abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:20:59 #76
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30896581
Terwijl Joost Dido onder een berg kussens verstopt en er vervolgens boven op gaat liggen is op de andere stream Rob bezig met het opdekken van Tanja's bed? Of staat het bed van Rob in dezelfde hoek als dat van Tanja.

Dido krijgt het benauwd onderd de kussens van Joost. Hij moet ophouden want ze krijgt het benauwd. Ze doet vervolgens of ze flauw is gevallen. Joost vraagt wie Dido mond op mond beademing wil geven, Rob is er net op tijd bij om de prinses wakker te kussen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:22:21 #77
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30896623
Menno springt bovenop Dido. Dido gilt. "Viezerik, je stopt zomaar een vinger in mijn neus." Menno: "Dan had je daar maar niet om moeten vragen."

Tanja's koffie is klaar. Let wel koffie voor Tanja, niet voor de andere bewoners.
Dido en Ingrid doen een handjeklap spelletje.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:29:38 #78
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30896840
Tanja: "Ik vind het toch wel typisch, ik zeg dat ik het niet meer trek, en nog geen kwartier later staan er boodschappen voor me."
Linda wauwelt dat ze daarop gewacht hadden.
Chantal zegt dat Tanja wel een chipje onder haar kussen mag leggen.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:52:53 #79
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30897611
20.40 Nathalie en Dido in gesprek. Nathalie wilde zo'n lamp net als in het huis, maar ze wil niet weten wat ie kost. Ze vertelt hoe haar huis is ingericht. Er staat o.a. een groenen giraf, en ze heeft haar zwarte (water?)bed zilver gespoten. Dido vindt het leuk om oude retro meubeltjes te kopen en op te knappen.

20.50 Chantal en de meiden in gesprek: "Waar hoop je dat je over tien jaar bent." Ingrid hoopt dat ze dan gelukkig is. Linda Nah, dat is preciés wat ik wil."
Tanja heeft het over het leren paar rijden van haar dochter.
Roel stapt in en uit het toilet. En weer erin.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:54:18 #80
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30897663
Tanja denkt dat haar leven verandert als ze een kind heeft. Het kind zal structuur in haar leven brengen iets wat zij nu ontbeert. Chantal: "Ik denk ook dat de mannen dan anders naar me kijken." Ze heeft het over verantwoordelijkheden enzo.

Ingrid moet naar het toilet. Ze wacht voor de deur. Roel komt er al snel af.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:56:04 #81
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30897722
Tanja "Ik spreek een man met een hond wel aan, maar een man met een kind niet."

Chantal ratelt nog wat door. Tanja: "Je kan beter een hond nemen dan een kind." Chantal: " Dat zien we nog wel." Tanja: "Voor een hond heb je geen partner nodig."
Ze vertelt dat er bij haar toch wel altijd gevraagd wordt naar de vader van het kind.

Chantal: "Als ik een kind wil en ik kan het niet krijgen dan ga ik het halen."
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:03:12 #82
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30898012
Tanja "En toch behandelen Surinamers hun vrouwen met meer respect dan de Antillianen."

Waar dit nu ineens vandaan kwam is mij ontgaan.

Ralph zegt iets.
Tanja: "Nee, die gaat echt niet werken. Ik zie hem nog zijn werkbriefjes invullen met de Gouden Gids."
Tanja: "Hij zat in de kroeg of hij zat in de coffeeshop.Hij heeft maar heel even gewerkt steigerbouwen, als sjouwer."
"Toen ik wat met hem kreeg zat hij heel erg in de put." "Was allemaal medelijden opwekken, ik ben er gewoon ingestonken." "Doordat hij dat met haar had meegemaakt dacht ik dat hij daardoor zijn werk was verloren,dat hij er daardoor geen zin meer in had." "Ik kon er heel veel respect voor opbrengen dat hij weer zijn eigen huisje had, zijn eigen leven ging opbouwen. Toen zei hij ook dat hij wel weer ging werken. Nou ja..."

"Waar ie van op vakantie ging? Ehhh." "Hij stond heel veel geld rood bij de bank, dat liep op een gegeven moment gigantisch uit de klauwen. Ik heb hem vierhonderd euro geleend om zijn ziekenfonds te betalen." ... iets geleeend. Geloof zesduizend euro ofzo. Daar is hij van op vakantie gegaan. Ik dacht echt dat hij het geld van zijn broer iets met moeder naar de bank zou brengen."

regie ontneemt mij bruut dit gesprek en schakelt naar Dido en Naat.

[ Bericht 25% gewijzigd door Sanne op 24-09-2005 21:12:06 ]
pi_30898507
Dido en Nathalie hadden een gesprek over het voedsel van Tanja. Volgens Nathalie was het van BB puur pesterij al die lekkere dingen. Er zit zelfs een pakje sigaretten in!!!!! Dido springt op en ziet iets lopen. Het blijkt, in haar woorden, een dikke vette krekel te zijn.
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
pi_30898590
Rob geeft Lieske een massage op de keukentafel...
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
pi_30898617
Nathalie: Joost wanneer krijg ik nou mijn massage
Joost: schat ik heb hoofdpijn en gaat verder met zijn spelletje
(Marilyn Von Savant)
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:21:45 #86
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30898655
Nathalie en Ingrid drinken zout water. Bij gebrek aan drank worden er maar studentenspelltjes gespeeld. Ze gaan niet kotsen. Joost is teleurgesteld, zijn vrienden moesten allemaal kotsen. De dames vinden Joost en zijn vrienden watjes. Linda dacht het wel dat ze niet moesten kotsen. Lieske weet hoe het wel moet. Met een volle lepel zout, nou dat is zo vies dat krijg je geeneens weg.
pi_30898673
Roel rookt in het Bubbelbad@!
(Marilyn Von Savant)
pi_30898744
Rob zegt tegen Dido dat hij zo bij Roel in het bubbelbad gaat zitten, maar Roel wil eerst een half uurtje alleen zijn hij heeft het ERG MOEILIJK
(Marilyn Von Savant)
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:28:11 #89
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30898880
Nog een shot van het roken van Roel in bad door Mazaru:

zaterdag 24 september 2005 @ 21:29:02 #90
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30898902
Rob: Ik ga een reep jatten.
Dido: Nee straks is de weekopdracht mislukt.
Rob: Ja.
Dido: Kunnen we het niet stiekem doen?

ben even weg
pi_30898995
Dido heeft trek in chocola en Tanja heeft 10 repen gekregen, Rob en Dido denken eraan om een reep te jatten. Hij vind wel dat BB dit mag zien. Rob zegt we kunnen hem ook alleen jatten voor de kik. Nee zegt Dido dan ga ik hem opeten maar dan kan de weekopdracht mislukken en dat is niet eerlijk tegenover de rokers die niet mogen roken.
(Marilyn Von Savant)
pi_30899106
Tanja zit op haar bed en eet een appel
Rob heeft Lieske naar buiten gestuurd om daar te gaan jongleren....
(Marilyn Von Savant)
pi_30899122
Lieske zegt tegen Roel "Het ruikt hier naar brand, joh"
Roel zegt niks en lijkt erg zenuwachtig.
pi_30899392
Rob zit in het huis om mensen ervan te overtuigen dat hij ondanks zijn handicap geen jan lul is, maar ook vanwege het sociale aspect hij gaat zeker toto het laatst door. Hij gaat niet snel bij hun (volgens mij gaat dit over Menno en Ingrid) zitten. Hij heeft ze gewaarschuuwd dat mensen zich niet aan hun gaat irriteren.

(zender zacht ik kon het niet verstaan)
(Marilyn Von Savant)
pi_30899555
Nathalie voelt zich niet lekker volgens haar Ingrid ook niet, dit door het drinken van het zoute water
Dido: Ing voel je je ook niet helemaal lekker
Ing.: jawel hoor
Dido gaat nog een boterham met pindakaas maken, ik heb gewoon honger
en blijf gewoon honger houden
(Marilyn Von Savant)
pi_30900602
Dido wil Ruud de Wild wel een dagje in het huis.
Nathalie: ja op rantsoen laat het hem maar een dagje voelen
Dido nee niet op rantsoen gewoon....
(Marilyn Von Savant)
pi_30900913
Lieske heeft het gevoel dat zij de allerlaatste in het huis is waar mensen mee willen praten.
Dido nee dat is het niet ik heb met jou gewoon minder
Lieske, daar kan ik verder niets aan doen ik ben pas 19
Lieske heeft nu, deze week, het gevoel van ach laat mij maar naar huis gaan
Dido maar het kan goed zijn dat je blijft he Lies
Ja ja maar het gevoel is er dan is er weer evenwicht in de groep
Dido, je hebt dat idee al langer en daardoor heb je je buiten de groep gehouden
Lieske, je leert je wel aanpassen, ik kan wel beter manouvreren hier ik sta op een heel ander moment in mijn leven dan jullie, juliie zijn al verder. Ik denk over bep. dingen nog niet na.
Nathalie, maar dat hoef je ook niet te willen
Lieske, het is wel lastig want ik kan over dingen gewoon niet meepraten, over grote relaties enzo.
Nathalie, je moet jezelf er niet zo buiten stellen, dat vind ik helemaal niet nodig.
Lieske, ja maar ik word er uiteindelijk wel op afgerekent.
Dido, wees blijven dat dit de rede is, iets waar jezelf niets aan kan doen, is altijd beter als dat ze zeggen je bent een takke wijf
(Marilyn Von Savant)
pi_30900999
ben ff weg
(Marilyn Von Savant)
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:50:09 #99
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30901787
22.40 Tanja vertelt over de drie uur kraamhulp die ze had aangevraagd. Dat moet je van te voren doen. Ze vond het wel duur en zou op het laatst bepalen of ze het nog wel nodig vond. Joost denkt dat de bewoners na de bevalling voor kraamhulp moeten spelen. Tanja denkt van niet.
De kraamhulp was nog langs geweest, maar ze mocht van Big Brother de deur niet open doen. Thuis wordt er gevraagd? Ja, thuis. Omdat er journalisten achter haar aan zaten.

22.45 Ingrid vertelt weer over haar wilde tijd met Willibrord Frequin. Over een hond die over de schutting was gegooid. En dat ze naar de begrafenis van die hond geweest was en vreselijk had moeten huilen. Achtervolging van een pedofiel. Daarna gaat het over Kelly. Joost vraagt of Kelly nog een piemel heeft. Ingrid: Nee joh, die is eraf. Heb je de Playboy niet gezien?
Joost: Heeft Andries haar nog gevingerd? Of ze toen al klaar was. Tanja; "Nee de vraag ging erom hoe ze dat verborgen had." Menno weet nu ook zeker dat Kelly toen nog een piemel had."

Tanja: Sowieso een jongen met een meisje, dan ga je toch eerst voelen enzo. Joost: Heeft hij haar van achteren genomen? Er is grote verwarring over de operatie van Kelly.

22.50 Tanja gaat het Kelly na Big Brother wel vragen. Ze wil haar graag ontmoeten. Lieske heeft wel eens naast Kelly op een terras gezeten.
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:53:27 #100
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30901892
Ingrid vertelt hoe leuk het was als Kelly Diane 's morgens goedemorgen zei en Diane niets terug zei dat ze dan zachtjes daarna zei: Wat een kutwijf.
Menno: "Een Amsterdamse gewoon."
Tanja: "Hilversumse"
Lieske kent iemand die Kelly nog als man heeft gekend.
Dat Kelly in Kinderen voor Kinderen heeft gezongen wordt vervolgens besproken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')