Ach jaquote:Op zondag 25 september 2005 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we moeten lijdzaam toezien hoe een nieuwe generatie ons van onze voetstukken aan het stoten is.![]()
Ik heb het ook over ervaring op seksgebied en ik denk niet dat iemand me dat kwalijk kan nemen. Maar daarnaast heb ik het ook over ervaring in een (soort van) relatie.quote:Op zondag 25 september 2005 21:12 schreef thaleia het volgende:
[..]
Maar dan heb je het neem ik aan alleen over ervaring op seksgebied. Want qua communicatie steek je weinig op als je niet eerlijk bent over wat je voelt en wilt.
Kwestie van definties idd,quote:Op zondag 25 september 2005 21:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
nou een scharrel zie ik als zijnde iets van een paar weekjes.
in jouw geval misschien wel jaquote:Op zondag 25 september 2005 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou dat geen tijd verspillen noemen, zie het meer als een nuttige ervaring.
Precies, ik denk dan ook dat ik het zou doen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
in jouw geval misschien wel ja
voor zover ik dit meekrijg op fok
godt heeft toch een troon in de wolken?quote:Op zondag 25 september 2005 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we moeten lijdzaam toezien hoe een nieuwe generatie ons van onze voetstukken aan het stoten is.![]()
Niet dat je daar ervaring in wilt opdoen, wel als je van plan bent die ervaring op te gaan doen en tegenover de dame in kwestie te doen alsof er verdergaande gevoelens zijn dan enkel lichamelijke.quote:Op zondag 25 september 2005 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb het ook over ervaring op seksgebied en ik denk niet dat iemand me dat kwalijk kan nemen.
het gaat over de stelling: een relatie om een relatie is niet gezondquote:
Dat ik van ver moet kijken hoeft nog niet te betekenen dat ik het niet kan zienquote:Op zondag 25 september 2005 21:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
godt heeft toch een troon in de wolken?
Dat is wellicht niet helemaal netjes, maar desondanks vind ik dat ik het recht heb om dat te doen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:17 schreef thaleia het volgende:
[..]
Niet dat je daar ervaring in wilt opdoen, wel als je van plan bent die ervaring op te gaan doen en tegenover de dame in kwestie te doen alsof er verdergaande gevoelens zijn dan enkel lichamelijke.
Ik denk dat je je gewoon verveelt en zin hebt om vanavond wat te stangenquote:Op zondag 25 september 2005 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is wellicht niet helemaal netjes, maar desondanks vind ik dat ik het recht heb om dat te doen.
Nee hoor, helemaal niet. Ik meen dit serieus.quote:Op zondag 25 september 2005 21:20 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik denk dat je je gewoon verveelt en zin hebt om vanavond wat te stangen
godt ziet immers allesquote:Op zondag 25 september 2005 21:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat ik van ver moet kijken hoeft nog niet te betekenen dat ik het niet kan zien![]()
Guess again. Ik denk dat het veeeeeeeeel lager is. En als je dan het percentage mee rekent wat bewust een relatie begint, maar niet bewust met een bepaald persoon, kom je nog lager uit.quote:Op zondag 25 september 2005 21:23 schreef purplerose het volgende:
Ik denk dat als iedereen echt eerlijk is tegenzichzelf dat je dan wel op een 50% van de wereldbevolking die al dan niet bewust op die manier aan een relatie beginnen
misschien wel maar ik iig niet...quote:Op zondag 25 september 2005 21:23 schreef purplerose het volgende:
Ik denk dat als iedereen echt eerlijk is tegenzichzelf dat je dan wel op een 50% van de wereldbevolking die al dan niet bewust op die manier aan een relatie beginnen
Lijkt me duidelijk. Een kunstmatige relatie aangaan waar je niet achterstaat om maar niet alleen te hoeven zijn is niet alleen unfair voor jezelf, het is ook unfair voor de ander.quote:Op zondag 25 september 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Stelling: een relatie aangaan om een relatie te hebben is niet gezond
Als je het zelf weet is het niet unfair voor jezelfquote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Een kunstmatige relatie aangaan waar je niet achterstaat om maar niet alleen te hoeven zijn is niet alleen unfair voor jezelf, het is ook unfair voor de ander.
Hear hear!quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Een kunstmatige relatie aangaan waar je niet achterstaat om maar niet alleen te hoeven zijn is niet alleen unfair voor jezelf, het is ook unfair voor de ander.
Dan kun je niet spreken van een relatie, meer een onderlinge afspraakquote:
edit...verkeerd begrepenquote:
Wat is een relatie?quote:Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan kun je niet spreken van een relatie, meer een onderlinge afspraak
50%? Alle vrouwen?quote:Op zondag 25 september 2005 21:23 schreef purplerose het volgende:
ik ben nie triestquote:Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
dan is het gewoon helemaal triest
Dat zou je denken, jaquote:Op zondag 25 september 2005 21:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je het zelf weet is het niet unfair voor jezelf![]()
Want?quote:Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
dan is het gewoon helemaal triest
Definitie is lastig en subjectief, maar bij mij hoort daar gevoel, emotie en liefde in te zitten.quote:
even truglezen, heb het veranderd, had je verkeerd begrepenquote:Op zondag 25 september 2005 21:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Want?
Omdat jij dat vind? ,Dat is nog veel triester![]()
Mensen moeten lekker doen waar ze zich zelf lekker bij voelen.
Als je maar niet opzettelijk iemand pijn doet
Iets met waarden en normen en zo
quote:Op zondag 25 september 2005 21:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Definitie is lastig en subjectief, maar bij mij hoort daar gevoel, emotie en liefde in te zitten.
Misschien zien sommige mensen het meer zo!quote:re·la·tie (de ~ (v.), ~s)
1 betrekking waarin personen, zaken, begrippen tot elkaar staan => band
Had je maar sneller moeten zijnquote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
even truglezen, heb het veranderd, had je verkeerd begrepen
Knuffelmaatje is altijd goed!quote:Op zondag 25 september 2005 21:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien zien sommige mensen het meer zo!
hebben ze ook een knuffel maatje
tja, ik ben al oud aan het geraken hequote:Op zondag 25 september 2005 21:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Had je maar sneller moeten zijn![]()
Terug lezen is zo 1999![]()
dat heet een sexrelatiequote:
Ik vind het meestal triest dat vrouwen de meest duidelijke hints niet snappen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:35 schreef thaleia het volgende:
Van mij mag iedereen doen wat ie wil, als ie maar wel eerlijk is. Ik heb geen heel prettige herinneringen aan de figuren die enkel om wat te neuken te krijgen allerlei andere gevoelens voorwendden en ik vind zoiets ook ultiem triest.
Ok ik heb er geen gevoel bij maar wil gewoon neuken, kom jij naar mij of kom ik naar jou ?quote:Op zondag 25 september 2005 21:35 schreef thaleia het volgende:
Van mij mag iedereen doen wat ie wil, als ie maar wel eerlijk is. Ik heb geen heel prettige herinneringen aan de figuren die enkel om wat te neuken te krijgen allerlei andere gevoelens voorwendden en ik vind zoiets ook ultiem triest.
Hoezo?quote:
jij vind sex niet leukquote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo?
je kan ook een maatje hebben waar je ook sex mee hebt
sex maatje doe je geen leuke dingen mee
Ik doe altijd leuke dingen met sexmaatjesquote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo?
je kan ook een maatje hebben waar je ook sex mee hebt
sex maatje doe je geen leuke dingen mee
Nouja precies! Die figuur die dat gewoon zei nam ik niks kwalijk, en heb er vele aangename nachten mee beleefd. DAT is prima. Maar bewust met iemand spelen en dan de verantwoordelijkheid bij de ander leggen omdat die "de meest duidelijke hints niet snapt" (Godlike) of gewoon vinden dat je in je recht staat (Plato), tja, ik kan alleen maar hopen dat die twee momenteel wat lopen te dollen hier.quote:Op zondag 25 september 2005 21:37 schreef RATMEN het volgende:
Ok ik heb er geen gevoel bij maar wil gewoon neuken, kom jij naar mij of kom ik naar jou ?
Lees je je eigen posts wel is terug?quote:
Blijven hopen!quote:Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nouja precies! Die figuur die dat gewoon zei nam ik niks kwalijk, en heb er vele aangename nachten mee beleefd. DAT is prima. Maar bewust met iemand spelen en dan de verantwoordelijkheid bij de ander leggen omdat die "de meest duidelijke hints niet snapt" (Godlike) of gewoon vinden dat je in je recht staat (Plato), tja, ik kan alleen maar hopen dat die twee momenteel wat lopen te dollen hier.
Maar geef nou es antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nouja precies! Die figuur die dat gewoon zei nam ik niks kwalijk, en heb er vele aangename nachten mee beleefd. DAT is prima. Maar bewust met iemand spelen en dan de verantwoordelijkheid bij de ander leggen omdat die "de meest duidelijke hints niet snapt" (Godlike) of gewoon vinden dat je in je recht staat (Plato), tja, ik kan alleen maar hopen dat die twee momenteel wat lopen te dollen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |