nog iets beter lezen ik ben zwanger en met partner dus heb niets in single dingen te zoekenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:01 schreef Pinball het volgende:
knurkie & kwakveense: [Singles] doen het beter
![]()
Rob en Joost hebben er toch geen belang bij om een roker te snappen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
denk dat rob hem expres de ruimte geeft, maar joost zal hem echt proberen te pakken hoor...en lieske, ach die houdt zich niet zo met dr taak bezig..
dat vraag ik me dus af...waarom anders een rookpolitie als er geen addertje zou zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef karoltje het volgende:
[..]
Rob en Joost hebben er toch geen belang bij om een roker te snappen?
Rob wil graag weten hoe hij zou hebben gefunctioneerd als NSB'er... en Joost.. tsja...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef karoltje het volgende:
[..]
Rob en Joost hebben er toch geen belang bij om een roker te snappen?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
wrijf het er nog maar in ook.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan lezen, dus de vorige 100 keer dat je dat vermeldde heb ik dat al gezien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:02 schreef Knurkie het volgende:
nog iets beter lezen ik ben zwanger en met partner dus heb niets in single dingen te zoeken
niets maar je kan er dan ook overheen lezenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan lezen, dus de vorige 100 keer dat je dat vermeldde heb ik dat al gezien.
Wat heeft geslowchat over je minderwaardigheidscomplex in BB te zoeken?
dat telt alleen als het over voeltbal gaatquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef kwakveense het volgende:
t is toch ook een SC topic ofnie?
*hiermee om klappen vraagt en het weet*
Ik kan ook een subtiele hint geven. Dan kunnen jullie verder als je wilt, en hoeven 100 andere mensen nergens overheen te lezen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:07 schreef Knurkie het volgende:
niets maar je kan er dan ook overheen lezen
Ik vind 't kut dat ze zo'n kutrantsoen hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef kwakveense het volgende:
t is toch ook een SC topic ofnie?
*hiermee om klappen vraagt en het weet*
Zekers, nu liggen ze allemaal vroeg op bed van de vervelingquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't kut dat ze zo'n kutrantsoen hebbenIk wil alcohol in 't huis! Zo is 't nog veel saaier..
ik was al gestopt hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan ook een subtiele hint geven. Dan kunnen jullie verder als je wilt, en hoeven 100 andere mensen nergens overheen te lezen.
Overigens ben ik het met je eens over die avatar, ziet er goed uit.![]()
Veegje make-up en wat anders dan dat mannelijke vest zou ook niet misstaan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef jessie het volgende:
Dat petje staat echt vreselijk bij Lieske
Rob je iets voor jouwquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef regenworm het volgende:
Het been springt op één been
Hahahahahaahahahaha Jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Veegje make-up en wat anders dan dat mannelijke vest zou ook niet misstaan.![]()
Ze kan nu zo achter de vuilniswagen.
Elkaar niet mogen en gewoon niks gemeen hebben is wel iets anders.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:18 schreef jessie het volgende:
Maar Dido enzo doen zo achterbaks! Zeg dan eerlijk we motten je niet
Tuurlijk kan dat. Maar ze mogen haar ook niet. Ze lullen steeds achter haar rug om. Als je iemand mag maar je ligt diegene niet dan is dat zo. Dan ga je daar verder niet over lullen dat kan je dan niks schelen. Snap je.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Elkaar niet mogen en gewoon niks gemeen hebben is wel iets anders.
Leuk om te zien, dat alle Lieske fans mekkeren, dat die wijven achterbaks zijn.
Ze hebben niks met haar gemeen, maar kunnen als ze er bij zit toch aardig doen?
Snap dat niet, maar goed.![]()
Graag ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef style het volgende:
Van mij mag Lieske toch echt naar huis a.s. donderdag.
Het is echt gewoon niet aan te horen als zij iets vertelt.
staat haar wel leuk maar smaken verschillenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef jessie het volgende:
Dat petje staat echt vreselijk bij Lieske
Er wordt een spelletje tegen lieske gespeeld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef style het volgende:
Wat een geduld hebben Dido en Nathalie. Ik was allang gillend naar buiten gerend![]()
Iedereen roddelt wel hoor, doen alle bewoners en doen wij ook allemaal.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:21 schreef jessie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Maar ze mogen haar ook niet. Ze lullen steeds achter haar rug om. Als je iemand mag maar je ligt diegene niet dan is dat zo. Dan ga je daar verder niet over lullen dat kan je dan niks schelen. Snap je.
Heeft ook maar 1 stand volgens mijquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef style het volgende:
Lieske is met haar verstand op 0 binnengekomen.
Volgens mij staat dat verstand nog steeds op 0![]()
Een spelletje? Hoe moet een normaal mens het nu opbrengen om interesse te tonen in de wartaal en onzin die zij ratelt? Ik zou dat niet kunnen en vind het knap dat die dames het in ieder geval proberen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er wordt een spelletje tegen lieske gespeeld.
neukstand?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heeft ook maar 1 stand volgens mij![]()
Ja, je hebt gelijk die bitchclub is erg achterbaks.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja Lieske... Ja Lieske... En achterbaks denken.... GAAAAAPPPPP!!!!
[afbeelding]
Oh sorry, dat was Donderdag.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef jessie het volgende:
Heeft ze gisteren weer gehuild?
En wie zwengelde het hele verhaal weer eens flink aan? Niet Lieske.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef -Delta- het volgende:
De meiden zitten eromheen, luisteren en knikken een keer ja, maar ik denk dat ze echt weer denken "komt ze weer met een verhaal, waar niemand wakker van ligt".
nee gelachenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef jessie het volgende:
Heeft ze gisteren weer gehuild?
Dus moet ze meteen weer een verhaal houden van een kwartier?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wie zwengelde het hele verhaal weer eens flink aan? Niet Lieske.
de rest denkt alleen maar ikke ikke ikke eten eten ikke etenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef -Delta- het volgende:
De meiden zitten eromheen, luisteren en knikken een keer ja, maar ik denk dat ze echt weer denken "komt ze weer met een verhaal, waar niemand wakker van ligt".
Dus het kind krijgt geen waterghoofd en longkanker?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Pinball het volgende:
Tanje merkt nú al dat ze gestopt is met roken!
Goede zaak
Dan ben je niet de enigste volgens mij denkt 1/2 NL hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef jessie het volgende:
Ik blijf vooral dido en chantal gemene wijven vinden!
luister liever naar lieske naar na datquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus moet ze meteen weer een verhaal houden van een kwartier?![]()
Ik ga een filmpje kijken, hoor de buik alweer en Lieske net gehad, dus ik heb m'n buik weer vol![]()
Menno kan niet tegen brood... gaat-ie raar van praten...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef jessie het volgende:
Menno vind dat Tanja echt mooi haar heeft:?
Als je bij de 'coole' dames wilt horen, moet je niet te aardig doen tegen de pispaal.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Dido is arrogant genoeg om Lieske niet echt als concurrentie te zien. Ik heb ook helemaal niet het idee dat Dido Lieske niet zou mogen. Ze vindt 'r alleen niet zo interessant.
Nathalie is een ander verhaal. Als je zag hoe ze van de week een keer, volledig bewust van wat ze deed, Lieske de rug toedraaide terwijl die net aan een verhaal was begonnen. Naatje haat Lieske. Waarom weet ik niet precies. Iemand?
De enige concurrente?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Dido is arrogant genoeg om Lieske niet echt als concurrentie te zien. Ik heb ook helemaal niet het idee dat Dido Lieske niet zou mogen. Ze vindt 'r alleen niet zo interessant.
Nathalie is een ander verhaal. Als je zag hoe ze van de week een keer, volledig bewust van wat ze deed, Lieske de rug toedraaide terwijl die net aan een verhaal was begonnen. Naatje haat Lieske. Waarom weet ik niet precies. Iemand?
Rara waar zou het aan liggen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Lieske de rug toedraaide terwijl die net aan een verhaal was begonnen. Naatje haat Lieske. Waarom weet ik niet precies. Iemand?
Dido is arrogant, dat gaat op een gegeven ogenblik tegen haar werken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Het ergste is nog wel dat ik meisjes van 13 ken waarmee je interessantere gesprekken kunt voeren dan Lieske.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rara waar zou het aan liggen.
Die wordt gewoon gek van dat gemekker van Lieske, elke keer weer, net alsof je je nichtje van 13 de hele dag aan je blijft plakken.
T'is een hardstikke aardige meid, maar ik was echt gek geworden na een aantal weken. Iemand die alleen over de studentenhuizen en al die verhaaltjes die daar de rondte gaan praat, kom op zeg.
Ja wippen, woei woei woeijeetje Lieske vertel alsjeblieft verder, wat boeiend meid.
![]()
Daar dacht ik laatst nog aan, die heeft van de vrouwen het minst mooie haar imoquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef jessie het volgende:
Menno vind dat Tanja echt mooi haar heeft:?
Precies, het is niet die 19 jaar. T'is gewoon haar karakter.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef style het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat ik meisjes van 13 ken waarmee je interessantere gesprekken kunt voeren dan Lieske.
Ook ik zou stapelgek worden van dat gezeur van Lieske.
Sommige vrouwen hebben maar een hele kleine reden nodig om een andere vrouw te kunnen haten. Nathalie is er zo eentje volgens mij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Naatje haat Lieske. Waarom weet ik niet precies. Iemand?
IKKE IKKE IKKEquote:
Misschien was ze gewoon zwaar chagerijnig, geen idee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
IKKE IKKE IKKE
Als iemand een niet intressant verhaal vertelt dan luister ik er gewoon naar.
Je kan niet altijd met iemand lullen over je favoriete onderwerp en je omdraaien.
Normen en waarde![]()
![]()
![]()
Van de verhalen van Dido, Nathalie en Chantal draait mijn maag 10x om. Ik hoor veel liever Lieske iets vertellen dan die anderen. Sommige verhalen zijn idd niet boeiend, maar dat gevoel heb ik bij veel meer mensen. Rob kan ik helemáál niet aanhoren en die is veel ouder.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Precies, het is niet die 19 jaar. T'is gewoon haar karakter.
Dikke kans dat ze over 5 jaar nog merendeel zo is.
Natje zal lieske wel een gevaar vinden, dus deze moet zo snel mogelijk worden uitgeschakeld,quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben maar een hele kleine reden nodig om een andere vrouw te kunnen haten. Nathalie is er zo eentje volgens mij.
chantal en robquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef Lienekien het volgende:
Wie in huis heeft er dan wél boeiende verhalen? De meesten lullen enkel uit hunne nek.
Dat is precies het voorbeeld, dat iedereen in de wereld met andere mensen omgaat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van de verhalen van Dido, Nathalie en Chantal draait mijn maag 10x om. Ik hoor veel liever Lieske iets vertellen dan die anderen. Sommige verhalen zijn idd niet boeiend, maar dat gevoel heb ik bij veel meer mensen. Rob kan ik helemáál niet aanhoren en die is veel ouder.
Geen idee. Nathalie heeft Lieske als enige nog niet genomineerd. Of ze haar wel zou nomineren als Ralph er niet was weet je niet. Ze had in het begin nog wel een redelijke band met Lieske. Dat is de laatste 2 weken wel veranderd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Natje zal lieske wel een gevaar vinden, dus deze moet zo snel mogelijk worden uitgeschakeld,
Oh ja, ik denk het ook jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Natje zal lieske wel een gevaar vinden, dus deze moet zo snel mogelijk worden uitgeschakeld,
ik kijk en luister in de keuken dat is ook niet veel beterquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van de verhalen van Dido, Nathalie en Chantal draait mijn maag 10x om. Ik hoor veel liever Lieske iets vertellen dan die anderen. Sommige verhalen zijn idd niet boeiend, maar dat gevoel heb ik bij veel meer mensen. Rob kan ik helemáál niet aanhoren en die is veel ouder.
Maar jij kan van stream wisselen als je het zat bent, dat kunnen ze in huis niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
de verhalen van lieske zijn lief, want ze praat zo lief.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou van iedereen stapeldol worden. Misschien zou ik Ralph dan nog het beste kunnen verdragen. Die kan tenminste ook wel eens zijn mond houden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:46 schreef style het volgende:
[..]
Maar jij kan van stream wisselen als je het zat bent, dat kunnen ze in huis niet.
Ook jij zou na een week gillend gek worden van haar verhalen. Ook al zou je dat nu niet willen geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |