Zeker weten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:42 schreef Gert het volgende:
Ook al vermoedt hij iets: Rob schiet er toch niets mee op door Roel te willen betrappen?
Tenzij BB hem geld gaat bieden om 'iemand' te betrappen, evt nog met de mededeling dat 'iemand' de boel aan het belazeren is.
Als ik Roel was, zou ik BB voor geen meter vertrouwen en vanaf nu stoppen met roken. Want ze gaan 'm er keihard inluizen, al is het maar om die 10.000 euro uit te sparen.
Zo denk ik er ook over, er gaat nog iets gebeurenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:42 schreef Gert het volgende:
Ook al vermoedt hij iets: Rob schiet er toch niets mee op door Roel te willen betrappen?
Tenzij BB hem geld gaat bieden om 'iemand' te betrappen, evt nog met de mededeling dat 'iemand' de boel aan het belazeren is.
Als ik Roel was, zou ik BB voor geen meter vertrouwen en vanaf nu stoppen met roken. Want ze gaan 'm er keihard inluizen, al is het maar om die 10.000 euro uit te sparen.
ja... maar met het geld kan hij nieuwe benen kopen... een dans been, een ski been, een rolschaatsbeen, een zwembeen etc...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Rob zei dat hij er in tegenstelling tot Menno niet voor het geld in zit, maar om naambekendheid te krijgen en voor zijn been.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Rob zei dat hij er in tegenstelling tot Menno niet voor het geld in zit, maar om naambekendheid te krijgen en voor zijn been.
hey.... bedenk ik me ineens dat dat nog wel eens heel goed mogelijk kan zijn........quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:41 schreef Knurkie het volgende:
het zou natuurlijk leuk zijn als ze alle sigaretten die Roel gerookt heeft op het scherm laten zien en dat dan de rook politie genomineerd staan dus niet betrappen niet melden is genomineerd(tenslotte hebben ze hun taak niet goed gedaan)
Hij heeft inderdaad bakken met geld.Iets met die paaltjes voor de VVV was zijn uitvinding.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
En seksueel interessant dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:45 schreef kwakveense het volgende:
[quote]Grappig, dat ze beter met jongens op kan schieten dan met meisjes ( Lieske)
Vind ik niet gek, als ze zo met alle jongens omgaat, zo knuffelig...
[/quote
mwah ik heb t ook...alleen dan andersom:
thuis had ik alleen vriendinnen, sinds ik studeer heb ik er meer vrienden bijgekregen dan vriendinnen... niet in romantische zin overigens, juist omdat ik snel bevriend raak met mannen krijg je het stempel "maatje, romantisch oninteressant"...
Ja, zijn been wilde altijd al een keer op tvquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Nieuwe zender: BeenNNquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, zijn been wilde altijd al een keer op tv
ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En seksueel interessant dan?
Dat vind ik dan wel weer een strak plan, dan krijg ik gratis naamsbekendheid, want ik heet ook Robquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
nee Roel gaat eruit met zn poen (of Ralph maar dat wil ik niet) en Rob Lieske en Joost zitten op de bank en Lieske weten ze al dat ze hoog staat in de favo lijstjes dus die 2 heren zitten de hele week bagger te sch....quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:46 schreef cevece het volgende:
[..]
hey.... bedenk ik me ineens dat dat nog wel eens heel goed mogelijk kan zijn........
dan zitten Roel, Ralph, Lieske, Joost én Rob op de bank....... Rob eruit..... Lieske blijft (want in de polls blijkt dat ze toch mag blijven, waardoor er een "lievelingetje" van Talpa uit zou moeten. Ralph is er om een reden ingezet door Talpa en het lijkt mij dat hij er ook nog niet uit "mag" en Roel is gewoon populair (mede door zijn rookmissie).
Terwijl ik het typ denk ik.... KAN NIET..... want de nominaties zijn natuurlijk nu al bekend. Er kan nu al gestemd worden. Zou niet eerlijk zijn ten opzichte van Rob en Joost als er maar een kwartiertje voor hun gebeld kan worden.... krijgt een van de 2 automatisch de minste stemmen.
Hulde voor jouquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een strak plan, dan krijg ik gratis naamsbekendheid, want ik heet ook Rob
Er was denk ik een woord weggevallen, er moest staan:quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:46 schreef ScienceFriction het volgende:
En seksueel interessant dan?
quote:"neukmaatje, romantisch oninteressant"...
ik zeg toch, daar ben ik niet lekker genoeg voorquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Er was denk ik een woord weggevallen, er moest staan:
[..]
Nieuw programma: Been bijt hond.quote:
Welke been zijn echte of dat kunst pik geval ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, zijn been wilde altijd al een keer op tv
Niet dat Lieske mijn favoriet is, maar ik wil de koppen van de overige dames wel zien als ze horen dat Lieske als nummer 1 door komt en er niet uit hoeft !! Die durven ze dus écht niet meer te nomineren, want ze zullen waarschijnlijk denken: als je de populairste nomineert dan lig je er zelf uit zodra je op de bank zitquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee Roel gaat eruit met zn poen (of Ralph maar dat wil ik niet) en Rob Lieske en Joost zitten op de bank en Lieske weten ze al dat ze hoog staat in de favo lijstjes dus die 2 heren zitten de hele week bagger te sch....
Sorry, niet goed gelezen. Ik dacht dat die quote nog van Lieske wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:49 schreef kwakveense het volgende:
ik zeg toch, daar ben ik niet lekker genoeg voor
gek dat je dat zegt vraag me dan altijd af waarom iemand dat denkt...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zeg toch, daar ben ik niet lekker genoeg voor
Dido mag het wel hebben dacht ik zo...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef kwakveense het volgende:
dit rantsoen heeft trouwens nog een bijwerking:
de dames denken nu dat ze afvallen, maar omdat ze ws geen dag boven de 1000 kcal komen gaat hun lichaam in spaarstand. je hebt dan maar weinig honger en je verbrandt ook minder....
dus als t gewone eten weer komt, dan eten ze zich klem en komt t er meteen driedubbel aan om dat hun lijf nog op 1000kcal staat
nahnahnanaaaaanaaaaahhh
je wilt een foto zien van haar?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
gek dat je dat zegt vraag me dan altijd af waarom iemand dat denkt...
Dat vest is toch van Mennoquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
agossieeeeeeeeeeee Onze Benjamin krijgt geen aandacht![]()
[afbeelding]
mijn gebrek aan seks met die mannelijke vrienden is daar bewijslast 1 voorquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
gek dat je dat zegt vraag me dan altijd af waarom iemand dat denkt...
Ralph is wel mijn favoriet, maar ik zou hem graag opofferen om dat te zien inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:50 schreef cevece het volgende:
Niet dat Lieske mijn favoriet is, maar ik wil de koppen van de overige dames wel zien als ze horen dat Lieske als nummer 1 door komt en er niet uit hoeft !! Die durven ze dus écht niet meer te nomineren, want ze zullen waarschijnlijk denken: als je de populairste nomineert dan lig je er zelf uit zodra je op de bank zit![]()
![]()
Deze ronde is voor mij de finale van BB.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee Roel gaat eruit met zn poen (of Ralph maar dat wil ik niet) en Rob Lieske en Joost zitten op de bank en Lieske weten ze al dat ze hoog staat in de favo lijstjes dus die 2 heren zitten de hele week bagger te sch....
nee dat hoeft niet ik vind het alleen jammer als iemand zo denktquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
je wilt een foto zien van haar?
je begint met vuur te spelenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
agossieeeeeeeeeeee Onze Benjamin krijgt geen aandacht![]()
[afbeelding]
nou dat vind ik wel aardig van jequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:54 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee dat hoeft niet ik vind het alleen jammer als iemand zo denkt
het kan natuurlijk ook aan de mannelijke vrienden liggenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mijn gebrek aan seks met die mannelijke vrienden is daar bewijslast 1 voor
nee, zonder gekheid....dat erm, dat is gewoon zo...
Misschien komt het door je schotse accent...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nou dat vind ik wel aardig van je![]()
ik denk niet zo erg slecht over mezelf hoor. laten we diplomatiek zeggen dat daar aan wordt gewerkt...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nou dat vind ik wel aardig van je![]()
ik denk niet zo erg slecht over mezelf hoor. laten we diplomatiek zeggen dat daar aan wordt gewerkt...
jah...quote:
Knurkie is zwanger = dus vrouwquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
knurkie krijgt last van zijn hormonen![]()
![]()
![]()
![]()
knurkie is toch gewoon een zij? ik was hier niet aan t digiflirten hoor....meer een serieus gesprek tussen de stream chat door...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
knurkie krijgt last van zijn hormonen![]()
![]()
![]()
![]()
het gaat niet om de foto om die slechtequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij hebt je foto gehad ...
nah! niks mis mee hoor!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jah...
en erm...wie had het nou over mijn schotse accent? hebbiknie hoor....das gewoon bbc english...
wel weer hormonaal beinvloed danquote:
Als zij een hij was geweest, dan waren het geen vage redenen geweest... lijkt me duidelijk waarom een hij dat zou vragen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wel weer hormonaal beinvloed dannee, ik wist dat je zwanger was dus ik had niet de indruk dat je om vage redenen vroeg ik mijn eigen avatar was
hahaha nee niet hormonaal beinvloed meer herkenning heb jaren met een mega minderwaardigheids complex gelopen tot ik mijn huidige lief tegen kwamquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wel weer hormonaal beinvloed dannee, ik wist dat je zwanger was dus ik had niet de indruk dat je om vage redenen vroeg ik mijn eigen avatar was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |