Ow ... euhm, dan pak ik water en iets te knabbelen voor mezelf. Dan ga ik vervolgens wel elders zitten, want je klinkt niet heel gezellig om een filmpje mee te kijken right nowquote:Op zondag 25 september 2005 20:38 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
geen chips net friet gehadwater heb kater
quote:Op zondag 25 september 2005 20:40 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ow ... euhm, dan pak ik water en iets te knabbelen voor mezelf. Dan ga ik vervolgens wel elders zitten, want je klinkt niet heel gezellig om een filmpje mee te kijken right now.
ik doe niet aan cybersexquote:Op zondag 25 september 2005 20:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Start jij je cam, dan rol ik de joint alvast even. Of moet ik er even een stelling van bouwen.
Owquote:Op zondag 25 september 2005 20:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik doe niet aan cybersex
Heb liever the real thing
Maar daar had ik het niet over
stellingenquote:
Ha.quote:Op zondag 25 september 2005 20:38 schreef purplerose het volgende:
heej Q
Halloquote:
Stellingenquote:
Stelling: een relatie aangaan om een relatie te hebben is niet gezondquote:
Zijn er mensen die dat doen dan?quote:Op zondag 25 september 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Stelling: een relatie aangaan om een relatie te hebben is niet gezond
Ja.quote:Op zondag 25 september 2005 20:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat doen dan?
ik kan je zo een paar voorbeelden noemen jaquote:Op zondag 25 september 2005 20:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat doen dan?
Dat lijkt me idd niet gezondquote:
Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zondag 25 september 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach, als ik de kans zou krijgen met een meisje dat ik "wel leuk vind" dan zou ik het misschien ook niet nalaten.quote:
Voor de ervaring. Het is wel leerzaam als je geen/weinig relatie-ervaring hebt. Kan het ook wel begrijpen.quote:Op zondag 25 september 2005 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, als ik de kans zou krijgen met een meisje dat ik "wel leuk vind" dan zou ik het misschien ook niet nalaten.
avondquote:
Gevoel moet voor mij toch wel wat verder gaan dan dat. Lijkt me ook niet geheel eerlijk tegenover de persoon waarmee je de relatie aan gaat..quote:Op zondag 25 september 2005 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, als ik de kans zou krijgen met een meisje dat ik "wel leuk vind" dan zou ik het misschien ook niet nalaten.
Misschien niet eerlijk en het zou ook vast niet lang duren, maar ik denk niet dat ik de kans zou laten liggen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gevoel moet voor mij toch wel wat verder gaan dan dat. Lijkt me ook niet geheel eerlijk tegenover de persoon waarmee je de relatie aan gaat..
Die heb je van mij gejatquote:Op zondag 25 september 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat heb je er dan uiteindelijk aan?quote:Op zondag 25 september 2005 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien niet eerlijk en het zou ook vast niet lang duren, maar ik denk niet dat ik de kans zou laten liggen.
nietusquote:
Ow, hebben we het daar dan niet vorige week over gehadquote:
het feit dat je even niet alleen bent misschien?quote:Op zondag 25 september 2005 21:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat heb je er dan uiteindelijk aan?
Ik zou er vast het nodige van opsteken en daarnaast heeft het inmiddels lang genoeg geduurd en zou het dom zijn om zo'n kans te laten liggen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat heb je er dan uiteindelijk aan?
wij niet neequote:Op zondag 25 september 2005 21:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ow, hebben we het daar dan niet vorige week over gehad.
Ik noem dat scharrelsquote:Op zondag 25 september 2005 21:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
het feit dat je even niet alleen bent misschien?
Zie je ook vaak bij relatiehoppers. Kunnen gewoon niet alleen zijn en willen dus ene relatie om de relatie.
ten koste van een vrouw die hele andere verwachtingen heeftquote:Op zondag 25 september 2005 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou er vast het nodige van opsteken en daarnaast heeft het inmiddels lang genoeg geduurd en zou het dom zijn om zo'n kans te laten liggen.
ik ookquote:
Ik zou niet mijn tijd willen verspillen aan een relatie waarvan ik op voorhand weet dat t gedoemd is te mislukken.quote:Op zondag 25 september 2005 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou er vast het nodige van opsteken en daarnaast heeft het inmiddels lang genoeg geduurd en zou het dom zijn om zo'n kans te laten liggen.
Helemaal eens!quote:Op zondag 25 september 2005 21:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ten koste van een vrouw die hele andere verwachtingen heeft![]()
geef dan gewoon aan wat je wilt en waarom, maar goed dat is mijn bescheiden mening![]()
Hoezo "ten koste van"? Ik vind niet dat ik daar kwaad mee zou aanrichten en zelfs als dat zo zou zijn zou ik dan toch aan mezelf denken.quote:Op zondag 25 september 2005 21:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ten koste van een vrouw die hele andere verwachtingen heeft![]()
Ik zou dat geen tijd verspillen noemen, zie het meer als een nuttige ervaring.quote:Op zondag 25 september 2005 21:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zou niet mijn tijd willen verspillen aan een relatie waarvan ik op voorhand weet dat t gedoemd is te mislukken.
sommige mensen doen dit expresquote:Op zondag 25 september 2005 21:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zou niet mijn tijd willen verspillen aan een relatie waarvan ik op voorhand weet dat t gedoemd is te mislukken.
Daarin verschillen we dus duidelijk van meningquote:Op zondag 25 september 2005 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou dat geen tijd verspillen noemen, zie het meer als een nuttige ervaring.
Hey Godt! Nog iemand van de ouwe garde hier.quote:Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
Oi Plato
Ja het is even zoeken tegenwoordigquote:Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey Godt! Nog iemand van de ouwe garde hier.![]()
nou een scharrel zie ik als zijnde iets van een paar weekjes.quote:
We verschillen meer van achtergrond denk ik.quote:Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dus duidelijk van mening![]()
Maar dan heb je het neem ik aan alleen over ervaring op seksgebied. Want qua communicatie steek je weinig op als je niet eerlijk bent over wat je voelt en wilt.quote:Op zondag 25 september 2005 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou dat geen tijd verspillen noemen, zie het meer als een nuttige ervaring.
het 1 sluit het ander niet uitquote:Op zondag 25 september 2005 21:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
nou een scharrel zie ik als zijnde iets van een paar weekjes.
Ja, we moeten lijdzaam toezien hoe een nieuwe generatie ons van onze voetstukken aan het stoten is.quote:Op zondag 25 september 2005 21:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja het is even zoeken tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |