Pindakaas - uien - brood - slap gelul - veel slapen - niet roken - stiekum roken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Praat me even bij over de laatste twee dagen.
je vergeet de gedaante wisseling van lieskequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:57 schreef Senna het volgende:
[..]
Pindakaas - uien - brood - slap gelul - veel slapen - niet roken - stiekum roken.
Hij blijft goed, ik heb er vandaag al 10 keer om gelachenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:00 schreef regenworm het volgende:
vertel, televisievrouw, hoeveel?
Deed ze zeker ook bij haar ex vriend.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja geeft allochtonenles
Zou die knul daar nou niets tegen kunnen doen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef Senna het volgende:
TTT zit der spermadonor weer lekker zwart te maken
Ga maandag randstad bellen voor een nieuwe regisseur.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:03 schreef b0ng het volgende:
geen douche stream van roel terwijl hij rookt
Dat was ie toch al?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef Senna het volgende:
TTT zit der spermadonor weer lekker zwart te maken
geeft aan dat tanja niet zo slim isquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:07 schreef mazaru het volgende:
20.000 euro schuld, en ze leent hem 400 euro?
Dat was voor zijn achterstand bij het ziekenfonds.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
geeft aan dat tanja niet zo slim is![]()
Dit gaat echt verder dan een "beetje" domquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
geeft aan dat tanja niet zo slim is![]()
heb maar een muziek stream opgezet kon het gepraat niet meer aanhoren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef b0ng het volgende:
nu 2 streams op die dildo en natte lie
dancing with stars lijkt me spannender nu.
Chantal er nog bij en de roddelkliek is weer compleetquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:10 schreef kwakveense het volgende:
natte lie en dildo lullen weer over tanja...
Is toch niet slim om geld te geven aan iemand die je niet goed kent.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat was voor zijn achterstand bij het ziekenfonds.
Oh, dus omdat ze het laat gebeuren is het haar eigen schuld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef pinkplatinum het volgende:
Is dr eigen schuld.. zulke jongens nemen alleen misbruik als je je laat gebruiken..
niet alle surinamers en antilianen zijn zo..
Ach je doet soms vreemde dingen als je verliefd bent.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is toch niet slim om geld te geven aan iemand die je niet goed kent.
Als ze iets slimmer was geweest, was het niet gebeurd..quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ze het laat gebeuren is het haar eigen schuld.
Ben je zelf ook negert? Of zwanger van een?
Frituren!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef kwakveense het volgende:
een krekel!
Zou ik ook doen, want als tanja gaat roken dan moet chantal stoppen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik als anti-Sjankwal moet toch wel zeggn dat ik het netjes vind, dat ze geen sigaret opsteekt voor de ogen van Tanja.
dat kloptquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ach je doet soms vreemde dingen als je verliefd bent.
Die zijn leipquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:15 schreef kwakveense het volgende:
het nieuwe zaterdagavond feetsje: zout water drinken en kotsen!
Hoe waren de spekjes?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:15 schreef kwakveense het volgende:
het nieuwe zaterdagavond feetsje: zout water drinken en kotsen!
Dat het niemand opvalt dat hij vandaag voor de tweede keer onder de douche staat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:13 schreef kwakveense het volgende:
roel douchet zo lang, dat zijn wel twee peuken!
lekkeah!quote:
daar kwamen ook rvagen over, antwoord: ik wil zo bubbelen, en ja je gata wel schoon het bad in, het water is net verschoond!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat het niemand opvalt dat hij vandaag voor de tweede keer onder de douche staat.![]()
![]()
Dat is al behoorlijk anders dan wat je net zei.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:13 schreef pinkplatinum het volgende:
Als ze iets slimmer was geweest, was het niet gebeurd..
Nou, fijn voor je dat jouw ouders niet zo kansarm zijn als Tanja en devadervanhetkindje dan.quote:ik ben zelf half surinaams en half nederlands..
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
daar kwamen ook rvagen over, antwoord: ik wil zo bubbelen, en ja je gata wel schoon het bad in, het water is net verschoond!
ze slikken de smoesjes weer als zoete koek..ze denkne dat ie t echt heel zwaar heeft...
Ik zei het misschien de eerste keer iets te hard en ik bedoelde het ook niet zo.. maar ze is voor een loser gevallen.. en ik vindt dat zij zichzelf een goede slachtoffer heeft gemaakt..quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is al behoorlijk anders dan wat je net zei.
[..]
quote:
Nou, fijn voor je dat jouw ouders niet zo kansarm zijn als Tanja en devadervanhetkindje dan.![]()
Hij let wel erg goed op de omgevingquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef riri het volgende:
Hup Roel....nog een opsteken
rob liep om een uur of half negen nog ind e tuin van "ja zwara respect voor je" "als je iets nodig hebt echt melden he!!"quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:26 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Rob vermoedt iets
De DBK had ook vol rook gestaan en Roel was voor Rob geweest...BB zei dat Rob beter moest opletten.
Dat is ze zelf ook dus dat past dan wel weerquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef pinkplatinum het volgende:
.. maar ze is voor een loser gevallen..
Klopt, ze vindt zichzelf wel heel zielig (altijd overigens), en Shurendy kan zich ook lastig verdedigen daar.quote:en ik vindt dat zij zichzelf een goede slachtoffer heeft gemaakt..
Volgens mij is dit ook gewoon laster.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is ze zelf ook dus dat past dan wel weer
[..]
Shurendy kan zich ook lastig verdedigen daar.
en 1 in de DBKquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:29 schreef kwakveense het volgende:
hm, vanochtend was de stand 7, toen 1 ind e douche, 1 in de badkamer, 1 in de jacuzzi...das 10
en dan nog mogelijk 1 opd e wc en nog 1 in de douche...
als ie zo doorgaat is ie er maandag al doorheen...
Dan wordt het leuk, dan moet die sigaretten zien te pikken van Rob.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:29 schreef kwakveense het volgende:
als ie zo doorgaat is ie er maandag al doorheen...
foutje, waar ik badkamer schreef bedoelde ik dagboekkamer...quote:
Whahahaquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:24 schreef Ess het volgende:
Rob zegt tegen Dido dat hij zo bij Roel in het bubbelbad gaat zitten, maar Roel wil eerst een half uurtje alleen zijn hij heeft het ERG MOEILIJK
Rob de leider............quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:33 schreef Ashy het volgende:
nee die werd door Rob naar buiten gestuurd..
En ze heeft die peuk niet gezien?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:32 schreef kwakveense het volgende:
lieske stond blijkbaar al effe buiten--werd gek van t gekakel binnen...
10 seconden daarvoor zei ze over dat roel rustig alleen widle zitten " ik kan ook mijn mond wel houden hoor"quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:33 schreef TRiXeS het volgende:
Lieske: "Het ruikt hier steeds naar brand joh... Ohnee, ik zou nix zeggen."verdacht?
Die heeft hij allang op...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:34 schreef Fling het volgende:
[..]
En ze heeft die peuk niet gezien?
Brand? Roep Ralluf snelquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:33 schreef jessie het volgende:
Lieske: T ruikt hier naar brand joh, nee ik zal niks zeggen
Tis ook zo'n groepsdierquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:34 schreef b0ng het volgende:
tanja zit een appeltje te eten op bed.
Het zou natuurlijk ook gewoon waar kunnen zijn. Ik sluit niets op voorhand uit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:30 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij is dit ook gewoon laster.
In Amerika zou ze zwaar de lul zijn in ieder geval
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:35 schreef stil het volgende:
Best wel sociaal, Tanja eet haar appel in de slaapkamer.
Nou zeg, die is de laatste tijd wel errug gezond bezigquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:34 schreef b0ng het volgende:
tanja zit een appeltje te eten op bed.
Het gaat allemaal veel te gemakkelijk er zit een addertje onder het gras.quote:
denk dat rob hem expres de ruimte geeft, maar joost zal hem echt proberen te pakken hoor...en lieske, ach die houdt zich niet zo met dr taak bezig..quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het gaat allemaal veel te gemakkelijk er zit een addertje onder het gras.
We moeten dit eens goed in de gaten gaan houden.
Er is meer aan de hand![]()
![]()
Speelt ie toch, net als de vorige keer toen iedereen geloofde dat hij ziek was!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:37 schreef Kinga het volgende:
Speelt Roel dit nou? Hij kijkt er wel heel zielig bij...
Robquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:39 schreef crazymamma het volgende:
Ik hoop toch zo dat er iemand een sigaret opsteekt! Zit eindelijk die irritante, achterbakse hufter van een ROB op de bank. Waar haalt tie toch het lef vandaan om iedereen de les te lezen.
Hij denkt echt overal verstand van de hebben. Ziek wordt ik er van!
Ik weet zeker dat tie wanner tie op de bank beland ook meteen weg is.
Hrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!
Geeft ook zulke prettige beelden voor de mannenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:39 schreef kwakveense het volgende:
lieske ga nou effe gezellig in de jacuzi joh...
mee eens, maar hij verdiend het ook wel om over gelult te wordenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is ze zelf ook dus dat past dan wel weer
[..]
Klopt, ze vindt zichzelf wel heel zielig (altijd overigens), en Shurendy kan zich ook lastig verdedigen daar.
Waarom zit Rob op de bank als iemand een sigaret opsteektquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:39 schreef crazymamma het volgende:
Ik hoop toch zo dat er iemand een sigaret opsteekt! Zit eindelijk die irritante, achterbakse hufter van een ROB op de bank. Waar haalt tie toch het lef vandaan om iedereen de les te lezen.
Dit zijn turbo schijters durven ze toch niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:30 schreef b0ng het volgende:
rob en dido willen een reep chocolade jatten?
Linda he bahquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:42 schreef kwakveense het volgende:
wat was dat laatste nou over sex?
oh en linda bij t bad...
Die tere zieltjes kunnen toch niet overleven in dat huis zonder papa Rob en mama Chantal?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:39 schreef crazymamma het volgende:
Zeker weten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:42 schreef Gert het volgende:
Ook al vermoedt hij iets: Rob schiet er toch niets mee op door Roel te willen betrappen?
Tenzij BB hem geld gaat bieden om 'iemand' te betrappen, evt nog met de mededeling dat 'iemand' de boel aan het belazeren is.
Als ik Roel was, zou ik BB voor geen meter vertrouwen en vanaf nu stoppen met roken. Want ze gaan 'm er keihard inluizen, al is het maar om die 10.000 euro uit te sparen.
Zo denk ik er ook over, er gaat nog iets gebeurenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:42 schreef Gert het volgende:
Ook al vermoedt hij iets: Rob schiet er toch niets mee op door Roel te willen betrappen?
Tenzij BB hem geld gaat bieden om 'iemand' te betrappen, evt nog met de mededeling dat 'iemand' de boel aan het belazeren is.
Als ik Roel was, zou ik BB voor geen meter vertrouwen en vanaf nu stoppen met roken. Want ze gaan 'm er keihard inluizen, al is het maar om die 10.000 euro uit te sparen.
ja... maar met het geld kan hij nieuwe benen kopen... een dans been, een ski been, een rolschaatsbeen, een zwembeen etc...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Rob zei dat hij er in tegenstelling tot Menno niet voor het geld in zit, maar om naambekendheid te krijgen en voor zijn been.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Rob zei dat hij er in tegenstelling tot Menno niet voor het geld in zit, maar om naambekendheid te krijgen en voor zijn been.
hey.... bedenk ik me ineens dat dat nog wel eens heel goed mogelijk kan zijn........quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:41 schreef Knurkie het volgende:
het zou natuurlijk leuk zijn als ze alle sigaretten die Roel gerookt heeft op het scherm laten zien en dat dan de rook politie genomineerd staan dus niet betrappen niet melden is genomineerd(tenslotte hebben ze hun taak niet goed gedaan)
Hij heeft inderdaad bakken met geld.Iets met die paaltjes voor de VVV was zijn uitvinding.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
En seksueel interessant dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:45 schreef kwakveense het volgende:
[quote]Grappig, dat ze beter met jongens op kan schieten dan met meisjes ( Lieske)
Vind ik niet gek, als ze zo met alle jongens omgaat, zo knuffelig...
[/quote
mwah ik heb t ook...alleen dan andersom:
thuis had ik alleen vriendinnen, sinds ik studeer heb ik er meer vrienden bijgekregen dan vriendinnen... niet in romantische zin overigens, juist omdat ik snel bevriend raak met mannen krijg je het stempel "maatje, romantisch oninteressant"...
Ja, zijn been wilde altijd al een keer op tvquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Nieuwe zender: BeenNNquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, zijn been wilde altijd al een keer op tv
ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En seksueel interessant dan?
Dat vind ik dan wel weer een strak plan, dan krijg ik gratis naamsbekendheid, want ik heet ook Robquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
nee Roel gaat eruit met zn poen (of Ralph maar dat wil ik niet) en Rob Lieske en Joost zitten op de bank en Lieske weten ze al dat ze hoog staat in de favo lijstjes dus die 2 heren zitten de hele week bagger te sch....quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:46 schreef cevece het volgende:
[..]
hey.... bedenk ik me ineens dat dat nog wel eens heel goed mogelijk kan zijn........
dan zitten Roel, Ralph, Lieske, Joost én Rob op de bank....... Rob eruit..... Lieske blijft (want in de polls blijkt dat ze toch mag blijven, waardoor er een "lievelingetje" van Talpa uit zou moeten. Ralph is er om een reden ingezet door Talpa en het lijkt mij dat hij er ook nog niet uit "mag" en Roel is gewoon populair (mede door zijn rookmissie).
Terwijl ik het typ denk ik.... KAN NIET..... want de nominaties zijn natuurlijk nu al bekend. Er kan nu al gestemd worden. Zou niet eerlijk zijn ten opzichte van Rob en Joost als er maar een kwartiertje voor hun gebeld kan worden.... krijgt een van de 2 automatisch de minste stemmen.
Hulde voor jouquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een strak plan, dan krijg ik gratis naamsbekendheid, want ik heet ook Rob
Er was denk ik een woord weggevallen, er moest staan:quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:46 schreef ScienceFriction het volgende:
En seksueel interessant dan?
quote:"neukmaatje, romantisch oninteressant"...
ik zeg toch, daar ben ik niet lekker genoeg voorquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Er was denk ik een woord weggevallen, er moest staan:
[..]
Nieuw programma: Been bijt hond.quote:
Welke been zijn echte of dat kunst pik geval ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, zijn been wilde altijd al een keer op tv
Niet dat Lieske mijn favoriet is, maar ik wil de koppen van de overige dames wel zien als ze horen dat Lieske als nummer 1 door komt en er niet uit hoeft !! Die durven ze dus écht niet meer te nomineren, want ze zullen waarschijnlijk denken: als je de populairste nomineert dan lig je er zelf uit zodra je op de bank zitquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee Roel gaat eruit met zn poen (of Ralph maar dat wil ik niet) en Rob Lieske en Joost zitten op de bank en Lieske weten ze al dat ze hoog staat in de favo lijstjes dus die 2 heren zitten de hele week bagger te sch....
Sorry, niet goed gelezen. Ik dacht dat die quote nog van Lieske wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:49 schreef kwakveense het volgende:
ik zeg toch, daar ben ik niet lekker genoeg voor
gek dat je dat zegt vraag me dan altijd af waarom iemand dat denkt...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zeg toch, daar ben ik niet lekker genoeg voor
Dido mag het wel hebben dacht ik zo...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef kwakveense het volgende:
dit rantsoen heeft trouwens nog een bijwerking:
de dames denken nu dat ze afvallen, maar omdat ze ws geen dag boven de 1000 kcal komen gaat hun lichaam in spaarstand. je hebt dan maar weinig honger en je verbrandt ook minder....
dus als t gewone eten weer komt, dan eten ze zich klem en komt t er meteen driedubbel aan om dat hun lijf nog op 1000kcal staat
nahnahnanaaaaanaaaaahhh
je wilt een foto zien van haar?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
gek dat je dat zegt vraag me dan altijd af waarom iemand dat denkt...
Dat vest is toch van Mennoquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
agossieeeeeeeeeeee Onze Benjamin krijgt geen aandacht![]()
[afbeelding]
mijn gebrek aan seks met die mannelijke vrienden is daar bewijslast 1 voorquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
gek dat je dat zegt vraag me dan altijd af waarom iemand dat denkt...
Ralph is wel mijn favoriet, maar ik zou hem graag opofferen om dat te zien inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:50 schreef cevece het volgende:
Niet dat Lieske mijn favoriet is, maar ik wil de koppen van de overige dames wel zien als ze horen dat Lieske als nummer 1 door komt en er niet uit hoeft !! Die durven ze dus écht niet meer te nomineren, want ze zullen waarschijnlijk denken: als je de populairste nomineert dan lig je er zelf uit zodra je op de bank zit![]()
![]()
Deze ronde is voor mij de finale van BB.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee Roel gaat eruit met zn poen (of Ralph maar dat wil ik niet) en Rob Lieske en Joost zitten op de bank en Lieske weten ze al dat ze hoog staat in de favo lijstjes dus die 2 heren zitten de hele week bagger te sch....
nee dat hoeft niet ik vind het alleen jammer als iemand zo denktquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
je wilt een foto zien van haar?
je begint met vuur te spelenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
agossieeeeeeeeeeee Onze Benjamin krijgt geen aandacht![]()
[afbeelding]
nou dat vind ik wel aardig van jequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:54 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee dat hoeft niet ik vind het alleen jammer als iemand zo denkt
het kan natuurlijk ook aan de mannelijke vrienden liggenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mijn gebrek aan seks met die mannelijke vrienden is daar bewijslast 1 voor
nee, zonder gekheid....dat erm, dat is gewoon zo...
Misschien komt het door je schotse accent...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nou dat vind ik wel aardig van je![]()
ik denk niet zo erg slecht over mezelf hoor. laten we diplomatiek zeggen dat daar aan wordt gewerkt...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nou dat vind ik wel aardig van je![]()
ik denk niet zo erg slecht over mezelf hoor. laten we diplomatiek zeggen dat daar aan wordt gewerkt...
jah...quote:
Knurkie is zwanger = dus vrouwquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
knurkie krijgt last van zijn hormonen![]()
![]()
![]()
![]()
knurkie is toch gewoon een zij? ik was hier niet aan t digiflirten hoor....meer een serieus gesprek tussen de stream chat door...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
knurkie krijgt last van zijn hormonen![]()
![]()
![]()
![]()
het gaat niet om de foto om die slechtequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij hebt je foto gehad ...
nah! niks mis mee hoor!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jah...
en erm...wie had het nou over mijn schotse accent? hebbiknie hoor....das gewoon bbc english...
wel weer hormonaal beinvloed danquote:
Als zij een hij was geweest, dan waren het geen vage redenen geweest... lijkt me duidelijk waarom een hij dat zou vragen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wel weer hormonaal beinvloed dannee, ik wist dat je zwanger was dus ik had niet de indruk dat je om vage redenen vroeg ik mijn eigen avatar was
hahaha nee niet hormonaal beinvloed meer herkenning heb jaren met een mega minderwaardigheids complex gelopen tot ik mijn huidige lief tegen kwamquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wel weer hormonaal beinvloed dannee, ik wist dat je zwanger was dus ik had niet de indruk dat je om vage redenen vroeg ik mijn eigen avatar was
nog iets beter lezen ik ben zwanger en met partner dus heb niets in single dingen te zoekenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:01 schreef Pinball het volgende:
knurkie & kwakveense: [Singles] doen het beter
![]()
Rob en Joost hebben er toch geen belang bij om een roker te snappen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
denk dat rob hem expres de ruimte geeft, maar joost zal hem echt proberen te pakken hoor...en lieske, ach die houdt zich niet zo met dr taak bezig..
dat vraag ik me dus af...waarom anders een rookpolitie als er geen addertje zou zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef karoltje het volgende:
[..]
Rob en Joost hebben er toch geen belang bij om een roker te snappen?
Rob wil graag weten hoe hij zou hebben gefunctioneerd als NSB'er... en Joost.. tsja...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef karoltje het volgende:
[..]
Rob en Joost hebben er toch geen belang bij om een roker te snappen?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
wrijf het er nog maar in ook.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan lezen, dus de vorige 100 keer dat je dat vermeldde heb ik dat al gezien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:02 schreef Knurkie het volgende:
nog iets beter lezen ik ben zwanger en met partner dus heb niets in single dingen te zoeken
niets maar je kan er dan ook overheen lezenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan lezen, dus de vorige 100 keer dat je dat vermeldde heb ik dat al gezien.
Wat heeft geslowchat over je minderwaardigheidscomplex in BB te zoeken?
dat telt alleen als het over voeltbal gaatquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef kwakveense het volgende:
t is toch ook een SC topic ofnie?
*hiermee om klappen vraagt en het weet*
Ik kan ook een subtiele hint geven. Dan kunnen jullie verder als je wilt, en hoeven 100 andere mensen nergens overheen te lezen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:07 schreef Knurkie het volgende:
niets maar je kan er dan ook overheen lezen
Ik vind 't kut dat ze zo'n kutrantsoen hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef kwakveense het volgende:
t is toch ook een SC topic ofnie?
*hiermee om klappen vraagt en het weet*
Zekers, nu liggen ze allemaal vroeg op bed van de vervelingquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't kut dat ze zo'n kutrantsoen hebbenIk wil alcohol in 't huis! Zo is 't nog veel saaier..
ik was al gestopt hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan ook een subtiele hint geven. Dan kunnen jullie verder als je wilt, en hoeven 100 andere mensen nergens overheen te lezen.
Overigens ben ik het met je eens over die avatar, ziet er goed uit.![]()
Veegje make-up en wat anders dan dat mannelijke vest zou ook niet misstaan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef jessie het volgende:
Dat petje staat echt vreselijk bij Lieske
Rob je iets voor jouwquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef regenworm het volgende:
Het been springt op één been
Hahahahahaahahahaha Jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Veegje make-up en wat anders dan dat mannelijke vest zou ook niet misstaan.![]()
Ze kan nu zo achter de vuilniswagen.
Elkaar niet mogen en gewoon niks gemeen hebben is wel iets anders.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:18 schreef jessie het volgende:
Maar Dido enzo doen zo achterbaks! Zeg dan eerlijk we motten je niet
Tuurlijk kan dat. Maar ze mogen haar ook niet. Ze lullen steeds achter haar rug om. Als je iemand mag maar je ligt diegene niet dan is dat zo. Dan ga je daar verder niet over lullen dat kan je dan niks schelen. Snap je.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Elkaar niet mogen en gewoon niks gemeen hebben is wel iets anders.
Leuk om te zien, dat alle Lieske fans mekkeren, dat die wijven achterbaks zijn.
Ze hebben niks met haar gemeen, maar kunnen als ze er bij zit toch aardig doen?
Snap dat niet, maar goed.![]()
Graag ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef style het volgende:
Van mij mag Lieske toch echt naar huis a.s. donderdag.
Het is echt gewoon niet aan te horen als zij iets vertelt.
staat haar wel leuk maar smaken verschillenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef jessie het volgende:
Dat petje staat echt vreselijk bij Lieske
Er wordt een spelletje tegen lieske gespeeld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef style het volgende:
Wat een geduld hebben Dido en Nathalie. Ik was allang gillend naar buiten gerend![]()
Iedereen roddelt wel hoor, doen alle bewoners en doen wij ook allemaal.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:21 schreef jessie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Maar ze mogen haar ook niet. Ze lullen steeds achter haar rug om. Als je iemand mag maar je ligt diegene niet dan is dat zo. Dan ga je daar verder niet over lullen dat kan je dan niks schelen. Snap je.
Heeft ook maar 1 stand volgens mijquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef style het volgende:
Lieske is met haar verstand op 0 binnengekomen.
Volgens mij staat dat verstand nog steeds op 0![]()
Een spelletje? Hoe moet een normaal mens het nu opbrengen om interesse te tonen in de wartaal en onzin die zij ratelt? Ik zou dat niet kunnen en vind het knap dat die dames het in ieder geval proberen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er wordt een spelletje tegen lieske gespeeld.
neukstand?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heeft ook maar 1 stand volgens mij![]()
Ja, je hebt gelijk die bitchclub is erg achterbaks.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja Lieske... Ja Lieske... En achterbaks denken.... GAAAAAPPPPP!!!!
[afbeelding]
Oh sorry, dat was Donderdag.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef jessie het volgende:
Heeft ze gisteren weer gehuild?
En wie zwengelde het hele verhaal weer eens flink aan? Niet Lieske.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef -Delta- het volgende:
De meiden zitten eromheen, luisteren en knikken een keer ja, maar ik denk dat ze echt weer denken "komt ze weer met een verhaal, waar niemand wakker van ligt".
nee gelachenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef jessie het volgende:
Heeft ze gisteren weer gehuild?
Dus moet ze meteen weer een verhaal houden van een kwartier?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wie zwengelde het hele verhaal weer eens flink aan? Niet Lieske.
de rest denkt alleen maar ikke ikke ikke eten eten ikke etenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef -Delta- het volgende:
De meiden zitten eromheen, luisteren en knikken een keer ja, maar ik denk dat ze echt weer denken "komt ze weer met een verhaal, waar niemand wakker van ligt".
Dus het kind krijgt geen waterghoofd en longkanker?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Pinball het volgende:
Tanje merkt nú al dat ze gestopt is met roken!
Goede zaak
Dan ben je niet de enigste volgens mij denkt 1/2 NL hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef jessie het volgende:
Ik blijf vooral dido en chantal gemene wijven vinden!
luister liever naar lieske naar na datquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus moet ze meteen weer een verhaal houden van een kwartier?![]()
Ik ga een filmpje kijken, hoor de buik alweer en Lieske net gehad, dus ik heb m'n buik weer vol![]()
Menno kan niet tegen brood... gaat-ie raar van praten...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef jessie het volgende:
Menno vind dat Tanja echt mooi haar heeft:?
Als je bij de 'coole' dames wilt horen, moet je niet te aardig doen tegen de pispaal.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Dido is arrogant genoeg om Lieske niet echt als concurrentie te zien. Ik heb ook helemaal niet het idee dat Dido Lieske niet zou mogen. Ze vindt 'r alleen niet zo interessant.
Nathalie is een ander verhaal. Als je zag hoe ze van de week een keer, volledig bewust van wat ze deed, Lieske de rug toedraaide terwijl die net aan een verhaal was begonnen. Naatje haat Lieske. Waarom weet ik niet precies. Iemand?
De enige concurrente?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Dido is arrogant genoeg om Lieske niet echt als concurrentie te zien. Ik heb ook helemaal niet het idee dat Dido Lieske niet zou mogen. Ze vindt 'r alleen niet zo interessant.
Nathalie is een ander verhaal. Als je zag hoe ze van de week een keer, volledig bewust van wat ze deed, Lieske de rug toedraaide terwijl die net aan een verhaal was begonnen. Naatje haat Lieske. Waarom weet ik niet precies. Iemand?
Rara waar zou het aan liggen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Lieske de rug toedraaide terwijl die net aan een verhaal was begonnen. Naatje haat Lieske. Waarom weet ik niet precies. Iemand?
Dido is arrogant, dat gaat op een gegeven ogenblik tegen haar werken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Het ergste is nog wel dat ik meisjes van 13 ken waarmee je interessantere gesprekken kunt voeren dan Lieske.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rara waar zou het aan liggen.
Die wordt gewoon gek van dat gemekker van Lieske, elke keer weer, net alsof je je nichtje van 13 de hele dag aan je blijft plakken.
T'is een hardstikke aardige meid, maar ik was echt gek geworden na een aantal weken. Iemand die alleen over de studentenhuizen en al die verhaaltjes die daar de rondte gaan praat, kom op zeg.
Ja wippen, woei woei woeijeetje Lieske vertel alsjeblieft verder, wat boeiend meid.
![]()
Daar dacht ik laatst nog aan, die heeft van de vrouwen het minst mooie haar imoquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef jessie het volgende:
Menno vind dat Tanja echt mooi haar heeft:?
Precies, het is niet die 19 jaar. T'is gewoon haar karakter.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef style het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat ik meisjes van 13 ken waarmee je interessantere gesprekken kunt voeren dan Lieske.
Ook ik zou stapelgek worden van dat gezeur van Lieske.
Sommige vrouwen hebben maar een hele kleine reden nodig om een andere vrouw te kunnen haten. Nathalie is er zo eentje volgens mij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Naatje haat Lieske. Waarom weet ik niet precies. Iemand?
IKKE IKKE IKKEquote:
Misschien was ze gewoon zwaar chagerijnig, geen idee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
IKKE IKKE IKKE
Als iemand een niet intressant verhaal vertelt dan luister ik er gewoon naar.
Je kan niet altijd met iemand lullen over je favoriete onderwerp en je omdraaien.
Normen en waarde![]()
![]()
![]()
Van de verhalen van Dido, Nathalie en Chantal draait mijn maag 10x om. Ik hoor veel liever Lieske iets vertellen dan die anderen. Sommige verhalen zijn idd niet boeiend, maar dat gevoel heb ik bij veel meer mensen. Rob kan ik helemáál niet aanhoren en die is veel ouder.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Precies, het is niet die 19 jaar. T'is gewoon haar karakter.
Dikke kans dat ze over 5 jaar nog merendeel zo is.
Natje zal lieske wel een gevaar vinden, dus deze moet zo snel mogelijk worden uitgeschakeld,quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben maar een hele kleine reden nodig om een andere vrouw te kunnen haten. Nathalie is er zo eentje volgens mij.
chantal en robquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef Lienekien het volgende:
Wie in huis heeft er dan wél boeiende verhalen? De meesten lullen enkel uit hunne nek.
Dat is precies het voorbeeld, dat iedereen in de wereld met andere mensen omgaat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van de verhalen van Dido, Nathalie en Chantal draait mijn maag 10x om. Ik hoor veel liever Lieske iets vertellen dan die anderen. Sommige verhalen zijn idd niet boeiend, maar dat gevoel heb ik bij veel meer mensen. Rob kan ik helemáál niet aanhoren en die is veel ouder.
Geen idee. Nathalie heeft Lieske als enige nog niet genomineerd. Of ze haar wel zou nomineren als Ralph er niet was weet je niet. Ze had in het begin nog wel een redelijke band met Lieske. Dat is de laatste 2 weken wel veranderd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Natje zal lieske wel een gevaar vinden, dus deze moet zo snel mogelijk worden uitgeschakeld,
Oh ja, ik denk het ook jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Natje zal lieske wel een gevaar vinden, dus deze moet zo snel mogelijk worden uitgeschakeld,
ik kijk en luister in de keuken dat is ook niet veel beterquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van de verhalen van Dido, Nathalie en Chantal draait mijn maag 10x om. Ik hoor veel liever Lieske iets vertellen dan die anderen. Sommige verhalen zijn idd niet boeiend, maar dat gevoel heb ik bij veel meer mensen. Rob kan ik helemáál niet aanhoren en die is veel ouder.
Maar jij kan van stream wisselen als je het zat bent, dat kunnen ze in huis niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
de verhalen van lieske zijn lief, want ze praat zo lief.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou van iedereen stapeldol worden. Misschien zou ik Ralph dan nog het beste kunnen verdragen. Die kan tenminste ook wel eens zijn mond houden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:46 schreef style het volgende:
[..]
Maar jij kan van stream wisselen als je het zat bent, dat kunnen ze in huis niet.
Ook jij zou na een week gillend gek worden van haar verhalen. Ook al zou je dat nu niet willen geloven.
naat loopt met de rest van de wijven mee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |