Ben ik niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Woei, als jij er ook bent, dan denk ik er nog even overna. Kan ik Chris op de terugweg met de auto in Rotterdam oppikken en thuis brengen. Mokster: kom ik jou dan ook nog ergens tegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zit in Wijk aan Zee... Dus als je nog ff n stukje doorrijdt nadat je Chris hebt thuisgebracht, dan kun je bij mij logerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Woei, als jij er ook bent, dan denk ik er nog even overna. Kan ik Chris op de terugweg met de auto in Rotterdam oppikken en thuis brengen. Mokster: kom ik jou dan ook nog ergens tegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niks ervanquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zit in Wijk aan Zee... Dus als je nog ff n stukje doorrijdt nadat je Chris hebt thuisgebracht, dan kun je bij mij logerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed genoeg voor wat ? Als ik naar huis rijd, kom ik toch langs Rotterdamquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We kunnen ook samen doorrijden naar Wijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef Christine het volgende:
[..]
niks ervanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voor een slaapplaats is gezorgd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wijk aan Zee off all places ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zit in Wijk aan Zee... Dus als je nog ff n stukje doorrijdt nadat je Chris hebt thuisgebracht, dan kun je bij mij logerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb plek zat!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
We kunnen ook samen doorrijden naar Wijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Orgie bij Mokster en ik ben er weer niet bij. Nemen jullie wel foto's?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb plek zat!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je wilt niet weten waar ik zelf woon...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wijk aan Zee off all places ...
* RATMEN routeplannert aanzwengelt
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat Chris mogelijk afhaakt, dan kom ik wel gelijk naar Wijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb plek zat!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neuh, alleen maar een trio, wat zelf nog een gewoon 1op1tje kan gaan worden. Ik wil overigens best mijn camera mee nemen hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Orgie bij Mokster en ik ben er weer niet bij. Nemen jullie wel foto's?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het had Bavaria moeten zijn he.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef thaleia het volgende:
Wat een prachtplaatje!
Ik heb alleen enige moeite met die Heineken
Waar zit je nu danquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waar ik zelf woon...
Da's nog vele malen erger!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Het had Bavaria moeten zijn he.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet alleen camera meenemen, shots nemen ook.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:45 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Neuh, alleen maar een trio, wat zelf nog een gewoon 1op1tje kan gaan worden. Ik wil overigens best mijn camera mee nemen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ow dat ook ?? Pff, veeleisend mannetje ben je toch ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet alleen camera meenemen, shots nemen ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*Beteuterd kijkt*quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Goed genoeg voor wat ? Als ik naar huis rijd, kom ik toch langs Rotterdamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Das dus uit hequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:49 schreef Christine het volgende:
Grolschom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop