Dan wordt het leuk, dan moet die sigaretten zien te pikken van Rob.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:29 schreef kwakveense het volgende:
als ie zo doorgaat is ie er maandag al doorheen...
foutje, waar ik badkamer schreef bedoelde ik dagboekkamer...quote:
Whahahaquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:24 schreef Ess het volgende:
Rob zegt tegen Dido dat hij zo bij Roel in het bubbelbad gaat zitten, maar Roel wil eerst een half uurtje alleen zijn hij heeft het ERG MOEILIJK
Rob de leider............quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:33 schreef Ashy het volgende:
nee die werd door Rob naar buiten gestuurd..
En ze heeft die peuk niet gezien?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:32 schreef kwakveense het volgende:
lieske stond blijkbaar al effe buiten--werd gek van t gekakel binnen...
10 seconden daarvoor zei ze over dat roel rustig alleen widle zitten " ik kan ook mijn mond wel houden hoor"quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:33 schreef TRiXeS het volgende:
Lieske: "Het ruikt hier steeds naar brand joh... Ohnee, ik zou nix zeggen."verdacht?
Die heeft hij allang op...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:34 schreef Fling het volgende:
[..]
En ze heeft die peuk niet gezien?
Brand? Roep Ralluf snelquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:33 schreef jessie het volgende:
Lieske: T ruikt hier naar brand joh, nee ik zal niks zeggen
Tis ook zo'n groepsdierquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:34 schreef b0ng het volgende:
tanja zit een appeltje te eten op bed.
Het zou natuurlijk ook gewoon waar kunnen zijn. Ik sluit niets op voorhand uit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:30 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij is dit ook gewoon laster.
In Amerika zou ze zwaar de lul zijn in ieder geval
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:35 schreef stil het volgende:
Best wel sociaal, Tanja eet haar appel in de slaapkamer.
Nou zeg, die is de laatste tijd wel errug gezond bezigquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:34 schreef b0ng het volgende:
tanja zit een appeltje te eten op bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |