Misschien heeft ie wel een heel goed karakterquote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En het was nog wel zijn beste foto![]()
Post dan niets dubbelzinnigs / cynisch / sarcastisch meer. Ow wacht, dan kan jij helemaal niets meer postenquote:Op zondag 25 september 2005 21:56 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom zet ik nog smileys en PI's neer![]()
Kut newbies
Pciesquote:Op zondag 25 september 2005 21:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Post dan niets dubbelzinnigs / cynisch / sarcastisch meer. Ow wacht, dan kan jij helemaal niets meer posten.
Zijn lul staat helemaal niet op de fotoquote:Op zondag 25 september 2005 21:59 schreef purplerose het volgende:
wat een geil mannetje daar op die foto
ik heb daar alleen sex mee, meer nietquote:Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik doe altijd leuke dingen met sexmaatjes![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 22:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb daar alleen sex mee, meer niet![]()
Leuke dingen doe ik wel met vrienden
Hij kijkt geil natuurlijk :/quote:Op zondag 25 september 2005 22:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zijn lul staat helemaal niet op de foto![]()
Of kijkt ie geil?
moooi!!quote:Op zondag 25 september 2005 22:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, ik. Deze opdracht lukt toch niet
ikkuhquote:
In beide gevallen is dat toch positief?quote:Op zondag 25 september 2005 22:37 schreef zwartedoos het volgende:
kreeg net een hartverzakking...heb vannacht (zat)op mn weblog geschreven..gaat overduidelijk over mn ex die moest draaien gister met stappen..en nu heeft ie als msnnaam:it was the best time I can remember...en kreeg een hartverzakking want heel even dacht ik dat het over mij ging en dat hij misschien mn weblog had gelezen...en toen sloeg de realiteit toe:hij heeft t natuurlijk over gister, dat t zo'n geslaagde avond was ofzo![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In beide gevallen is dat toch positief?
Dan begreep ik je verkeerd.quote:Op zondag 25 september 2005 22:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik heb gister niet eens met hem gesproken kon het niet maar fijn als hij wel een fijne avond heeft gehad
![]()
Blegh.quote:Op zondag 25 september 2005 22:37 schreef zwartedoos het volgende:
kreeg net een hartverzakking...heb vannacht (zat)op mn weblog geschreven..gaat overduidelijk over mn ex die moest draaien gister met stappen..en nu heeft ie als msnnaam:it was the best time I can remember...en kreeg een hartverzakking want heel even dacht ik dat het over mij ging en dat hij misschien mn weblog had gelezen...en toen sloeg de realiteit toe:hij heeft t natuurlijk over gister, dat t zo'n geslaagde avond was ofzo![]()
![]()
check je weblogquote:Op zondag 25 september 2005 22:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik heb gister niet eens met hem gesproken kon het niet maar fijn als hij wel een fijne avond heeft gehad
![]()
thanks...quote:
slaap lekker alles komt goed.quote:Op zondag 25 september 2005 23:07 schreef zwartedoos het volgende:
ik ga zo maar slapen hier is ook niks te doenen doe waarschijnlijk geen oog dicht met mn gepieker dus kan maar beter op tijd proberen iig..
![]()
te laatquote:
mag ik meequote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ben er nog, maar sta klaar om onder de douche te gaan...
dan heb ik liever dat je mijn haar wast... dat vind ik nog lekkerderquote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
mag ik mee![]()
om heel onschuldig je rug te wassen natuurlijk![]()
was ik je wel helemaalquote:Op zondag 25 september 2005 23:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan heb ik liever dat je mijn haar wast... dat vind ik nog lekkerder![]()
moeten is een naar woord in die contextquote:
en wat wil je dat ik doe, schatje??quote:Op zondag 25 september 2005 23:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
moeten is een naar woord in die context![]()
schatje nog welquote:Op zondag 25 september 2005 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en wat wil je dat ik doe, schatje??
Shit, klink nu net als iemand van een hijglijn![]()
ik zit vol verrassingen... maar kan je het aan??quote:Op zondag 25 september 2005 23:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
schatje nog wel![]()
verras me maar moppie![]()
dat zal de tijd moeten uitwijzenquote:Op zondag 25 september 2005 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik zit vol verrassingen... maar kan je het aan??
jaja, lijkt of je je terug trekt??quote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat zal de tijd moeten uitwijzen![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, lijkt of je je terug trekt??
ow... vertelllllllllll vertelllllllllllllllquote:Op maandag 26 september 2005 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
pas maar op, heb een reputatie hier
men denkt hier dat ik gek ben op tovenaars, titatovenaarsquote:Op maandag 26 september 2005 00:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ow... vertelllllllllll vertelllllllllllllll
kut dan val ik af ik ben geen tovenaarquote:Op maandag 26 september 2005 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
men denkt hier dat ik gek ben op tovenaars, titatovenaars![]()
gelukkig!!!quote:Op maandag 26 september 2005 00:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kut dan val ik af ik ben geen tovenaar![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 00:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
gelukkig!!!
laat de inkoppertjes even voor wat ze zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |