ik weet serieus niet meer wat ik ermee aan moet...heb alles al geprobeerd...ben op dit moment doodongelukkig....quote:Op zondag 25 september 2005 03:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
ach gossie
mega knuffelt geeft
altijd kut zulke momenten
Weltrustenquote:Op zondag 25 september 2005 03:37 schreef Mukie het volgende:
Ik ga Christine dr voorbeeld volgen
Slaap lekker allemaal, jij ook nog Christine, als je dit nog leest
Kijk naar wat je mist en zwelg daar gewoon een tijdje in, dat mag best.quote:Op zondag 25 september 2005 03:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik weet serieus niet meer wat ik ermee aan moet...heb alles al geprobeerd...ben op dit moment doodongelukkig....
Jawel hoor... maar sommige dingen duren nou eenmaal langer dan andere...quote:Op zondag 25 september 2005 03:41 schreef zwartedoos het volgende:
maar serieus wat is lang...tis inmiddels al een jaaaaar uit...... ik ben niet meer te redden....![]()
Wat hij zegt...quote:Op zondag 25 september 2005 03:44 schreef broer het volgende:
Een jaar is wel lang, inderdaad. Maar iedereen gebruikt de tijd die hij of zij nodig heeft. Het heeft geen zin om te haasten met de verwerking van een verbroken relatie. Neem de tijd die je nodig hebt. Dat is de enige manier om het goed af te sluiten.
maaarrr...ik kan er gewoon niet mee om gaan....ik wil hem gewoon niet laten zien dat ik er nog steeeeds mee zit...maar tis wel zo..quote:Op zondag 25 september 2005 03:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jawel hoor... maar sommige dingen duren nou eenmaal langer dan andere...
Nee, daar was ik ook niet helemaal op voorbereid.quote:Op zondag 25 september 2005 03:45 schreef Mokster het volgende:
nooit gedacht dat dat nog eens zou gebeuren...![]()
Kan ik me voorstellen... Maar is er niet een manier om hem een beetje te ontlopen ofzo?quote:Op zondag 25 september 2005 03:46 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
maaarrr...ik kan er gewoon niet mee om gaan....ik wil hem gewoon niet laten zien dat ik er nog steeeeds mee zit...maar tis wel zo..en dat gun ik hem gewoon niet....
![]()
![]()
Ow moppie toch...quote:Op zondag 25 september 2005 03:48 schreef zwartedoos het volgende:
sorry als ik nu effe sentimenteel ben maar zit hier echt effe te janken als n baby..![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 03:48 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, daar was ik ook niet helemaal op voorbereid.
das heel moeilijk....hij is gaan draaien in mijn stamkroeg toen we het nog 'aan' hadden...en dat is inmiddels de meest populaire avond....probeer zo min mogelijk te gaan...maar....ook al zie ik hem maaaanden niet...en na andere 'flirts' en ik zie hem weer......quote:Op zondag 25 september 2005 03:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen... Maar is er niet een manier om hem een beetje te ontlopen ofzo?
Ik vind het zelf altijd makkelijker om iemand uit mn hoofd te zetten als ik niet telkens met hem word geconfronteerd... Tis maar een lapmiddel natuurlijk... Maar toch helpt t mij meestal wel.
Zit heel erg diep dus...quote:Op zondag 25 september 2005 03:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
das heel moeilijk....hij is gaan draaien in mijn stamkroeg toen we het nog 'aan' hadden...en dat is inmiddels de meest populaire avond....probeer zo min mogelijk te gaan...maar....ook al zie ik hem maaaanden niet...en na andere 'flirts' en ik zie hem weer......![]()
![]()
Heb je niet iemand op msn die nog wakker is? Of een van de mensen met wie je bent wezen stappen die je nog even kunt bellen? Gewoon om je hart te luchten. Denk dat dat zou helpen.quote:Op zondag 25 september 2005 03:54 schreef zwartedoos het volgende:
en nu ben ik ook nog veeels te zat om alleen te zijn....![]()
Heeeeeeeel stiekem...quote:Op zondag 25 september 2005 03:55 schreef broer het volgende:
[..]
Stiekem vind je me gewoon heel erg lief.
er is op mijn msn nog maar 1 iemand....jarenlang verliefd op mij jgeweest...en ik niet...en nu heeft ie ook eindelijk ZIJN ware gevonden....quote:Op zondag 25 september 2005 03:57 schreef broer het volgende:
[..]
Heb je niet iemand op msn die nog wakker is? Of een van de mensen met wie je bent wezen stappen die je nog even kunt bellen? Gewoon om je hart te luchten. Denk dat dat zou helpen.
Dan gaan we op de 'Friends-tour'...quote:Op zondag 25 september 2005 03:52 schreef zwartedoos het volgende:
ook al zie ik hem maaaanden niet...en na andere 'flirts' en ik zie hem weer......![]()
![]()
Nee, dat klinkt niet als degene bij wie je op dit moment je hart moet luchten.quote:Op zondag 25 september 2005 04:01 schreef zwartedoos het volgende:
er is op mijn msn nog maar 1 iemand....jarenlang verliefd op mij jgeweest...en ik niet...en nu heeft ie ook eindelijk ZIJN ware gevonden....
He gatsie... En dat is wel het laatste wat je kunt gebruiken nu. Iemand die helemaal happy is met zn grote liefde...quote:Op zondag 25 september 2005 04:01 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
er is op mijn msn nog maar 1 iemand....jarenlang verliefd op mij jgeweest...en ik niet...en nu heeft ie ook eindelijk ZIJN ware gevonden....
En daar ben je niet even op afgestapt ?quote:Op zondag 25 september 2005 03:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waren een paar bloedmooie vrouwen daar, waarvan er eentje maar bleef kijken.
das t trieste van alles....die zijn er niet....tis nl uit omdat zn moeder mij niet ok vond...ik had teveel mee gemaakt en ze vond dat haar zoon beter verdiende...quote:Op zondag 25 september 2005 04:01 schreef broer het volgende:
[..]
Dan gaan we op de 'Friends-tour'...
Noem eens alle dingen op die je verschrikkelijk aan hem vindt?
*geeft zwartedoos een tissue en knuft haar even flink*quote:Op zondag 25 september 2005 03:48 schreef zwartedoos het volgende:
sorry als ik nu effe sentimenteel ben maar zit hier echt effe te janken als n baby..![]()
Als zijn moeder ervoor heeft gezorgd dat het uit is... dan is er dus wel iets wat je niet leuk aan hem vindt: het feit dat zijn moeder zo'n grote invloed op hem heeft...quote:Op zondag 25 september 2005 04:05 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
das t trieste van alles....die zijn er niet....tis nl uit omdat zn moeder mij niet ok vond...ik had teveel mee gemaakt en ze vond dat haar zoon beter verdiende...dat waren haar eigen onzekerheden...ze had hetzelfde meegemaakt...alleen met ander familielid...en op haar 60e nog steeds xeroxat...en ik nooit nodig gehad...wie heeft hier nu problemen
![]()
Niet jezelf haten... We hebben allemaal weleens een instort-moment...quote:Op zondag 25 september 2005 04:08 schreef zwartedoos het volgende:
thanks voor t medeleven allemaal..haat mezelf nu dat ik zo verdrietig ben....![]()
das helemaal waarr....maar tis zoooo moeilijk te accepteren als je samen al zo lamg op zoek bent naar eigen huisje enzo...kan t gewoon nog steeds niet geloven..dat hij dus blijkbaar zo'nnnn slappe zak is...doet zo'n pijn.....quote:Op zondag 25 september 2005 04:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als zijn moeder ervoor heeft gezorgd dat het uit is... dan is er dus wel iets wat je niet leuk aan hem vindt: het feit dat zijn moeder zo'n grote invloed op hem heeft...
Best essentieel helaas...
quote:Op zondag 25 september 2005 04:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet jezelf haten... We hebben allemaal weleens een instort-moment...
Helaas vergis je je wel eens in mensen en ja, dat doet pijnquote:Op zondag 25 september 2005 04:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat hij dus blijkbaar zo'nnnn slappe zak is...doet zo'n pijn.....![]()
![]()
Nietenzquote:Op zondag 25 september 2005 04:18 schreef zwartedoos het volgende:
jia....maar nog ben ik verdrietig...en helemaal alleen nu....![]()
choco0lade....quote:Op zondag 25 september 2005 04:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Helaas vergis je je wel eens in mensen en ja, dat doet pijnDenk je dat je het allemaal voor mekaar hebt, blijkt het allemaal iets anders te zitten dan dat jij gehoopt had.
* webspider geeft je even een stevige knuf en een bak chocolade, helpt dat ?![]()
ja...idd ben een enorme jankerd nu...quote:
We hadden het over mannen die goed kunnen neukenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |