de mijne ookquote:
klikte ff op je ondertitelquote:
mooi tochquote:Op zondag 25 september 2005 19:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
klikte ff op je ondertiteljeez wat een kleuren nie goed na een avond kantelen
![]()
jah als je kleurenblind bent misschienquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 19:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jah als je kleurenblind bent misschien![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 19:08 schreef scrub_nurse het volgende:
@t anthraxx: same here, lkr zwelgen in zelfmedelijden maarre nu ist genoeg geweest...
pasta natuurlijkquote:
Depressieve muziek heeft bij mij een positieve uitwerking. Ik kan verder ook niet over mijn gevoelens praten; ik houd ze het liefst voor me. Dat komt er op neer dat ik bepaalde dingen zelf probeer te verwerken door veel erover na te denken en veel depressieve muziek te luisteren. Het helpt bij mij dan ook prima (hoewel het soms best lang duurt).quote:Op zondag 25 september 2005 19:08 schreef scrub_nurse het volgende:
@t anthraxx: same here, lkr zwelgen in zelfmedelijden maarre nu ist genoeg geweest...
quote:
quote:
jah wist ik toch niequote:
haha! ja en nog meer zwelgen..quote:Op zondag 25 september 2005 19:09 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en knuf CeeDee van Clannad lenen?
![]()
Trouwen?quote:Op zondag 25 september 2005 19:12 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
haha! ja en nog meer zwelgen..![]()
kluister nu hawkwind in search of space...![]()
okquote:Op zondag 25 september 2005 19:12 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
haha! ja en nog meer zwelgen..![]()
kluister nu hawkwind in search of space...![]()
dat was ook altijd mijn methode maarre...t werkte niet..quote:Op zondag 25 september 2005 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Depressieve muziek heeft bij mij een positieve uitwerking. Ik kan verder ook niet over mijn gevoelens praten; ik houd ze het liefst voor me. Dat komt er op neer dat ik bepaalde dingen zelf probeer te verwerken door veel erover na te denken en veel depressieve muziek te luisteren. Het helpt bij mij dan ook prima (hoewel het soms best lang duurt).
Het wilt natuurlijk niet zeggen dat ik niet durf te huilen. Maar ik praat er gewoon niet graag over. Met niemand trouwens.quote:Op zondag 25 september 2005 19:15 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dat was ook altijd mijn methode maarre...t werkte niet..dus nu na n paar weken mn mod maar s opengetrokken en natuurlijk ge
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 19:15 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dat was ook altijd mijn methode maarre...t werkte niet..dus nu na n paar weken mn moNd maar s opengetrokken en natuurlijk ge
![]()
2e????quote:Op zondag 25 september 2005 19:18 schreef scrub_nurse het volgende:
mn tweede aanzoek ooit!! jippie!!
Als het een beetje in de lijn der verwachtingen ligt dan zeg je toch nee.quote:Op zondag 25 september 2005 19:18 schreef scrub_nurse het volgende:
mn tweede aanzoek ooit!! jippie!!
dag vriendinnetjequote:
iedereen verwerkt dingen op zijn/haar eigen manier maar ik prefereer persoonlijk het te uiten en dat kan met en zonder tranen (afhankelijk van de situatie, emoties en dat soort dingen) maar er over praten vind ik wel prettig...quote:Op zondag 25 september 2005 19:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het wilt natuurlijk niet zeggen dat ik niet durf te huilen. Maar ik praat er gewoon niet graag over. Met niemand trouwens.
je hebt niets gemist heb t niet verteld!quote:Op zondag 25 september 2005 19:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok
maare vanwaar het dipje als ik zo brutaal mag zijn? heb dat topic singles gemist, ik was aan het kantelen![]()
avondquote:
ag wie weet...quote:Op zondag 25 september 2005 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het een beetje in de lijn der verwachtingen ligt dan zeg je toch nee.
wil je dat ?quote:
kweet t nietquote:Op zondag 25 september 2005 19:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wil je dat ?
indien het antwoord ja is: bestellen
indien het antwoord nee is: bedenken wat je wel wilt
![]()
zullen we gaan stemmen wat jij moet bestellenquote:
das wel balen danquote:Op zondag 25 september 2005 19:26 schreef candygirl het volgende:
eeey doosje!!!
hoe was het weekend bij jullie!
gister een auto rally gehad, 6 uur lang op de achterbank van een golfje door de ardennen en eiffel heen gescheurd![]()
eerste uur was leuk , daarna minder ,werd harstikke misselijk achterin![]()
daarna nog een barbecue en feest, maar was zo gaar en feest was saai dat ik om 10 uur al naar huis wilde, en dan moet het toch echt saai zijn als ik dat wil![]()
toch nog tot 12 uur gebleven maar toen vond ik het echt welletjes
hm is zeker een optie maar nog niet overtuigend...quote:Op zondag 25 september 2005 19:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zullen we gaan stemmen wat jij moet bestellen![]()
ik stem op chinees![]()
ik oook!quote:Op zondag 25 september 2005 19:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zullen we gaan stemmen wat jij moet bestellen![]()
ik stem op chinees![]()
mjammie... mag ik aanschuivenquote:Op zondag 25 september 2005 19:29 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik oook!![]()
bami met babi pangang!![]()
Dat maak ik zelf wel. Daar heb ik geen chinees voor nodigquote:Op zondag 25 september 2005 19:29 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik oook!![]()
bami met babi pangang!![]()
het is zondag en ze heeft geen zin in koken.quote:Op zondag 25 september 2005 19:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel. Daar heb ik geen chinees voor nodig
eeeey maakt niks ,heb paar mensen gesmsd.quote:Op zondag 25 september 2005 19:28 schreef scrub_nurse het volgende:
aja je had me gesmst!! maar zat net midden in mn zwelgverhaal dus heb niet meer gereageerd, sowwy...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |