Ben ik niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Woei, als jij er ook bent, dan denk ik er nog even overna. Kan ik Chris op de terugweg met de auto in Rotterdam oppikken en thuis brengen. Mokster: kom ik jou dan ook nog ergens tegen.
Ik zit in Wijk aan Zee... Dus als je nog ff n stukje doorrijdt nadat je Chris hebt thuisgebracht, dan kun je bij mij logerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Woei, als jij er ook bent, dan denk ik er nog even overna. Kan ik Chris op de terugweg met de auto in Rotterdam oppikken en thuis brengen. Mokster: kom ik jou dan ook nog ergens tegen.
niks ervanquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zit in Wijk aan Zee... Dus als je nog ff n stukje doorrijdt nadat je Chris hebt thuisgebracht, dan kun je bij mij logeren
Goed genoeg voor wat ? Als ik naar huis rijd, kom ik toch langs Rotterdamquote:
We kunnen ook samen doorrijden naar Wijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef Christine het volgende:
[..]
niks ervan
voor een slaapplaats is gezorgd.
Wijk aan Zee off all places ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zit in Wijk aan Zee... Dus als je nog ff n stukje doorrijdt nadat je Chris hebt thuisgebracht, dan kun je bij mij logeren
Ik heb plek zat!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
We kunnen ook samen doorrijden naar Wijk.
Je wilt niet weten waar ik zelf woon...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wijk aan Zee off all places ...
* RATMEN routeplannert aanzwengelt
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat Chris mogelijk afhaakt, dan kom ik wel gelijk naar Wijkquote:
Neuh, alleen maar een trio, wat zelf nog een gewoon 1op1tje kan gaan worden. Ik wil overigens best mijn camera mee nemen hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Orgie bij Mokster en ik ben er weer niet bij. Nemen jullie wel foto's?![]()
Het had Bavaria moeten zijn he.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef thaleia het volgende:
Wat een prachtplaatje!
Ik heb alleen enige moeite met die Heineken
Waar zit je nu danquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waar ik zelf woon...
Da's nog vele malen erger!
quote:
Niet alleen camera meenemen, shots nemen ook.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:45 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Neuh, alleen maar een trio, wat zelf nog een gewoon 1op1tje kan gaan worden. Ik wil overigens best mijn camera mee nemen hoor.
ow dat ook ?? Pff, veeleisend mannetje ben je toch ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet alleen camera meenemen, shots nemen ook.![]()
*Beteuterd kijkt*quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Goed genoeg voor wat ? Als ik naar huis rijd, kom ik toch langs Rotterdam.
Das dus uit hequote:
Ah zo op die manier. Euhm, ff denken, ja dusquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
*Beteuterd kijkt*
Als Ynske ook gaat wilde je wel komen en met mij alleen niet.
*Pruilmondje trekt*
Kwam je nu wel? Tss, slechte informatievoorziening hier ook altijdquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
*Beteuterd kijkt*
Als Ynske ook gaat wilde je wel komen en met mij alleen niet.
*Pruilmondje trekt*
Rosequote:
Weihnagquote:
quote:
Je moet immers wat overhebben voor USquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet alleen camera meenemen, shots nemen ook.![]()
Ookquote:
christine aan de bacoquote:
Ik vind het geen probleem, ff checken of Mokster er geen problemen mee heeft dat ze op de foto komtquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je moet immers wat overhebben voor US![]()
Je wil alleen aan de baco ?quote:
Pi is wel degelijk dat getal al ga ik het niet voluit schrijven. (wat dus ook niet kanquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. En als je pi bedoelt: beter opletten bij Wiskunde.
Als ik mag kiezen welke foto's er wel en niet op mogenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem, ff checken of Mokster er geen problemen mee heeft dat ze op de foto komt.
Dat lijkt me wel, Mukie wil ook haar horde kwijlende 15-jarige puberhorde niet teleurstellen. Mokster zal dat evenmin willen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je moet immers wat overhebben voor US![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |