijn we hier in [Singles]. Sociale controle is een belangrijke waarde in ons bestaan.quote:Op zondag 25 september 2005 00:55 schreef RATMEN het volgende:
Maar fijn om te weten dat je zoveel om me geeft dat je mijn avond indeling in de gaten houdt.
Dat was ook mijn insteek iddquote:Op zondag 25 september 2005 00:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey!
Van de week had je er lol mee!![]()
En ik zeg niet dat er wat mis mee is.
Dus hop die lange tenen in trekken en gewoon leuk mee doen![]()
quote:
Das een gemiddelde van 39 posts per dagquote:
Hm, nog een keer .. lekkerquote:
Jawelquote:Op zondag 25 september 2005 00:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das een gemiddelde van 39 posts per dag. Als ik een halve maand lang hier elke dag gemiddeld 39 posts zou maken, dan ben ik qua aanmeldmoment wel een newbie, maar niet op het vlak van hoe het hier werkt
.
Ik kan je op zich proberen uit te leggen dat een sociaal leven ook mogelijk is naast het feit of wel of geen relatie hebt.quote:Op zondag 25 september 2005 00:59 schreef broer het volgende:
[..]
Zo zijn we hier in [Singles]. Sociale controle is een belangrijke waarde in ons bestaan.
Bij gebrek aan een eigen leven, uiteraard.
Precies.. Thanx GLquote:Op zondag 25 september 2005 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jawel
Users leren kennen hoord daar ook bij!
En dat duurd gewoon ff
Net als het leren van correct Nederlands zekerquote:Op zondag 25 september 2005 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jawel
Users leren kennen hoord daar ook bij!
En dat duurd gewoon ff
Ik zeg nixquote:Op zondag 25 september 2005 00:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Zo kwam ik laatst een topic tegen in SEX![]()
Echt niet! Ik vind: je bestaat pas echt als je je leven deelt met iemand.quote:Op zondag 25 september 2005 01:00 schreef RATMEN het volgende:
Ik kan je op zich proberen uit te leggen dat een sociaal leven ook mogelijk is naast het feit of wel of geen relatie hebt.
Ik zie een romance opbloeienquote:
Euhm .. right. Je hebt gelijk! En daarom ben ik blij dat wij op elkaar kunnen letten!quote:Op zondag 25 september 2005 01:03 schreef broer het volgende:
[..]
Echt niet! Ik vind: je bestaat pas echt als je je leven deelt met iemand.
En kinderen zijn de vervolmaking van dat echte bestaan.
Toch wil ik ook een baan waarin ik in dat topic kan posten zonder dat mensen me raar aankijkenquote:
Ik zie een groen monster..quote:
Zorgen dat je een eigen kantoor krijgt, no rocket sciencequote:Op zondag 25 september 2005 01:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Toch wil ik ook een baan waarin ik in dat topic kan posten zonder dat mensen me raar aankijken![]()
Hm, rightquote:Op zondag 25 september 2005 01:03 schreef broer het volgende:
[..]
halloquote:
[insert]sarcastische applaus smiley[/insert]quote:
Mijn kantoor heeft veeeeel ramen.. ook naar de gangquote:Op zondag 25 september 2005 01:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zorgen dat je een eigen kantoor krijgt, no rocket science![]()
Ik heb veel privacyquote:Op zondag 25 september 2005 01:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Mijn kantoor heeft veeeeel ramen.. ook naar de gang
Misschien was het aanbod kwalitatief uitermate teleurstellendquote:Op zondag 25 september 2005 01:05 schreef RATMEN het volgende:
Nah en Mukie neemt gewoon niemand mee naar huis uit de kroeg. Zo wordt het natuurlijk nooit neuken MUUK!
Vanaaf wel jaquote:
Wat moet ik doen om dat ook voor mekaar te krijgen ?quote:
De waarheid kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:Op zondag 25 september 2005 01:03 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Ik dwaalde enigszins af. Gebeurt me anders nooit, hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 01:04 schreef RATMEN het volgende:
En daarom ben ik blij dat wij op elkaar kunnen letten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |