Pindakaas - uien - brood - slap gelul - veel slapen - niet roken - stiekum roken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Praat me even bij over de laatste twee dagen.
je vergeet de gedaante wisseling van lieskequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:57 schreef Senna het volgende:
[..]
Pindakaas - uien - brood - slap gelul - veel slapen - niet roken - stiekum roken.
Hij blijft goed, ik heb er vandaag al 10 keer om gelachenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:00 schreef regenworm het volgende:
vertel, televisievrouw, hoeveel?
Deed ze zeker ook bij haar ex vriend.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja geeft allochtonenles
Zou die knul daar nou niets tegen kunnen doen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef Senna het volgende:
TTT zit der spermadonor weer lekker zwart te maken
Ga maandag randstad bellen voor een nieuwe regisseur.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:03 schreef b0ng het volgende:
geen douche stream van roel terwijl hij rookt
Dat was ie toch al?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef Senna het volgende:
TTT zit der spermadonor weer lekker zwart te maken
geeft aan dat tanja niet zo slim isquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:07 schreef mazaru het volgende:
20.000 euro schuld, en ze leent hem 400 euro?
Dat was voor zijn achterstand bij het ziekenfonds.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
geeft aan dat tanja niet zo slim is![]()
Dit gaat echt verder dan een "beetje" domquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
geeft aan dat tanja niet zo slim is![]()
heb maar een muziek stream opgezet kon het gepraat niet meer aanhoren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef b0ng het volgende:
nu 2 streams op die dildo en natte lie
dancing with stars lijkt me spannender nu.
Chantal er nog bij en de roddelkliek is weer compleetquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:10 schreef kwakveense het volgende:
natte lie en dildo lullen weer over tanja...
Is toch niet slim om geld te geven aan iemand die je niet goed kent.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat was voor zijn achterstand bij het ziekenfonds.
Oh, dus omdat ze het laat gebeuren is het haar eigen schuld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef pinkplatinum het volgende:
Is dr eigen schuld.. zulke jongens nemen alleen misbruik als je je laat gebruiken..
niet alle surinamers en antilianen zijn zo..
Ach je doet soms vreemde dingen als je verliefd bent.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is toch niet slim om geld te geven aan iemand die je niet goed kent.
Als ze iets slimmer was geweest, was het niet gebeurd..quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ze het laat gebeuren is het haar eigen schuld.
Ben je zelf ook negert? Of zwanger van een?
Frituren!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef kwakveense het volgende:
een krekel!
Zou ik ook doen, want als tanja gaat roken dan moet chantal stoppen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik als anti-Sjankwal moet toch wel zeggn dat ik het netjes vind, dat ze geen sigaret opsteekt voor de ogen van Tanja.
dat kloptquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ach je doet soms vreemde dingen als je verliefd bent.
Die zijn leipquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:15 schreef kwakveense het volgende:
het nieuwe zaterdagavond feetsje: zout water drinken en kotsen!
Hoe waren de spekjes?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:15 schreef kwakveense het volgende:
het nieuwe zaterdagavond feetsje: zout water drinken en kotsen!
Dat het niemand opvalt dat hij vandaag voor de tweede keer onder de douche staat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:13 schreef kwakveense het volgende:
roel douchet zo lang, dat zijn wel twee peuken!
lekkeah!quote:
daar kwamen ook rvagen over, antwoord: ik wil zo bubbelen, en ja je gata wel schoon het bad in, het water is net verschoond!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat het niemand opvalt dat hij vandaag voor de tweede keer onder de douche staat.![]()
![]()
Dat is al behoorlijk anders dan wat je net zei.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:13 schreef pinkplatinum het volgende:
Als ze iets slimmer was geweest, was het niet gebeurd..
Nou, fijn voor je dat jouw ouders niet zo kansarm zijn als Tanja en devadervanhetkindje dan.quote:ik ben zelf half surinaams en half nederlands..
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
daar kwamen ook rvagen over, antwoord: ik wil zo bubbelen, en ja je gata wel schoon het bad in, het water is net verschoond!
ze slikken de smoesjes weer als zoete koek..ze denkne dat ie t echt heel zwaar heeft...
Ik zei het misschien de eerste keer iets te hard en ik bedoelde het ook niet zo.. maar ze is voor een loser gevallen.. en ik vindt dat zij zichzelf een goede slachtoffer heeft gemaakt..quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is al behoorlijk anders dan wat je net zei.
[..]
quote:
Nou, fijn voor je dat jouw ouders niet zo kansarm zijn als Tanja en devadervanhetkindje dan.![]()
Hij let wel erg goed op de omgevingquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef riri het volgende:
Hup Roel....nog een opsteken
rob liep om een uur of half negen nog ind e tuin van "ja zwara respect voor je" "als je iets nodig hebt echt melden he!!"quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:26 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Rob vermoedt iets
De DBK had ook vol rook gestaan en Roel was voor Rob geweest...BB zei dat Rob beter moest opletten.
Dat is ze zelf ook dus dat past dan wel weerquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef pinkplatinum het volgende:
.. maar ze is voor een loser gevallen..
Klopt, ze vindt zichzelf wel heel zielig (altijd overigens), en Shurendy kan zich ook lastig verdedigen daar.quote:en ik vindt dat zij zichzelf een goede slachtoffer heeft gemaakt..
Volgens mij is dit ook gewoon laster.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is ze zelf ook dus dat past dan wel weer
[..]
Shurendy kan zich ook lastig verdedigen daar.
en 1 in de DBKquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:29 schreef kwakveense het volgende:
hm, vanochtend was de stand 7, toen 1 ind e douche, 1 in de badkamer, 1 in de jacuzzi...das 10
en dan nog mogelijk 1 opd e wc en nog 1 in de douche...
als ie zo doorgaat is ie er maandag al doorheen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |