Troetelbeertje! Een bong is altijd een goed plan.quote:Op zondag 25 september 2005 20:10 schreef purplerose het volgende:dawggie
kom je binnenkort keertje de bong smoken?
Inderdaad.quote:Op zondag 25 september 2005 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
En, gisteren lekker op stap geweest?
Jou ontgaat ook nietsquote:Op zondag 25 september 2005 20:18 schreef purplerose het volgende:
hoor ik sex?
whehequote:
alleen als het heftige, hitsige, kleerscheurende, dampende, 2 glibberende lijven over elkaar heen sex....enzoquote:
lekkere vette joint gaat voor, kan alleen maar helpen voor daarnaquote:Op zondag 25 september 2005 20:22 schreef dawg het volgende:
purplerose, cybersexen doen we een ander keertje, nu wacht er een lekker jointje op mij.
Gezellig, pak jij de chips, pak ik het drinken. Wat wil je hebben ?quote:Op zondag 25 september 2005 20:33 schreef zwartedoos het volgende:
gaat meet the fockers kijken
Ik ben niet brak geweest. Was om 08:15 op en had niet gedronken gisterquote:Op zondag 25 september 2005 20:33 schreef purplerose het volgende:
heej, Ratmen, ontbrakt enzo?
Whaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 25 september 2005 20:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik ben niet brak geweest. Was om 08:15 op en had niet gedronken gister.
Start jij je cam, dan rol ik de joint alvast even. Of moet ik er even een stelling van bouwenquote:Op zondag 25 september 2005 20:35 schreef Mukie het volgende:
cybersex en joints
Mogen de stellingen weer pretty please?
geen chips net friet gehadquote:Op zondag 25 september 2005 20:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Gezellig, pak jij de chips, pak ik het drinken. Wat wil je hebben ?
Ik niet drinken is niet heel raar hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |