men denkt hier dat ik gek ben op tovenaars, titatovenaarsquote:Op maandag 26 september 2005 00:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ow... vertelllllllllll vertelllllllllllllll
kut dan val ik af ik ben geen tovenaarquote:Op maandag 26 september 2005 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
men denkt hier dat ik gek ben op tovenaars, titatovenaars![]()
gelukkig!!!quote:Op maandag 26 september 2005 00:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kut dan val ik af ik ben geen tovenaar![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 00:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
gelukkig!!!
laat de inkoppertjes even voor wat ze zijn
Ja, goed he! Agenda liet het even toequote:
Goed geregeldquote:Op maandag 26 september 2005 07:08 schreef fembol het volgende:
Goodmorning!
* fembol meldt zich af als single!
Een bouwvakkert als relatie ?quote:Op maandag 26 september 2005 07:08 schreef fembol het volgende:
Goodmorning!
Das een leuk begin van de week!!! Veel geluk!!!!quote:Op maandag 26 september 2005 07:08 schreef fembol het volgende:
Goodmorning!
goh dat had ik in de gaten...quote:
en wel al geneukt of moet dat nog komenquote:Op maandag 26 september 2005 07:08 schreef fembol het volgende:
Goodmorning!
ben je toch ookquote:Op maandag 26 september 2005 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
men denkt hier dat ik gek ben op tovenaars, titatovenaars![]()
moggeh muukquote:
nu al? damn das snelquote:Op maandag 26 september 2005 07:08 schreef fembol het volgende:
Goodmorning!
quote:
U bent nat ...quote:Op maandag 26 september 2005 08:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh dat had ik in de gaten...
ben natgeregend op de fiets
quote:
jah ik is nat,quote:
Heb je iets mee gekregen over het hele verhaal van meerdere posts achter elkaar?quote:Op maandag 26 september 2005 08:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
en wel al geneukt of moet dat nog komen
wanneer? gister?quote:Op maandag 26 september 2005 08:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je iets mee gekregen over het hele verhaal van meerdere posts achter elkaar?![]()
Kortom niet doenquote:Op maandag 26 september 2005 08:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wanneer? gister?
neej toen was ik op t strand
eergister?
neej toen lag ik in bed
vrijdag?
neej toen was ik naar een huwelijk
dusseh neej,
hebbie een korte samenvatting?
Schande! Dat doe ik toch ook niet!quote:Op maandag 26 september 2005 07:08 schreef fembol het volgende:
Goodmorning!
wat niet doen? niet naar vragen bedoel je?quote:
[Singles] Vaseline? Nergens voor nodig!quote:Op maandag 26 september 2005 08:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat niet doen? niet naar vragen bedoel je?
Alleen maar afdrogenquote:
Je vakt in herhalingquote:Op maandag 26 september 2005 08:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[Singles] Vaseline? Nergens voor nodig!
En dat had best in drie posts gekund, om het nog iets duidelijker te makenquote:
In elk geval om het punt duidelijk te makenquote:Op maandag 26 september 2005 08:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat had best in drie posts gekund, om het nog iets duidelijker te maken.
Of 10!quote:Op maandag 26 september 2005 08:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat had best in drie posts gekund, om het nog iets duidelijker te maken.
Dat is een keusequote:Op maandag 26 september 2005 09:06 schreef webspider het volgende:
Mogguh!
* webspider heeft geen zin om te gaan werken
Thuis werken is nog steeds werken.quote:Op maandag 26 september 2005 09:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is een keuse
Dan moet je niet gaan!![]()
Of thuis werken![]()
Dat denkt je baas inderdaadquote:Op maandag 26 september 2005 09:08 schreef Light het volgende:
[..]
Thuis werken is nog steeds werken.
te weinig geslapen?quote:Op maandag 26 september 2005 09:06 schreef webspider het volgende:
Mogguh!
* webspider heeft geen zin om te gaan werken
een heel goede morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |