Het gaat allemaal veel te gemakkelijk er zit een addertje onder het gras.quote:
denk dat rob hem expres de ruimte geeft, maar joost zal hem echt proberen te pakken hoor...en lieske, ach die houdt zich niet zo met dr taak bezig..quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het gaat allemaal veel te gemakkelijk er zit een addertje onder het gras.
We moeten dit eens goed in de gaten gaan houden.
Er is meer aan de hand![]()
![]()
Speelt ie toch, net als de vorige keer toen iedereen geloofde dat hij ziek was!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:37 schreef Kinga het volgende:
Speelt Roel dit nou? Hij kijkt er wel heel zielig bij...
Robquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:39 schreef crazymamma het volgende:
Ik hoop toch zo dat er iemand een sigaret opsteekt! Zit eindelijk die irritante, achterbakse hufter van een ROB op de bank. Waar haalt tie toch het lef vandaan om iedereen de les te lezen.
Hij denkt echt overal verstand van de hebben. Ziek wordt ik er van!
Ik weet zeker dat tie wanner tie op de bank beland ook meteen weg is.
Hrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!
Geeft ook zulke prettige beelden voor de mannenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:39 schreef kwakveense het volgende:
lieske ga nou effe gezellig in de jacuzi joh...
mee eens, maar hij verdiend het ook wel om over gelult te wordenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is ze zelf ook dus dat past dan wel weer
[..]
Klopt, ze vindt zichzelf wel heel zielig (altijd overigens), en Shurendy kan zich ook lastig verdedigen daar.
Waarom zit Rob op de bank als iemand een sigaret opsteektquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:39 schreef crazymamma het volgende:
Ik hoop toch zo dat er iemand een sigaret opsteekt! Zit eindelijk die irritante, achterbakse hufter van een ROB op de bank. Waar haalt tie toch het lef vandaan om iedereen de les te lezen.
Dit zijn turbo schijters durven ze toch niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:30 schreef b0ng het volgende:
rob en dido willen een reep chocolade jatten?
Linda he bahquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:42 schreef kwakveense het volgende:
wat was dat laatste nou over sex?
oh en linda bij t bad...
Die tere zieltjes kunnen toch niet overleven in dat huis zonder papa Rob en mama Chantal?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:39 schreef crazymamma het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |