hangt er vanaf waar je naar op zoek bentquote:Op zondag 25 september 2005 00:16 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning![]()
* komt ff kijken of hier nog wat te beleven valt...
Gezelschap!quote:Op zondag 25 september 2005 00:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je naar op zoek bent.
Er is daar wel een beetje van hierquote:
Mooi, dan blijf ik nog ffquote:Op zondag 25 september 2005 00:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Er is daar wel een beetje van hier.
Traag zaad blijkbaarquote:Op zondag 25 september 2005 00:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je naar op zoek bent.
Met welke bedoeling zou dat dan zijn ?quote:
Er staat traag, niet stuurloosquote:Op zondag 25 september 2005 00:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah de mensen die zich aangesproken voelen komen ook weer
in je eigen oog nogwel. Dat je het nou in haar oog spuit, ok ...quote:
Ik heb begrepen dat Litpho nooit de kans krijg om in "haar" oog te spuitenquote:Op zondag 25 september 2005 00:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
in je eigen oog nogwel. Dat je het nou in haar oog spuit, ok ...
Als jij gelukkig bent met dat begrip, wens ik je er veel plezier meequote:Op zondag 25 september 2005 00:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Litpho nooit de kans krijg om in "haar" oog te spuiten
Ik zoek discussie voor de nachtquote:Op zondag 25 september 2005 00:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als jij gelukkig bent met dat begrip, wens ik je er veel plezier mee.
Ik betwijfel of rellen over mijn seksleven en voorliefde voor ponyavatars die discussie gaat opleveren, eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 september 2005 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zoek discussie voor de nacht
Ach ik grijp elke kans aan nu!quote:Op zondag 25 september 2005 00:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik betwijfel of rellen over mijn seksleven en voorliefde voor ponyavatars die discussie gaat opleveren, eerlijk gezegd.
Ik stem voor een ander onderwerpquote:
Gooi wat in de groepquote:Op zondag 25 september 2005 00:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik stem voor een ander onderwerp![]()
Zijn daar nog beperkingen aan verbonden, of mag ik alles ter discussie stellen?quote:
Dank je broer. Ik kan ook altijd op je rekenenquote:Op zondag 25 september 2005 00:38 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom? Zijn pony-avatars je te min?
Stel maar ter discussie wat je wil.quote:Op zondag 25 september 2005 00:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn daar nog beperkingen aan verbonden, of mag ik alles ter discussie stellen?
ben nieuw hier, eerst ff checken
Ik deed het niet zozeer voor jou. Ik overweeg zelf ook een pony-avatar te nemen.quote:Op zondag 25 september 2005 00:41 schreef Litpho het volgende:
Dank je broer. Ik kan ook altijd op je rekenen.
Ik vind dat jij vannacht alles magquote:Op zondag 25 september 2005 00:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat je wil!quote:Op zondag 25 september 2005 00:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 september 2005 00:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind dat jij vannacht alles mag.
Braaf? Ik? Die eigenschap is me nooit eerder toebedeeldquote:Op zondag 25 september 2005 00:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat je wil!
Als het niet bevalt merk je het snel genoeg
Maar eerder om dat je te braaf bent
Ff denken, ja. Hoezo ?quote:Op zondag 25 september 2005 00:49 schreef broer het volgende:
[..]
Arme knul. Ben je nu tóch de hele avond thuis geweest?
* aai over bol geeft
En toch ben ik het op het eerste gevoel met GodLike02 eensquote:Op zondag 25 september 2005 00:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Braaf? Ik? Die eigenschap is me nooit eerder toebedeeld![]()
btw, heb je d'r postgeschiedenis gecheckt voordat je dat zeiquote:Op zondag 25 september 2005 00:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat je wil!
Als het niet bevalt merk je het snel genoeg
Maar eerder om dat je te braaf bent
STINKERTquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 00:50 schreef RATMEN het volgende:
Ff denken, ja. Hoezo ?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:19 schreef RATMEN het volgende:
Ja joh, ik blijf als een kansloze op zaterdagavond thuis ... met een filmpje ofzo ....
Ik heb dr hier heen gehaaldquote:Op zondag 25 september 2005 00:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
btw, heb je d'r postgeschiedenis gecheckt voordat je dat zei.
Dacht al dat ik snel door de mand zou vallen..quote:Op zondag 25 september 2005 00:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
btw, heb je d'r postgeschiedenis gecheckt voordat je dat zei.
Niet eens op zoek naar traag zaad ?quote:
Nu al spijt?quote:
Omdat jij nog niet weet hoe je postgeschiedenis moet opvragenquote:Op zondag 25 september 2005 00:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dacht al dat ik snel door de mand zou vallen..
Lees je inquote:Op zondag 25 september 2005 00:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Niet eens op zoek naar traag zaad ?![]()
Ja, we hebben je doorquote:Op zondag 25 september 2005 00:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dacht al dat ik snel door de mand zou vallen..
En dan heb ik nog niet eens het filmpje gekekenquote:
Al gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |